Jump to content
Слави CR-V

Защо да си купя Хонда ?

Recommended Posts

Здравейте колеги, знам че въпроса ми е малко провокативен но хонда сивик много ми харесва. Питам "защо да си купя хонда" поради простата причина че славата за скъпите части и трудното им набавяне (на някои по слециални такива) не спира да ме тормози и съответно да пречи на покупката на такава кола :) До сега съм карал френски (които повече няма да повторя), и италянски (от които съм много доволен) но от марката Ланча от която вече няма избор на модели подари факта че откакто фиат ги взе под "крилото" си успя да съсипаха така харесваната от мен кола. Както и да е, това е друга тема. Кажете сега плюсовете и наи вече минусите на Хонда и по специално Сивик, мотора мисля да е или 1.4 90 коня или по големия 1.5 или 1.6 115коня. Как стои въпроса с обслужването на тези мотори (примерни цени) как стои въпроса с окачването до колко здраво може да се класифицира то. Също така и намират ли се части по моргите (тенекии фарове), че не се знае кои от къде ще ти налети. Общо взето очаквам от вас да дадете една обективна оценка на избрания от мен модел на Хонда, без да преувеличавате с хвалбите което всъщност е трудно да стане в форума на която и да била марка кола. Но разчитам че ще ми кажете не само плюсовете а и минусите, и наи вече стандартните болежки ако има такива които да се случват на тази кола. Благодаря предварително за всеки изчерпателен отговор които ще напишете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Не знам вече колко такива теми има. Използвай търсачката и ще ги намериш.За скъпите и трудно достъпни части, живеем в 2009-та година, не в 1993. Евтини, качествени, втора ръка или оригинални части се намират лесно. Естествено, че качестествените ще са малко по скъпи от евтните, но разликата не е в порядък, а в проценти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейМога да ти напиша какво аз съм сменял за Сивик Седан, 1,4- 90 к.с.- цените разбира се варират и по- скоро са ориентировъчни:По двигателя- ангренажен ремък+ ролка- 200 лв (с ремонта); масло, свещи- каквито сложиш (80лв+25лв); филтри- за купето- 20 лв, бензинов- 30 лв, въздушен- 10 лв; бутало (оригинално) за "горната" помпа на съединителя- 130 лв (с ремонта); спирачна течност- 20 лв; масло за скоростната кутия (MTF- Honda)- 40 лв.Колата я имам от 2006 г. (изминал съм 30 000 км от тогава), и до сега не се е налагало да се сменя нещо друго, за това не мога да ти дам повече информация за други части."Минуси": бърза е (набира бързо)- лесно се поддържат по- високи скорости и обороти (имам предвид от 4000- 7000 об/мин)- по- голям разход на бензин (от 5 л/100 км извънградско (до 3500 об/мин)- става около 6-6,5 л/100 км съответно), други минуси за мен няма.Успех в избораПоздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отдавна минаха годините със скъпите части това вече е мит взимай хондата и не се притеснявай аз карам 5 години хонда и не съм умрял та :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай машинката,изобщо няма да съжеляваш.. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕее това вече е по успокояващо, верно че можеби от 10 тина години не съм се интересувал как са частите на японките :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Малко пресни цени на косумативи по скоро от колкото части:Хонда Сивик 1,4и 16в 90к.с100лв.-кабели за свещи (Silicon power 10,2mm) и свещи NJK Iridium (от ebay)13лв.-въздушен филтър за двигателя10лв.-маслен филтър за двигателя (made in japan), поне така пише на него21лв.-въздушен филтър за купето40лв.-ангренажен ремък (немски гейтс, оригинален от карада варна е 120лв., но има гаранция 100 000км)40-50лв.-оптяжна ролка за ангренажа80лв./2бр-горни носачи (втора ръка от Сивик VTI, Dragi4a ме снабди с тях) останалите сменени неща са лампички и светодиоди :lol: :lol: :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а как стои въпроса с ръждата? по старите модели съм виждал в доста окаяно състояние, Хонда взела ли е мерки в по новите модели с борбата с ръждата? след 96 год примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейКолите от 6 генерация и нагоре се поцинковат- за сега аз нямам кой знае какви проблеми с ръждата. Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колиги изникнаха нови въпроси, сори ама ще отговаряте :P Продължавам с въпросите за сивик 6-та генерация (ето вече знам коя генерация е хондата дето искам )Двигател 1.4 или 1.6 е за предпочитане, има ли съществена разлика в подръжката и обслужването на двата. За данъка на втория не говорим :DИ до колкото разбрах от форума имало английски и японски такива Хонди. По какво се познават едните от другите, от голямо значение ли е дали е японка или англичанка :P И не бъдете пестеливи в коментарите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,взимай Хонда и никога няма да съжаляваш.След време и да я смениш да знаеш че пак Хонда ще търсиш.Просто ще се влюбиш в марката по всякакви показатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси току що прочетох ще е тва Vtec и има ли почва у нас. Баси лудите японци верно и при Ланча имаше тарикатлъци като VVT - променливо газо разпределение (една джажа пак по сигнал на компа променя ъгъла на отваряне на клапаните ) ама тука с тея три повдигача и една камара гърбици ми се скри шапката :P Все още чакам отговори на по горните ми 2 много важни з а мен въпроса :D п.п. ама и за да взема хонда първо тряя продам тоя Фият :P а мисля всички знаете как се продава италянка- никък! виж ко беше някои чупен голф до ся да е заминал 100 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колиги изникнаха нови въпроси, сори ама ще отговаряте :huh: Продължавам с въпросите за сивик 6-та генерация (ето вече знам коя генерация е хондата дето искам )Двигател 1.4 или 1.6 е за предпочитане, има ли съществена разлика в подръжката и обслужването на двата. За данъка на втория не говорим :huh:И до колкото разбрах от форума имало английски и японски такива Хонди. По какво се познават едните от другите, от голямо значение ли е дали е японка или англичанка :huh: И не бъдете пестеливи в коментарите :dry:

