Jump to content
chirenski

Въпрос:Антифриз,охлждане,проблеми

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте! Прерових всички теми , в които се съдържа думата антифриз, но не можах да намеря отговор на моя проблем. Губя антифриз 1 литър на 300км. от аспуха пуши бяло когато е студена , и във високите. Върви си прилично както на ниски така и на високи , на магистралата вчера с четирима човека 180-190 без никакви проблеми. Знам, че всеки ще каже гарнитура, но все си мисля ,че ако беше гарнитура щеше да работи кофти мотора , а за мен си работи перфектно. Маслото за 1000км не е мръднало и милиметър ;) Маркучите не се втвърдяват. За колата от профила ми става дума. Някой ако има някакви идеи как мога да разбера дали е гарнитура на 100 % да сподели моля. Не искам да бързам да я сменям, на предната ми кола я смених само заради бял пушек и той продължи да си пуши бяло и след смяната :blink:

Редактирано от Chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем!Гарнитурата на смукателните колектори!На 4 цилиндър има система за доиизгаряне на газовете!Но там върви и водата за моторчето на празния ход!От там МИСЛЯ че преминава водата към газовете и влизат за доизгаряне-бял пушек,а и губи по малко антифриз!Дано е така!Но първо отиди на един газ анализатор за да видят състава на тези газове!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва с газ анализатора е добра идея,ще разбереш дали ти гори вода,ама литър на 300 км не е малко,надали да е от където казва колегата.със скапана гарнитура в начален стадий няма да ти надува толкова много маркучите,тва ще почне по нататък,както и ще почне да позагрява над нормалното.за работата на колата-най-добре си проличава дали влиза вода в цилиндрите при първото ти палене сутрин-по трудно пали,с повече въртене,прекъсва.след няколко мин работа изчиства.огледал ли си добре за течове-имахме скоро случай на сивик,който при настъпване хвърляше водата от радиатора-оказа се скапана капачка на радиатора.интересно беше,че като караш по нормално,хвърляше по малко и понеже пада по радиатора,а той е загрял се изпарява и не може лесно да се хване теча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За паленето не всеки път като беше студено палеше от 2рия път винаги , сега пали от 1вия без проблем, но понякога примерно спирам до магазина и като запаля бачка на 3 цилиндъра и като я настъпя се изчиства и изпушва лошо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миии,има вероятност тогава да вкарва водица.мини газанализатор и ще разбереш на 100%.май 10тина лева беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес смених гарнитурата на всмукателния колектор, точно където е водната магистрала беше протрита и се скъса от там като я свалях сега пак пуши, но не чак толкова много.Остават другите два проблема : 1. Перката се включва, но не изключва както си работи на празен ход колата седя около 40мин. включена с надеждата да изключи, но уви греда :( 2.Чек лампата ми светва по някое си време и след това ЕКУ-то не помни грешка как мога да разбера какво я кара да светва ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой идеи ? !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам идея!!! Отиди на сервиз, а не да гадаеш.Да не стане късно с хвърлянето на боб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, колега, аз наскоро се побърках с подобен проблем и се оказа капачката на радиатора. Мога да ти дам няколко идеи. Свали си свещите и виж как са работили.Запали колата и си хвани един помощник да я форсира. Накарай го да я докара до някакви високи обороти и да я задържи много време така (например 1 мин.) Ти гледай около водната помпа и мъркучите на парното. Ако не откриеш външни симптоми за теч, може да се е спукал радиатора на парното.Държа да подчертая, че симптомоте при мен бяха много брутални. Аз карах с антифриз и един ден просто видях малко петно под колата. Като отворя капака- нищо , всичко е О.К. Обаче като я запаля и я подържа на високи обороти започва да качва нивото на течността в казанчето и прелива, ама брутално го прави. Ако експеримента с форсирането се прави, а капака не ти е вдигнат, няма и да разбереш за проблема, защото в момента, в който двигателят се изгаси, течността се връща за секунди в радиятора и все едно нищо не е станало. И всичко това за една капачка.Няма да ти давам акъл, но отиди веднага на газ анализатор. Ще ти струва около 10лв. Тестът представлява една синя течност, която се слага в една тръба и се взема малко течност от радиятора за проба. Ако синята течност стане жълта си за гарнитура, ако си остане синя- бягай си вкъщи и не се занимавай с глупости. Държа да споделя също, че много колеги са на мнение, че гарнитура не се сменя току- така, трябва да е ставало нещо много брутално с колата. Поздрави! :P:mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на бас че с капачката не си си рещил проблема.....

тоя път май ще познаеш,че е гарнитура. :mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...