Jump to content
DUAL_CARB

ТРЪБИ НА Ф63мм ЗА АУСПУХ

Recommended Posts

здравейтесмятам да махна гарнетата на кочинката ми и да и сложа една права тръба стигаща от колестора до задния мост,а от там да се раздели на 2 и да излезнат два края на тръбата в 2-та края на задната броня (само тръба от край до край без никакви гърнета накрая ще сложа накрайници за пиниз ;) )та въпроса ми е от какав материал ги слагате тези тръби чел сам че много хора са си сменили гърнетата с тръба на Ф 63 но никаде ни видях да се спомената материала на тъбата а и не успях да разбера защо точно на Ф 63 ги правите ;) колата и сивик хе4 5 ген

Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 4-2-1 съм от д16у8 какъв размер тръба да пусна двигателя е д13б2 63мм май ще са много

Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,този мотор твоя ако не се лъжа е 75 кс.тръбите са или неръждавейка или черни нормални тръби за генерация(слагаш в зависимост от това с кви средства разполагаш).според мен генерация на 63 мм ти е прекалено голяма за мотора.такава се слага предимно на турбо или б16а1/2-поне 120-130 кс нагоре.при теб според мен ефекта ще е обратен.и що го замисли без икво гърне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами де да знам за да реве и да не пречи гърнето на газовете дайте акал де не претендирам че разбирам от ауспуси затова питам75 е да но скоро ще се здобия с карб кейхен на 39мм двукамерен,а ако пък се размина с него съм замислил упгред с карб от друга марка кола с двигател с по голяма кубатура и мощтост

Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи си я според мен му 40 и 50,не повече.а спортно задно гърне няма с нищо да попречи на газовете да излизат свободно,а и звукът ще е доста по поносим.аз сега карам само със задно и скоро минах 80-90 км извънградско,като слязох все едно бях летял със самолет,но при двигателя му :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм дам знам какво имаш в предвид за самолета на старите ми колектори долу при връзката с катализатора не беше стетнат единия винт и зееше малко и доста яко ревеше което много ме кефеше :D а иначе за дълъг път съм съгласен че главата ти става компот та я кажете как да го направя

Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми тръбата хубаво си я изправил,колкото по малко кривки,толкова по добре.направи си тръбите 48-52 мм макс,сложи си отзад едно право спортно гърне и се радваи на колцата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с тръба и гърне пак ще ручи зверски, сложи поне един резонатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за комбинация прави тръби плюс 2 резонатора без гарне какво мислите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо толкова бягаш от крайното гърне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно е само едно..... няма значение какъв ще е звука стига само да е силен..... най добре си остави само колекторчетата и врътни една тръбица с леко ляв или десен завой и я искарай някъде под портите :D тогава вече ще станеш редовен клиент на кобра :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по скоро веднага ще ти лепнат знака с удивителен на предното стъкло :D

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.vbox7.com/play:a90270aeискам да извегна гърнетата защото искам тръбата да се раздели на 2 и да излезе от 2 та края на задната броня това значи да сложа 2 гърнета а те не са никак евтини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно е само едно..... няма значение какъв ще е звука стига само да е силен..... най добре си остави само колекторчетата и врътни една тръбица с леко ляв или десен завой и я искарай някъде под портите :D тогава вече ще станеш редовен клиент на кобра :D

чесно да ти кажа това съм го мислил ама се отказах че рева ше е брутален а пък и с нашите лайняни патища...има места дето локвите ми стигат над праговете тия тръби тогава ше бълвукат доста във водата :D майтапа на страна кажете правилните варианти според личниа ви опит и наблюдения Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно е само едно..... няма значение какъв ще е звука стига само да е силен..... най добре си остави само колекторчетата и врътни една тръбица с леко ляв или десен завой и я искарай някъде под портите :D тогава вече ще станеш редовен клиент на кобра :D

чесно да ти кажа това съм го мислил ама се отказах че рева ше е брутален а пък и с нашите лайняни патища...има места дето локвите ми стигат над праговете тия тръби тогава ше бълвукат доста във водата :D майтапа на страна кажете правилните варианти според личниа ви опит и наблюдения
чесно казано няма как да направиш тази кола да върви много повече само с изпускателна система силният рев няма да я направи бегачка само ще звучи като такава ако питаш мен ориентирай се първо към друг мотор и след това почни да правиш всичко останало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта Д13-ска е с 60мм генерация с резонатор (въздохо ускорител) и с крайно гарне тип супра малко е шумна ама ще ти даде голямо удоволствие от карането ако си фен на малко по шумните коли :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събирай пари за една б16ка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм Д14А1 с двата карба и съм с права алуминизирана тръба на 55мм въртешен размер и един резонарор на същите милиметри уж завихрящ някакъв :lol: и крайно гърне както каза колегата по горе тип супра е стана по шумна отколкото исках ама какво да се прави изкарва силен басов звук но за съжаление станах господин 10 лв за куките :lol:

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес измерих сток тръбите под колата имaм 2 резонаторни гърнета на Ф78мм останалата тръба е на Ф40 и накрая гърне на Ф50 и мисля да осатвя 2 те резонаторни да махна крайното а останалата тръба да е на Ф55 пък ако реве много ше мислим нещо крайни горнета да слагамеблагодаря на всички за мнениятаRESPECT :(

Редактирано от DUAL_CARB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Ф78 е интересно....да не би да мериш обиколката на средното гърне :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

размерите са за външниа диаметър на тръбите :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,как външния даметър на тръбите ще ти е 78,тва да не е кюнец на кюмбе :D .нещо бъркаш с мерките!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,как външния даметър на тръбите ще ти е 78,тва да не е кюнец на кюмбе ;) .нещо бъркаш с мерките!

78 е резонатора (но в краищата е по 45мм сом в средата е 78) на местото на катализатора а иначе вразката межди двата резонатора и краиното гърне е на Ф41мм :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек стокова генерация на сивик :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми значи тръбите са ти 41. :)

смених ги с 4-2-1 бре нали още в първия пост го пише само че са сток от д16 нещоси не помня модела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сменил си колектора не трабите :blush: а пък интересна комбинациа ще са тея траби 4-2-1 -_-:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този мотор, ако слижиш нещо над 45мм вътрешен диаметър само ще спънеш колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз съм на 55мм вътрешен размер колата не се спъна единствения недостатък, че стана доста шумна :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз не знам дали ще се спъне, но по пътя на логиката не виждам смисъл от тръби с по-голям диаметър отколкото е колектора. Скоро сложих 4-2-1, който става за 2.0 и 2.3 мотор на прелюд и крайната тръба на колектора беше с вътрешно Ф50, при мен тръбите сток също са толкова, така че ги оставих. Само смених катализатора с резонатор, средното гърне го оставих, а задното го смених със спортно гърне и работата заспа :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...