Mitakaboys 0 #1 Публикувано 3 Май, 2009 здр колеги карам црх 16в 124кс два вала и мн ми тракат клапаните на колко се регулират смукателните и изпускателните. ако има вариант да се регулират така че да върви повече !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #2 Отговорено 3 Май, 2009 Най-добре ще върви, когато са регулирани нормално:смукателни 0,18...0,22изпускателни 0,23...0,27Едва ли само с различно регулиране на клапаните, ще тръгне повече. Ако можеше, то щеше да е направено така заводски! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitakaboys 0 #3 Отговорено 3 Май, 2009 ми казаха ми че се регулират смукателни 15 изпускателни 20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 3 Май, 2009 Всмукателни: 0.13-0.17Изпускателни: 0.15-0.19Това са за твоя двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anikolov 10 #5 Отговорено 3 Май, 2009 Всмукателни: 0.13-0.17Изпускателни: 0.15-0.19Това са за твоя двигателКолега, имаш ли инфо колко трябва да е за Д15Б2 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 3 Май, 2009 0.17-0.22 всмукателните0.22-0.27 изпускателните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 3 Май, 2009 (Редактирано) На CRX май са същите хлабини, колегата Niakoi е дал отговора. Редактирано 3 Май, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 3 Май, 2009 CRX -два вала е написал колегата най вероятно е Д16А8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 3 Май, 2009 Прав си, пропуснал съм двата вала... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitakaboys 0 #10 Отговорено 4 Май, 2009 нее този двигателя двигателят е D16 Z5 16 в 124кс двувалка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 4 Май, 2009 Всмукателни: 0.13-0.17Изпускателни: 0.15-0.19 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове