Jump to content
B E X 3 M

Проблем на 4-та и 5-та

Recommended Posts

Колеги имам голям проблем с колата.5 ген хеч д15з1.Когато колата се кара от 1-ва до 3-та няма грам проблем но мина ли на 4 и на 5 скорост като подавам газ колата все едно заспива(задавя се).Трябва да натисна газта до края за да тръгне пак.много странно.какво може да е това.Един човек ми каза че трябва да направя центровка ама аз искам да попитам по знаещите тука.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ че е много дразнещо :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При какви обороти го прави ?Пробвай около / след / 3к. !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли не знае>>>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си на газ...може да ти влиза много въздух от скороста и да не достига газта(горивото)...поне така съм чувал че става ако не е насочен правилно смукателя - никога не съм карал на газ. Ако си на бензин...провери си разтоянието на електрода на свещите...май трябваше да е 1.1, спри колата вечер на тъмно място , отвори капака и виж дали нямаш "цветомузика" по кабелите на свещите и капачката на делкото...с две думи...има голяма вероятност да е електрически проблем. Разбирасе трябва да си сигурен в състоянието на бензиновият и въздушен филтър, също така да не ти е запушено от парчетийки гърнето или задръстен катализатора.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях че кабелите на свещите са ми малко зелени(окислени)дали е от това и как да махна зеленото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита ли със смяна на свещите?30К км е предел за обикновени свещи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"зеленото" се маха с вода, разтваря се...но това че се е появило не е добре - изобщо не трябва да ги има. После тая вода ще влошава искрата ако не изсъхне добре.Пробвай с други кабели, вземи само за проба от някой ако трябва. Виж си и състоянието на клемите в дистрибуторната капачка и палеца, има вероятност и те да са в лошо състояние, почистват се с много финна шкурка. Запали двигателя на моного тъмно място, отвори капака и виж дали имаш "цветомузика" по кабелите или капачката на делкото от която да ти се губи искрата.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле, най-добре си смени кабелите и капачката с палеца. мъчих ги и аз със почистване, макар и само за проба, но не изкарват много.ако караш на висока предавка с много ниска за нея скорост, не можеш да очакваш да ускори както на 2ра.ако ускоряваш от 1500-2000 об и е мудна тогава не е много добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите са нови.ще купя нови кабели ама по натам щото тая седмица ще сменям ангренай и масло и няма да има кинти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах проблем с паленето и днес презапоих главното реле.имаше 3 спукани споики.проблема с паленето веднага изчезна.другото нещо което ми направи впечатление е че го нямам вече и проблема с заглъхването на 4-та и 5-та.карах на 5-та с 50 и колата си върви екстра без да заспива.дали е възможно проблема да е бил от релето,защото четох че то дава контакт с бензиновата помпа и може според мене заради тези спуканите да е правило проблема????????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...