Jump to content
Street_Live

Техника за смяна на ангренажен ремък на D15b2?

Recommended Posts

Здравейте колеги.Четах различни теми с малко конкретно инфо. и много "OFF TOPIC",та реших да пуснна една нова тема.Искам да си сменя ангренажния ремък на Д15-ката и нямам вяра на тукашните маистори,а не съм толква некъдърен че да не мога да наместя белезите и да си опазя болтовете и всичко останало по смяната.Просто искам предварително да се информирам,от колеги които са го сменяли,да кажат как са успели да развият болтовете и каква тактика са използвали.Също да кажат двигателя овисва ли като се разие тампона.Нека да саберем информацията и опита на едно място,за да може да се помогне на хора които са технически къдърни и искат да се информират предварително.МОЛЯ БЕЗ НЕКОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ,И БЕЗ ТАКИВА "ОТИДИ НА МАИСТОР" И "OFF TOPIC" ОТ СОРТА.ТЪРСЯ ИНФО НЕ СЪВЕТ КАКВО ДА ПРАВЯ!БЛАГОДЯРЯ НА ВСИчКИ КОИТО щЕ ОТДЕЛЯТ ВРЕМЕ ЗА ДА СПОДЕЛЯТ ОПИТА СИ ПО ТЕМАТА!ПОЗДРАВИ.

Редактирано от Street_Live

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз си смених рамъка сам и имах проблем само с болта на шаибата пробвах с грековерт и не стана принудих се да си направя приспособление за отвиването на шаибата ще ти трябват двама човека за отвиването един държи тва кръглото на шабита и пръчката дето стърчи опира в земята и още идин отвива обратно на часавниковата стрелка

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

иначе с зацепване на новия ремък нямаше проблеми внимаваш как натягаш оптяжната ролка в AUTO data- то има подробна схема

и успех :(

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам колегата atanasbe ,колко милиметра е глухият шестограм ,и колко е междуцентровото растояние на приспособлението за шайбата.Ще се радвам ако и други споделят собствен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно човече влиза в колата включва на 5-та - натиска здраво спирачка - а другото човече с лоста и ряазвива болта на коляновия вал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също да кажат двигателя овисва ли като се разие тампона.

...НЕ не увисва двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо сложно в смяната.Ще видиш зор с развиването на шайбата на коляновият вал.Махаш капака на маховика намираш някоя по яка отверка или щтангичка,слагаш я между зъбите на маховика,така че да се блокира вала и някои друг трябва да развива шаибата.Не става със спирачка. :)

Редактирано от gabara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става. :(Но на 1-ва, защо на пета ?

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на отзовалите се.Благодаря на колегата които се постара да качи дори и снимки.А наистина защо на 5 предавка а не на първа нали на 1-ва е по трудно да завъртиш коляновия вал от колкото на 5-та,не е ли по логично на първа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам колегата atanasbe ,колко милиметра е глухият шестограм ,и колко е междуцентровото растояние на приспособлението за шайбата.Ще се радвам ако и други споделят собствен опит.

ми чесно не си спомням но лесно можеш да си премериш с един шубрер приспособрението за шаибата го направих ме от една плоча ламарнина зехме размерите на колко е розтоянието между дупките и го начертах ме на ауто кад принитраш в мащаб едно към едно биеш по един център и пробивашсамо да спомена че прабвах в дупките да мушна отверка и ми се отчупи парче от шаибата не е препоръчително да се чука по болта също и да е на скорост тоя болт е стяган с повече то 185 нютон метра Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5та защото по малко усилия се изискват за натискащия спирачката, но има пружиниране в трансмисията и ако болтът е яко стегнат няма да стане. Аз го развивам като блокирам ремъчната ролка - два болта почти диаметрално през дупките и се законтря щанга през тях. С голяма отверка в зъбците на маховика също трябва да стане ако намериш как да я законтриш.Трябва да подпреш двигателя отдулу преди да махнеш тампона въпреки че го държи и долен тампон.При обтягането на новия ремък ти препоръчвам да не следваш писанията по книгите за превъртане на вала с 3 зъба а да се увериш на ръка че обтягането е правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...