Jump to content
rollin

Prelude 4 или Prelude 5 .... ?

Recommended Posts

Мда... в Швейцария читав Прелюд Х23/Х22 под 5000 франка няма. Затова напоследък не внасят оттам, защото не могат да се борят сцените на италианските и германските. Но пъкизлизат доста добри екземпляри. В Германия има няколко уникални бройки на по 35-50к километра, но и цените им са "уникални". От Германия обикновено са и с по-малко екстри... не знам каква е тази закономерност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) е що да са с по-малко екстри,моята е само без 4ВС иначе другото си го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите имат предвид в по-голям мащаб, а не конкретно твойта кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един малкък съвет от личен опит ;)бах си харесал прелюд 4 Н23 и почти го бях купилвсичко изглеждаше нормално, не надуваше маркучите на антифриза, работеше тихо, спокойно, от капачката на маслото не духаше многозагряваше бързичко и си държеше температурата... а как вървеше.. хората с Н23 знаят :)за щастие преди да тръгнем към КАТ реших да го поразтъпча за последно на една права (понеже нямаше номера)направих 2-3 тигела с изцеждане на 1-ва и 2-ра и тъкмо като решихме да тръгваме към КАТ лампата на маслото светна :thumbs1: спряхме, извадихме щеката на маслото (която покрай всичките проверки и тестове по мотора бяхме забравили да погледнем ?! ), а то бистро като водица, въобще не е изцапано и няма грам черно...звъннахме на наш познат майстор който се занимава само с Хонда и този мотор предполагам го познава като петте си пръстасамо като споменахме за маслото и че е светнала лампата ни посъветва да си обираме крушите и да се прибирамедоколкото съм чел за този двигател, понеже и аз исках същия, но ме притесняваха тези проблеми с него, част от "проблема" е когато маслото не се качва до горе и не смазва добре, което водело до прегряване и т.н. а тази бистрота на маслото до колкото знам е точно признак на това!та.. отказах се от колата, дори от Н23 мотора и се насочих към Ф20.. но като изскочи ей тва зеленото от подписа и всичко стана много бързо :D та съветът ми към колегата е да вземе някой който разбира от такива проблеми по мотора и знае какво да гледаи да я поръчка докато я тества, че аз на късмет се разминах ;)поздрави и успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе айде стига с тези легенди за този двигател, лампата на маслото няма нищо общо със загряването на автомобила. И да загрее какъв е проблема, ако шофьора е свикнал да си наблюдава уредите не бих казал, че ще има проблем. Както каза колегата по е вероятно да изкриви глава от поддържане на критични обороти, но пилиш глава или сменяш и продължаваш. Части от сащ се намират на тънко. Скачай на Х23 и давай газ. Гледай си маслото по-често и антифриза и карай. Всичко се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега споделям личен опит и как имах късмет, като се надявам на момчето да му е полезно.Ето и темичката, която бях пуснал няколко дни преди да гледам колата, когато нямах никаква представа за този мотор (не че сега имам :thumbs1: )Prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...