Jump to content
KOS_with_NOS

D15z1=>b16a2 Swap

Recommended Posts

Натъкнах се на проблем след суап. Колата беше с D15Z1 сега е с B16A2. Въпросът ми е дали могат да се ползват шенкелите от Д15ката? Полуоските си влизат без никакъв проблем, но не знам дали няма някаква разлика в дължината на полуоските, защото след 40-45км/ч в колата не може да се стои. Започва едно яко тресене, направо таблото ще отлети. Може ли проблема да се дължи на това че колата е много снижавана отпред (картера е на 3 пръста от асфалта) и тва по някакъв начин да влияе на вътрешното каре. Между другото полуоската е проверявана и НЕ Е КРИВА . Май много се отплеснах. Който има някаква идея да казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с полуоските от b16ката не би трябвало да имаш проблеми. Мен ако питаш нещо не сте закачили като хората или ти липсва някой от тампоните за обиране на вибрации. И моя съвет е да си вдигнеш колата освен ако не искаш да останеш без картер.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С полуоските от Б16ката съм. Предполагам че височината не е проблем, защото с лявата полуоска нямам никакви ядове. Забелязах, че при десен завой тресенето изчезва но когато изправя и пак се появява. Полуоската си има балансьор. Според мен проблема остава да е във вътрешното или външното каре. Може ли да е от диференциала?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен правилно си се ориентирал към вътрешно каре. Напоследък много се пише за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...