Jump to content
FASMAN

Проблем с 5 ген. седан D15b2

Recommended Posts

Здравейте фенове,Значи проблемът е много странен при загряла кола под 2500 оборота колата прекъсва и гърми през ауспуха като черешово топче. Над тези обороти работи без проблем. Това се случва и на газ и на бензин. Ходих на елкон нищо всичко било наред. Проблеми с паленето нямам пали си без проблеми. Ако някой има идея ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо на центровка запалване прилича.Правил ли си нещо или газаджийте си оставиха ръцете ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите сменял ли си скоро?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип гърменето винаги се дължи или на токове(кабели,свещи),на центровка.може да имаш гърмели и ако имаш дупка/и по гърнетата или тръбите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на токове.Колега започни от свещите ако си ги сменил виж дали са правилните за твоя мотор после си виж кабелите на тъмно дали някаде прехвърчат изкри,виж си в делкото палеца и клеимите по дистрибутурната капачка(зачисти ги зашкуриги).Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ако има проблем със свещи, кабели и т.н., то той няма да се проявява и над 2.5к оборота.... :) Центровка е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом температурата на моторът е определящият фактор в твоя случаи то проблемът ти според мен е в свещите.Смени ги с подходящите,а именно трябва да се спази топлинното им числол

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че толкова късно отговарям ама се оказа че прекъсването не е проблем ако воланът ти се върти безконечно и до сега си търсих рейка. Но както и да е сега свещите ги смених още като започнах да търся къде е проблема ама нъц същата работа след това кабелите пак нъц и така до елкон ама пак нъц и вече направо полудях никъде нищо иначе наистина имам спукана тръба на гърнето ама не ми е за сефте все пак колата е ниска и на някоя шахта все я пукам ама до сега не съм имал такъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил ли си нещо или газаджийте си оставиха ръцете ?

не просто изведнъж така си реши колата и край а с тази газова съм от 2год. и нищо не съм пипал по нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове,Значи проблемът е много странен при загряла кола под 2500 оборота колата прекъсва и гърми през ауспуха като черешово топче. Над тези обороти работи без проблем. Това се случва и на газ и на бензин. Ходих на елкон нищо всичко било наред. Проблеми с паленето нямам пали си без проблеми. Ако някой има идея ще съм благодарен.

А при незагряла кола мерише ли на бензин от ауспуха? Така както си го описал сигурно е неизгоряла горивна смес която се възпламенява там когато ауспухът се загрее. Ако е това, и предвид че се случва и на газ, ми прилича на проблемен изпускателен клапан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...