DUAL_CARB 0 #1 Публикувано 6 Април, 2009 (Редактирано) здравейтесмятам да махна гарнетата на кочинката ми и да и сложа една права тръба стигаща от колестора до задния мост,а от там да се раздели на 2 и да излезнат два края на тръбата в 2-та края на задната броня (само тръба от край до край без никакви гърнета накрая ще сложа накрайници за пиниз )та въпроса ми е от какав материал ги слагате тези тръби чел сам че много хора са си сменили гърнетата с тръба на Ф 63 но никаде ни видях да се спомената материала на тъбата а и не успях да разбера защо точно на Ф 63 ги правите колата и сивик хе4 5 ген Редактирано 6 Април, 2009 от DUAL_CARB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #2 Отговорено 6 Април, 2009 (Редактирано) с 4-2-1 съм от д16у8 какъв размер тръба да пусна двигателя е д13б2 63мм май ще са много Редактирано 6 Април, 2009 от DUAL_CARB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 6 Април, 2009 колега,този мотор твоя ако не се лъжа е 75 кс.тръбите са или неръждавейка или черни нормални тръби за генерация(слагаш в зависимост от това с кви средства разполагаш).според мен генерация на 63 мм ти е прекалено голяма за мотора.такава се слага предимно на турбо или б16а1/2-поне 120-130 кс нагоре.при теб според мен ефекта ще е обратен.и що го замисли без икво гърне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #4 Отговорено 6 Април, 2009 (Редактирано) ами де да знам за да реве и да не пречи гърнето на газовете дайте акал де не претендирам че разбирам от ауспуси затова питам75 е да но скоро ще се здобия с карб кейхен на 39мм двукамерен,а ако пък се размина с него съм замислил упгред с карб от друга марка кола с двигател с по голяма кубатура и мощтост Редактирано 6 Април, 2009 от DUAL_CARB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 6 Април, 2009 направи си я според мен му 40 и 50,не повече.а спортно задно гърне няма с нищо да попречи на газовете да излизат свободно,а и звукът ще е доста по поносим.аз сега карам само със задно и скоро минах 80-90 км извънградско,като слязох все едно бях летял със самолет,но при двигателя му . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #6 Отговорено 6 Април, 2009 (Редактирано) хм дам знам какво имаш в предвид за самолета на старите ми колектори долу при връзката с катализатора не беше стетнат единия винт и зееше малко и доста яко ревеше което много ме кефеше а иначе за дълъг път съм съгласен че главата ти става компот та я кажете как да го направя Редактирано 6 Април, 2009 от DUAL_CARB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 6 Април, 2009 ми тръбата хубаво си я изправил,колкото по малко кривки,толкова по добре.направи си тръбите 48-52 мм макс,сложи си отзад едно право спортно гърне и се радваи на колцата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #8 Отговорено 6 Април, 2009 Само с тръба и гърне пак ще ручи зверски, сложи поне един резонатор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #9 Отговорено 6 Април, 2009 за комбинация прави тръби плюс 2 резонатора без гарне какво мислите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #10 Отговорено 6 Април, 2009 Защо толкова бягаш от крайното гърне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #11 Отговорено 6 Април, 2009 ясно е само едно..... няма значение какъв ще е звука стига само да е силен..... най добре си остави само колекторчетата и врътни една тръбица с леко ляв или десен завой и я искарай някъде под портите тогава вече ще станеш редовен клиент на кобра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 6 Април, 2009 (Редактирано) по скоро веднага ще ти лепнат знака с удивителен на предното стъкло Редактирано 6 Април, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #13 Отговорено 6 Април, 2009 http://www.vbox7.com/play:a90270aeискам да извегна гърнетата защото искам тръбата да се раздели на 2 и да излезе от 2 та края на задната броня това значи да сложа 2 гърнета а те не са никак евтини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #14 Отговорено 6 Април, 2009 (Редактирано) ясно е само едно..... няма значение какъв ще е звука стига само да е силен..... най добре си остави само колекторчетата и врътни една тръбица с леко ляв или десен завой и я искарай някъде под портите тогава вече ще станеш редовен клиент на кобра чесно да ти кажа това съм го мислил ама се отказах че рева ше е брутален а пък и с нашите лайняни патища...има места дето локвите ми стигат над праговете тия тръби тогава ше бълвукат доста във водата майтапа на страна кажете правилните варианти според личниа ви опит и наблюдения Редактирано 6 Април, 2009 от DUAL_CARB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #15 Отговорено 6 Април, 2009 ясно е само едно..... няма значение какъв ще е звука стига само да е силен..... най добре си остави само колекторчетата и врътни една тръбица с леко ляв или десен завой и я искарай някъде под портите тогава вече ще станеш редовен клиент на кобра чесно да ти кажа това съм го мислил ама се отказах че рева ше е брутален а пък и с нашите лайняни патища...