Jump to content
Jeepers

Съединители и притискатели за турбо кой е по-по-най

Recommended Posts

Колеги какво бихте ме препоръчали като техническа характеристика за Д16з6 турбо ? Искам да държи поне 500 коня и 500НМ.Спрял съм се на няколко модела АЦТ макс екстрийм или хейви дъти ,компетишън стейдж 5 ,Спец стейдж 5 и action 2ms.Според вас кой е най подходящ като цена качество и мойте изисквания?ПП: Мисля че и темата ще е интересна за който сее захванал с турбо сивици :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разгледай каталога във долният линк.http://tiltonracing.com/pdfs/driveline07.pdf Acura-RealTime Racing ползват само тези съединители.http://realtimerl.com/gallery/main.php?g2_...g2_serialNumberhttp://realtimerl.com/gallery/main.php?g2_..._serialNumber=1

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за избора наистина е много добър ,но едвали ще успея да намеря за мойта кола,а и никъде невидях цени дали ще са около 400$? струва ми се че ще са доста по скъпи .Лошото е при мен че съм с алуминиев маховик и това ми ограничава възможностите донякъде ,защото има доста които са за железен :( както и да е някой друг нещо или пак не ви се пише ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не се прицелиш към някой Twin Plate

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) може би защотото струва колктоо една по евтина кола ;):(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами изискванията са му високи.....поне 500/500 на single диск не знам какво ще намери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето това не е никак зле и ще държи но трябва да си върна железния маховик :( Spec Stage 5 Clutch Kit 92-05 D Series HondaFor extremely modified drag race and pulling engines, or applications that call for a ‘slipper’ clutch/progressive torque-induced engagement. These clutches are best ordered as custom configured and should be ordered only after providing us with specific information about the car and it’s purpose. Not street-friendly due to harsh engagement. High clamp pressure plate, rigid iron disc assembly, bearing and tool kit. TORQUE CAPACITY: 550ft lbs =750нм :) за сега той е моя фаворит ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не счупиш педала ей:())Дай конвертора да посмятам малко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За педала незнам ама колата може би :( конвертор за смятане фт/лбс? ако е тва и аз незнаех как се пресмята но бяхме говорили с Ачо /фаундер/ и каза че се умножава по 1,36 /на мен това число вече ми взучи малко магически като числото ПИ / много неща се смятат по него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е по темата, но моя най-полезен помощник при конверсии е: "www.convert-me.com" :)А иначе, 550 pound-force foot(ft/lbs) = 745.7 newton meter(Nm) - "www.convert-me.com/en/convert/torque".Дано е полезно на всички за в бъдеще :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това, конверторче с което смятам аз , е доста полезно и приятно за използване.Ако желаете ще ви го upload-на някъде :(Само ми кажете къде :)

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Converter за всичко, надявам се да ви е полезно.550 pound-force foot = 745.701 newton meterps. извинявам се за оф-аps2. темата е супер, Успех на колегите :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:tooth:

 

Много е удобно: http://www.google.com/intl/bg/help/features.html#calculator, особено с Opera. Просто пишете в address bar-а "550 pound force foot in newton meter" и, ако Google е търсачка по подразбиране, излиза нещо подобно на това:

 

http://www.google.com/search?q=550+pound-f...-8&oe=utf-8

550 (pound force foot) = 745.699872 newton meter

:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а мислиш ли да слагаш разни по специални гуми?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да когато се ходи на драг мики томпсан или хусиер :D но не и преклалени широки защото да неправи адското натоварване на кутия и полуоски 220 не повече !ПП: Със тези клъчмастър несъм запознат добри ли са ?някой отзиви ,говорим за по големите стейдбжове. просто днес така ме стреснаха с един майл от фирма която предлага спец че се замислих дали н е евярно това което бях чул за тях че имат сериозни проблеми :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с драг гуми и 500нм небих купувал саединител с един диск :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някви идеи за нещо по на нормална цена ?много кинти дадах напоследък и просто искам да е нещо поне до 500$ затова уж на Спец дават го да държи 750нм ама знам ли ги не че ще имам толкова но все пак е хубаво да се запася с по силно този път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам мисля дори и стаидй 2 на екседи става имам познат с 260 коня ма 1400кг и даржи дори и с драг сликове.....лошото на този който ползваш в момента е че няма значение какво си купил 1 2 или 3 притескателя е еднакав демек най обикновен , другото нещо е керамиката яде маховици ако при тебе преплузва на 99% и маховика е за смяна вече :ebanjeee:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разликата м/у 260 и 400+ е много голяма екседи не е вариянт за мен или поне който е сингъл :ebanjeee: той и моя даржи ама до 300 твае на бар някъде че и по малко май

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

немисе спори ....явси взел някво решение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами таме работата че уж бях взел решение за спец но като ми писаха имейла станах на кантар ,а ти ми предлагаш решение за много по малко коне и нМ /все пак ако ще я карам на под 300 коня по добре със моя си :ebanjeee: но не е това целта .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако на твоя саединител му сложиш истински притескател пак ще кара поне според мен ....а каква е според тебе разликата 300 коня на 1500кг и 400коня ня 1100кг???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за моя си мн прав ама като купувам ще купувам пак комплект не ми се правят цигании вече ги направих като се правя на умен и подцених колата ;(данни екседи 2Torque Capacity (ft/lbs) 215 Clamp Load (lbs) 1540 Disc O.D. (mm) 212 Spline Teeth/Major Dia. (mm) 20T / 22 Clutch Disc Material Cerametallic Number of Disc Single

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори предната вечер преди да пуснеш ,намерих от други места 110$ е най евтината доставка ,ти направили си поръчката ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

113$ с EMS го пращат.Не съм пращал мейли направо по телефона,USA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...