Никои ли не знае или на никои не му се пише?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...няма съществена разлика по обслужването вземи автомобила в по добро състояние и външен вид който ти харесва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпрос номер две .. англичанките са с 5 врати - лесно ще ги познаеш :cool: ... купето е с 2 и е скъпо от хамерика , седана си е 4 хеча с 3 и мисля и двете са японски

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. 6- та има 3 типа 1.6 двигатели и две разновидности на 1.4 при 1.4 е лесно: вземаш която и да е , сменяш една гарнитура и имаш другата при 1.6 обаче нещата не са така и ако искаш такава трябва да помислиш ... дали да е 1.6 non-vtec който е около 110 коня и харчи много , vtec 120 коня, който е сравнително икономичен или VTi 160 коня , който харчи горе-долу колкото първия , но е доста по забавен :cool: ... последния е най-сложен за поддръжка и е коренно различен от останалите 4 ( 1.4 и 1.6) и освен това е най-трудно да намериш в добро здраве ... успех с вземането на решение .. за да си спокоен ще ти кажа , че конкретно за сивик честите са по-ефтини от на повечето европейски марки, но рядко се налага да ги сменяш ако колата която си купиш не е била подготвена за моргата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе лукчо, ти хонда ли караш или голф? Много бъркаш двигатели, генерации, разновидности и заблуждаваш човека. Като не си в час си мълчи, не е нужно да пълниш форума с булшит (т.е. лайна) Модератор си и поне това се очаква от теб. Айде прочети си домашното и ела пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен единствената им слабост са меките и тънки ламарини,ако колата ти е удряна очаквай дори и ръжда,но това е нещо нормално за всяка кола.За други минуси не се сещам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тънките ламарини са направени така с цел - ниско тегло и нисък разход при при добър респонс и динамични характеристики с малък двигател :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе лукчо, ти хонда ли караш или голф? Много бъркаш двигатели, генерации, разновидности и заблуждаваш човека. Като не си в час си мълчи, не е нужно да пълниш форума с булшит (т.е. лайна) Модератор си и поне това се очаква от теб. Айде прочети си домашното и ела пак