има места дето локвите ми стигат над праговете тия тръби тогава ше бълвукат доста във водата майтапа на страна кажете правилните варианти според личниа ви опит и наблюдениячесно казано няма как да направиш тази кола да върви много повече само с изпускателна система силният рев няма да я направи бегачка само ще звучи като такава ако питаш мен ориентирай се първо към друг мотор и след това почни да правиш всичко останало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #16 Отговорено 6 Април, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showto... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #17 Отговорено 6 Април, 2009 http://www.pmconsult-bg.com/news.htm прочети и това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #18 Отговорено 6 Април, 2009 Мойта Д13-ска е с 60мм генерация с резонатор (въздохо ускорител) и с крайно гарне тип супра малко е шумна ама ще ти даде голямо удоволствие от карането ако си фен на малко по шумните коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #19 Отговорено 6 Април, 2009 Събирай пари за една б16ка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #20 Отговорено 7 Април, 2009 (Редактирано) Колега аз съм Д14А1 с двата карба и съм с права алуминизирана тръба на 55мм въртешен размер и един резонарор на същите милиметри уж завихрящ някакъв и крайно гърне както каза колегата по горе тип супра е стана по шумна отколкото исках ама какво да се прави изкарва силен басов звук но за съжаление станах господин 10 лв за куките Редактирано 7 Април, 2009 от west bam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #21 Отговорено 7 Април, 2009 (Редактирано) днес измерих сток тръбите под колата имaм 2 резонаторни гърнета на Ф78мм останалата тръба е на Ф40 и накрая гърне на Ф50 и мисля да осатвя 2 те резонаторни да махна крайното а останалата тръба да е на Ф55 пък ако реве много ше мислим нещо крайни горнета да слагамеблагодаря на всички за мнениятаRESPECT Редактирано 7 Април, 2009 от DUAL_CARB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #22 Отговорено 7 Април, 2009 Това Ф78 е интересно....да не би да мериш обиколката на средното гърне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #23 Отговорено 8 Април, 2009 размерите са за външниа диаметър на тръбите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #24 Отговорено 8 Април, 2009 колега,как външния даметър на тръбите ще ти е 78,тва да не е кюнец на кюмбе .нещо бъркаш с мерките! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #25 Отговорено 8 Април, 2009 колега,как външния даметър на тръбите ще ти е 78,тва да не е кюнец на кюмбе .нещо бъркаш с мерките!78 е резонатора (но в краищата е по 45мм сом в средата е 78) на местото на катализатора а иначе вразката межди двата резонатора и краиното гърне е на Ф41мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #26 Отговорено 9 Април, 2009 ми значи тръбите са ти 41. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #27 Отговорено 10 Април, 2009 Демек стокова генерация на сивик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #28 Отговорено 11 Април, 2009 ми значи тръбите са ти 41. смених ги с 4-2-1 бре нали още в първия пост го пише само че са сток от д16 нещоси не помня модела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MnQk 4 #29 Отговорено 14 Април, 2009 колега сменил си колектора не трабите а пък интересна комбинациа ще са тея траби 4-2-1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wossner 0 #30 Отговорено 15 Април, 2009 За този мотор, ако слижиш нещо над 45мм вътрешен диаметър само ще спънеш колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #31 Отговорено 15 Април, 2009 ми аз съм на 55мм вътрешен размер колата не се спъна единствения недостатък, че стана доста шумна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #32 Отговорено 15 Април, 2009 Ми аз не знам дали ще се спъне, но по пътя на логиката не виждам смисъл от тръби с по-голям диаметър отколкото е колектора. Скоро сложих 4-2-1, който става за 2.0 и 2.3 мотор на прелюд и крайната тръба на колектора беше с вътрешно Ф50, при мен тръбите сток също са толкова, така че ги оставих. Само смених катализатора с резонатор, средното гърне го оставих, а задното го смених със спортно гърне и работата заспа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jinjiplqktor 0 #33 Отговорено 28 Април, 2009 63 ша ти е множко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове