Jump to content
NOS

как се настройват оборотите на Д13Б2

Recommended Posts

някой колега с д13 да помага а между другото някой да знае защо държи толкова високи обороти на какво би могло да се дължи това !!! благодаря предварително

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли незнаe бре ?

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що ти ги държи щото си на смукач що имаше едно винтче къде се регулират оборотите ама сега не мога да се сета къде беше точно някъде в задната част на карба ще потърся снимки ако намера ще кача

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сам се оправих настроени са вече :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сам се оправих настроени са вече ;) ;)

как?и моята има същият проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

meto_pz Има един винт от задната страна на карбуратора от него се нагласят

Винта е пласмасов издаден на ванка с баране ще го осетиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

meto_pz Има един винт от задната страна на карбуратора от него се нагласят

Винта е пласмасов издаден на ванка с баране ще го осетиш

Да но като ги намаля от там като е студен двигателя,примерно ги правя на 1200,след като загрее колата падат много и започва да гасне....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МММмммм незнам мойта е на 1500 на смукач и 700 на нормален ходнямам си идея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз имах подобен проблем - из4акай колата да загрее (по книга пи6е да се 4ака докато не се вклу4и перката на радиатора)След като загрее и оборотите се успокоят (тоест не падат или не се ка4ват) гасиш колата, вадиш буксата от EACV-to, палиш отново (малко трудно ще запали но пали) настроиваш си оборотите както на теб ти харесва, гасиш отново, вклучваш букстата на EACV-то отново, рестартираш компютъра, палиш и си готов, въпреки 4е това е абсолютно аматъорско, но върши работа, най-добре си я закарай на доктор да я погледнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

палиш драгстера изчакваш да загрее и въртиш черната врътка от зад на карба,намирасе между вакум маркучите и си настройваш оборотите 900-1000 на празен ход при загрят двг и после като я палиш студена,ше дига към 1500 мойта толкова вдига сега,иначе ги правеше 2100 :rolleyes::tooth::cool:

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята като я запаля, ако е студено времето вдига на 2000 оборота но само за 1-2 мин. Не съм знаел, че това е проблем, защото след 1-2 мин пада на около 1500, а след като позагрее минава на около 700-800.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я човъркай тоята си е добре моята ги вдигаше към 2100 като е студена при топло време и ги държеше доста време затова ги регулирах сега мърка като коте но при студино време е нормално да ти качи към 2000 за краткопоздрави

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...