Чакаи сега колега, ако не си забелязал лукчо е единствения дето написа толкова много по темата, другите само земи си хонда та земи си хонда, се едно аз да ви кажа земете си фиат. Хаиде ти сега като знаеш повече от лукчо ще съм ти благодарен да споделиш знанията си за двигателите на сивик. Тъкмо ще затапиш и лукчо да виде кое къде е объркал.п.п. Аз доколкото изпрочетох и разбрах че има сивик-6 и с 1.5 16В VTEC 114коня мотор които е наи икономичен от всички. А за тенекиите , не са меки само заради това че да са леки :huh: има много по ценен замисъл в това тенекиите да са леки и меки, а имено по малко кенетична енергия, по голямо нагъване при удар, и да обират колкото се може повече енергия от сблъсъка. За сметка на тенекиите и гредите самото купе е направено от доста по здрава железария за да се запази колкото е възможно по цяло и по този начин да нанесе по малко поражения на пътниците. Така че не им се е свидела тенекия нито на Хонда нито на италянците на които тенекиите са като капачки от кисело мляко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да кажа , че lookcho е отдавна с хондите и е по-напред с материала от може би 90% от хората в тоя форум. Само може би не съм съгласен , че каза че частите били по-евтини , щото не са . Може да са по-евтини или сходни с европейски от бмв/мерцедес/ауди , но за съжаление често са 2х ,дори някой път и повече на фолксваген/опел и като цяло по-ниския евро клас. От друга страна ако сметнем , че се налага да се сменят 3х по-рядко ... да , излиза по-евтино :)На въпроса на колегата дето иска да си купи Хонда. Вярно , тука сме маняци ... къде на хонда , къде на японските автомобили като цяло , но ще ти кажа , че с хвалебствия едва ли ще получиш правилна представа . Просто намери 3-4 хондички да покараш по няколко километра и малко по малко сам ще усетиш ,че самото чувство е за нещо , което е направено с цел да се чувстваш добре зад волана :huh:Хонда не е автомобил , който носи в себе си практичност . Хонда носи в себе си удоволствие !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво е в час?Първо двигателие на 6та са 1.4 1.5 и 1.6Второ, конете са не 120 а 115 или 125Трето как измисли това, че 1.6 двигателя без витек харчи много?Абе един смислен ред не видях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че меките ламарини са ключа към сигурноста.Аз лично моята вече се оглеждам къде да я паркирам,защото всеки път имам нови вдлъбнатини от колеги, които не внимават когато си отварят вратите.А като сигурност вижте Volvo,Mercedes,Audi при тях няма меки ламарини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rust, днес покарах една 1.5 114 коня и уж VTEC ама интересно че на мотора на капака не го пишеше незнам задължително ли е? но аз си мисля че трябва да го пише. Другото е че не вървеше като за 115 коня или нещо не и беше в ред или не е 115 коня предвид липсващия надпис. Иначе от возията останах доволен, Хидравликата не е много лека което я прави доста добра за контрол с висока скорост. Ще пробвам още някоя Хондичка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ръждицата :P честит рожден ден първо .. после ... поддържам(купувам им чести и им правя ремонтите със служебни пари) няколко коли .. една от тях е ескорт 87, а друга и рено 19 има и лагуна но там е цифромания ... и на двете частите им са по-скъпи от моите, а моите са по-скъпи от на сивик 4,5,6... примерно , понеже тука един колега беше посочил свещи + кабели 100лв, кабелите си ги взех за 27лв ( Tesla е марката ) свещите за да са 73 лв трябва да са " почти " иридиеви ... просто като гледаш скъпи части защото искаш колата ти да получава най-доброто, сметката излиза по-тлъста от тая при опел и ФВ, но ако се загледаш в ефтиното и ще ти стане ясно ... може м да направим експеримент - ти ми даваш цена за чарк на опел , който има алтернатива при нас и аз ти намирам по-ниска за сивик ;)

 

С какво е в час?

Първо двигателие на 6та са 1.4 1.5 и 1.6

Второ, конете са не 120 а 115 или 125

Трето как измисли това, че 1.6 двигателя без витек харчи много?

Абе един смислен ред не видях

колегата говореше за двигател 1.4 или 1.6 .. ако погледнеш реално 6-та има и дизел 2 литра от роувър, и б18 ;) така че не умувай много само за да се заядеш ... 125-те коня дали не са 124 или 126 като си много умен ? - писал съм го образно

.. от къде знам че 110 коня мотора харчи много ли ? карах такъв 100К км сега съм с vtec и разхода е 2 литра надолу, в града, без да е настроен сериозно .. стига ли ти или имаш още критика ?? ако имаш да ме поправяш прави го нормално - ако искаш а се заяждаш прави го на лични !

 

pif4o, номера на мотора се намира пред/под делкото издълбан е в блока от страната на скоростната ....

