Jump to content

Recommended Posts

Помагайте!Първо ще ви разкажа какво се случи,и какво съм направил до сега!Колата е Д15Б....!Никой не може вече да каже цифрата защото претърпя малко промени,смених инжекциона мисля че от Б7(пълна е,моета сащо беше такава но с по малък дросел)!Малко преди смяната му стана проблема.Стрелката на температурата тръгна на горе и доден днешен не падна!Свалих главата и както се прави по учебник-шлаиф,проверка херметичност и там нови гарнитури и т.нКачих новата инжекция,колата запали на четвърт оборот,НО без да исках счупих щуцера за обезвъздушаване.НО успях да изкарам въздуха.Колата загрява нормално до средата(нали трябва да седи малко под Ф)и след това трагва на горе!Поерката включва на 95 градуса,парно има.Смених капачката с нова,НОО сащата история!Това всичкото си го правис сам.Ядосах се и е закарах на майстор!Те са повторили цялата процедура отново,като са окрили че от всмукателните колетори е вкарвало малко газове(от системата за рециклиране).НО проблема си остана!Върнах се аз при тях и те твърдят че това е радиатор воден(бил задръстен с боклуци).Свалих го-в ваната 2 дена го малтритирах с каква ли не химия(калгон обезмъслител на Вюрт там историите)бая боклуци паднаха,НООО промяна няма!Сега искам да сменям радиатора,дори да кача от СРХ че е по голям,но надежда че ще се оправи няма.НЯКОЙ АКО МОЖЕ ДА ПОСАВТВА НЕЩО!ЩЕ ЧЕРПЯ МНОГО!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от рекс не съм сигурен,ама май няма да ти свърши работа(скоро се мъчихме на црь да слагаме от сивик 5 г,но не стана,понеже капачката пречи на системата за заключване на капака).замислял ли си се да си измериш съпротивлението на датчика,който ти отчита на скалата за температурата(може да ти показва завишени стойности).щом си шлайфал глава,сменена гарнитура,безвъздушено както трябва,сменена капачка на радиатор,имаш парно не би трябвало да има проблем.термостата ти как е?отваря ли на нормалните за него градуси?моята перка се пуска преди 95 градуса!почти веднага след като отвори напълно термостата(ако скаш го вземи ВПРЕДВИД :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатор от црх става но ти трябра от вт защото на обикновенния капачката опира в капака.Все пак колегата е прав погледни термостата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за термостата. Така като гледам колега само него не си проверил. Ще кажа,че дори и да е нов, пак го смени за по сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен термостата, свали и водната помпа и виж да не е с по малка турбинка от оригиналната....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега водната помпа случайн о да не е завита на калника че да я види -за проблема конкретно - провери си термостата дали отваря - това че перката включва нищо не значи - тя може да включи и ако не е отворил термостата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата изчезна,но проблема остана!Но забелязах друго!Когато я запаля и махна капачката на радиатора,не иска да загрее.Сложа ли е веднага трагва стрелката на майната си(перката пак не включва)Леко да е развия и готово-веднага тръгва!ЕИИИ ТОВА НЕ МОГА ДА СИ ГО ОБЕСНЯ!Не знам дори и да сложа нов радиатор дали ще променя тези обстоятелства!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Термостата изчезна,но проблема остана!Но забелязах друго!Когато я запаля и махна капачката на радиатора,не иска да загрее.Сложа ли е веднага трагва стрелката на майната си(перката пак не включва)Леко да е развия и готово-веднага тръгва!ЕИИИ ТОВА НЕ МОГА ДА СИ ГО ОБЕСНЯ!Не знам дори и да сложа нов радиатор дали ще променя тези обстоятелства!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега водната помпа случайн о да не е завита на калника че да я види -за проблема конкретно - провери си термостата дали отваря - това че перката включва нищо не значи - тя може да включи и ако не е отворил термостата

колега,ако не е отворил термостата и не е завъртяла водата през радиатора,как ще включи тогава перката,като трябва от нещо да се загрее датчика,че да сработи.а и той пише,че перката не се пуска.колега Ianev,как изчезна термостата ве,къде отиде? ;) .за мен проблема ти е в скапана капачка на радиатора(нищо,че си писал ,че е нова)и скапан датчик на перката(виж пак като загрее колата целия радиатор ли се топли,или в долния край е студен)ако не ти се топли целия радиатор,значи е запушен в долния край,не се топли достатъчно и затова не се пуска и перката(ако датчика ти е навит в самия радиатор в долния край.щото може да е залепен и в горния-тогава пак може да ти е запушен радиатора,но да ти пуска перка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...