ако не си карал хонда до сега, е много вероятно да изпаднеш в заблуда ;) особенно с икономичен vtec .. там мотора, до включване на vtec-а, работи на 12 клапана и ги отваря колкото да се каже че работи ... силата му е след това ( не знам точно на тия на колко им се включваше - карал съм само веднъж и за малко , но да речем 4500об. ) ... като започната да се отварят клапаните, гласа на мотора се променя и в оставащата половина от работния му диапазон се държи много различно .. най-важното е че все-едно никога няма да спре да ускорява ;) ..поне такива бяха моите впечатления, когато я настъпих за първи път .. тия двигатли развиват максимална мощност при обороти , които повечето коли нямат на оборотомера ...

 

П.П. днес със uBaHoB си говорихме за това, че нашето не е форум ами секта с елементи на мазохизъм ;), но за това ще пусна нова тема ... просто ако го усещаш така - избери си двигател, избери си екземпляр, скачай в сивика и няма да съжалиш нито за миг , но ако имаш колебания ... не знам какво да ти кажа ;) може после да ни псуваш яко ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@lookcho е много прав .... Аз предпочетох голф пред Хонда преди време 1 година някаде.Карах си голфа но мачех го ама няма и няма... Съединителя му замина и се метнах на Хондака на бащата ;) ми ся той си кара голфа=бозата а аз на Хондата. аз немисля да сменям марката Хонда с каквато и кола да е вече.... до тука имам 40 000 км за 7 месеца каране само 1 маслен филтър съм сменил и маслото и то от мерак ;) Хондата си я тровя постоянно в високите обороти и проблем няма а и несмятам,че ще има ;) на дълъг път е супер няма грешка .... при мен може би е бъг незнам в града с по ниска скорост хидравликата ми е много мека до към 60 / образно не съм засичал/ но след тези 60 км/ч става твърд и то много и усещам по добре колата на каде бяга/дори и при свободна с 140 и нагоре / ..... няма ражда още не ми е хванала/не я подържам само автомивка сяка седмица,ако не вали/ а аз живея в Ирландия ти си представи кви раждояди трябва да има ;) Колицата е лудница,мания,наркотик просто е голяма краста ;) Немода да спя и мисля как да си зема още една :P;) Следващата Хонда,която пробваш вкарай я в високите обороти и УСЕТИ разликата,била тя VTi или чиста.Аз карам 1.4 90hp Сивик 98 англичанка и съм невероятно доволен . Единствения минус дето се сещам е както някой спомена меката ламарина и от най-малкото камаче са гане/вдлъбва.Ако си я подържаш !!! Забележка няма да имаш !!!Успех в избора !Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги, наи вече на лукчо, ако съм разбрал правилно това че е англичанка а не японка не е от значение. Другото с моторите го разбрах изчетох доста за VTEC и ако ще е гарга ще е рошава :P тоест мотора на които съм се спрял вече е или 1.4 заради ниския данък или 1.5 като наи икономикс, е и 1.6 няма да откажа но VTEC ;) (wzeh da stawam kaprizen). А тая дето я карах не усетих нито да си промени гласа нито мощноста, макар че именно заради VTEC я напъвах до 6000 оборота за да видя що за чудо е това. Жалко че не знаех къде е ниомера на мотора а и оня клепар и тои се праи че не знае. А това че на капака на клапаните не пишеше VTEC още повече ме съмнява. По въпроса за частите, ето какво беше моето разбиране за скъпи части, ще ви дам следния пример разбира се говоря за неоригинални частиза ФиатаТермостат 60лв , радиатор парно 60лв (nissens) предни дискове не вентилирани 60лв, ангренажния с две ролки може да достигне цена 200лв. Носач (комплект е с шарнира и двете втулки) що годе хубав около 80 лева. Накраиници Делфи 25 лева. Бубина 150лв, бенз помпа 150лв. Страха ми е при Хонда да не са двоино и троино, но от някои цени които дадохте не е толкова стряскащо ;) Като прибавим и факта че няма да ми се разваля (дано е пословично здрава), а и за мен думата "майстор" е мръсна дума и гледам всичко което не ме мързи сам да си правя, мисля че добре ще се погаждаме с хондака. Като погледна колко е широко и удобно при двигателя направо ми става драго на сърцето. Фиата е 1.6 и не можеш игла да пуснеш някъде, толкова е гаден за ремонти че направо ми иде някои път да го засиля в Марица ;) Отплеснах се от темата, сори ама като ставам рано и се чудя ко да правя е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pif4o, все пак имай предвид че на англичанките цялото купе е на Rover 400. Интериора е 1:1, а външно фарове и маска са различни. Но,окачване и и двигател са си хондовски. Пък и купето си е добре изглеждащо и практично- 5 врат хечбек с форма на седан. От японските сглобки почти не може да срещнеш седан, само хечбек/все пак е 2 врати/ За 6-та генерация говорим.А за VTEC, не очаквай да го усетиш веднага, примерно ако караш градско. При нормално каране мотора е спокоен, даже мудничък, но затова си е икономичен. Минеш ли обаче 3-4 хил.обората колата полудява .... и си сменя нрава :-) Е тогава и повечко гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pif4o, все пак имай предвид че на англичанките цялото купе е на Rover 400. Интериора е 1:1, а външно фарове и маска са различни. Но,окачване и и двигател са си хондовски. Пък и купето си е добре изглеждащо и практично- 5 врат хечбек с форма на седан. От японските сглобки почти не може да срещнеш седан, само хечбек/все пак е 2 врати/ За 6-та генерация говорим.А за VTEC, не очаквай да го усетиш веднага, примерно ако караш градско. При нормално каране мотора е спокоен, даже мудничък, но затова си е икономичен. Минеш ли обаче 3-4 хил.обората колата полудява .... и си сменя нрава :-) Е тогава и повечко гори.

Искаш да кажеш че Сивиците дето гледам хечбек и комби са все "англичанки"?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pif4o, все пак имай предвид че на англичанките цялото купе е на Rover 400. Интериора е 1:1, а външно фарове и маска са различни. Но,окачване и и двигател са си хондовски. Пък и купето си е добре изглеждащо и практично- 5 врат хечбек с форма на седан. От японските сглобки почти не може да срещнеш седан, само хечбек/все пак е 2 врати/ За 6-та генерация говорим.А за VTEC, не очаквай да го усетиш веднага, примерно ако караш градско. При нормално каране мотора е спокоен, даже мудничък, но затова си е икономичен. Минеш ли обаче 3-4 хил.обората колата полудява .... и си сменя нрава :-) Е тогава и повечко гори.

Искаш да кажеш че Сивиците дето гледам хечбек и комби са все "англичанки"?
Хечбек 6 генерация японска сглобка са си само двуврати. А за комбито си прав - Aerodeck , пак са английска сгобкаСпоко, практични са, аз карам англичанка :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. ако съм разбрал правилно това че е англичанка а не японка не е от значение. 2. А тая дето я карах не усетих нито да си промени гласа нито мощноста, макар че именно заради VTEC я напъвах до 6000 оборота По въпроса за частите, ето какво беше моето разбиране за скъпи части, ще ви дам следния пример разбира се говоря за неоригинални частиза ФиатаТермостат 60лв ,радиатор парно 60лв (nissens) предни дискове не вентилирани 60лв, ангренажния с две ролки може да достигне цена 200лв. Носач (комплект е с шарнира и двете втулки) що годе хубав около 80 лева. Накраиници Делфи 25 лева. Бубина 150лв,бенз помпа 150лв.

1.ако питаш човек със сервиз ще ти каже, че японското е много по-добро , и вероятно ще е прав2. възможно е да е била със сменен двигател или много скупена3. на капака на клапаните не е задължително да пише vtec .. някой икономици го нямат май тоя надпис, но винаги капачката за маслото е в далечния десен край на капака , докато на не-vtec е в близкия ляв .. гледано отпред->назад термостат неоригинален можеш да намериш и за 30 лв мисля радиатора за парното не могада подскажадисковете отпред винаги са вентилирани - можеш да вземеш долфи за 80-100 мисля , но долфи е голям компромис с качеството ангренаж с ролка няма да се ангажирам колко струва за да не ми се обидят колегите със сервизе , но е там някъде за д-серията преди 2000 годинаносач със нов не съм чувал някой да е сменял на сивик, без да е имал сериозен удър - шарнирите се сменят отделно до колкото се сещамнакрайник japanparts за сивик 6 1.4 хеч , преди два дни ми казаха клиентска цена 25 лвбубинатае в делкото и за цена пак съм пасбензиновата помпа също е нещо което не знам .... знам че се сменя много инцидентно - трябва да е мъчена на сух резервоар много времеела на една месечна сбирка с фиата, представи се и ще те качим в достатъчно коли за да направиш информиран избор ... ( между другото от къде си ? ) и имай предвид , че винаги има шанс да си купиш голям курник от нашата марка и да налееш една бала пари докато я направиш надеждна ;)последователсността е такава:1. купуваш си закърпен напудрен курник, смазан от каране , с 3 удъра и превъртян километраж от 400 на 120К км2. качваш се и в първия момент той върви много повече от фиат ( да речем браво ) 1.63. минава й периода на "автокъщова изправност " и нещата започват да се случват ...4. ти си искаш колата,а не парите обратно и започваш да наливаш 5. след NKлв колата е изправна отново по правилния начин, вече не трака, не бучи , не хлопа - ти си щастлив и доволен .. имаш перфектна кола .. на безумна цена ;).. стискам ти палци това да не ти се случва, както на повечето фенове тук, но за някой от нас е реалност и ... аз лично не съжалявам .. все-още ( колата никога не ме е изоставяла на пътя, без значение от лошата поддръжка)П.П. можеби колегите ще могат да те ориентират за цните на нещата които аз не знам .. колеги ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В-тек-а се усеща само при двуваловите мотори , т.е. вти-ките в случая. Иначе ни звук по-различен , нито тръгва повече осезаемо. Това не значи , че не действа . Принципно 1.5 е икономичен в-тек , който е направен с цел икономия , а не повече вървеж . Малките мотори вървят прилично иначе , но са далеч от самолети ;)Частите които си изброил са сходни с хондовите . За съжаление обаче ако си ги купуваш от представителството , т.е. искаш да са оригинални , цените са много по-високи , направо баснословни ! Ние обаче си правим поръчки от САЩ , пак на оригинални части с доста по-приемливи цени ето от този сайт http://slhondaparts.com. Може да разгледаш за какъв порядък иде реч за абсолютно оригинални части. Лошото е , че пристигат много бавно.Един съвет ако мога да ти дам - не си купувай англичанка. Не , че са лоши ... но ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към лукчо, от Пловдив съм. Малко ми е кофти работното време но за някоя среща в Пловдив поне ще гледам да намина. Принципно мога да твърдя за себе си че трудно бих купил "съмнителна" кола, смисъл такъв не взимама първата срещната , до сега специално мои коли не съм купувал много Фиата ми е 4-та, но за познати все са ме търсили за консултант и до сега няма оплакал се от избора, само търпение да имат че по някога търсенето продължава с месеци ;) Тя хубавата кола и вие и аз много добре знаем как изглежда ;) а и тя се усеща, като я почувстваш твоята кола, тя е ;)Към RUST ако няма да е англичанка значи е невъзможно да си намеря комби та дори и хечбек с 5 врати. За двуврата и дума не може да става предвид нарастващия състав на семейството. Фиата ми е Браво с две врати и малък почти липсващ багажник ;) За частите от щатите и от други съм чувал че от там си ги купувате, чакането не е проблем само да не се наложи заради определена част колата да не се движи :P Благодаря Ви поздрави на всички и весели празници.

Редактирано от pif4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз, виждам линка за сайта с частите, имам хонда сивик аеродек 1.6 с двигател Д16Б2 та въпроса ми е, като избирам модел за поръчка започват едни обяснения, врати, година ок, но това трим левел какво е? Някой да помогне как да си поръчам точно моите части. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега , и аз това се питах , но му я набутаха тази хонда , иначе Toyota Rlzzzzzzzzz :afro: но там вече частите говорим за друга бира !! Иначе и от тази съм доволен имам я от близо 2 год. , досега съм сменил само масло , филтри и свещите , който са NJK (Made in Japan или поне така пише на тях и на кутийките на 10 места) струват 24 лв.= 4 свещи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе кво водите дискусии , въобще не ми се четат и повечето мнения даже ! всичко е до кола и ако някой иска да си купи Хонда взима я , усеща магията и за винаги иска да кара Хонда ! аз съм ФоРЕВЕР ХОНДА !!! дори да имам много пари ще си взема най - хубавата ХОНДА !!! това е от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Trim level - ниво на оборудване. EL, ES, ЕХ и други.По въпроса за частите:200 лв дискове лукас и накладки минтекс комплект300 лв. ролки и ремъци комплект

Редактирано от h3ll1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...