Slade 21 #1 Публикувано 6 Април, 2009 Здравейте,Някой може ли да ми помогне да си идентифицирам модела на скоростната кутия?Колата е англ. Сивик 99-а, D15Z8 с 5степенна ръчна кутия.Не можах да открия табелка или набити цифри като я оглеждах отдолу, а отгоре също не виждам да има номер. Форумската търсачка и чичо Гугъл също не помогнаха (явно тоя модел не е много разпространен по света). Може ли също така някакъв списък със съвместимите кутии при смяна, въпреки че на мен ми харесват как са скоростите на тая (надявам се да е оригиналната) и бих сменил със същата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #2 Отговорено 6 Април, 2009 1М е скоростната кутия. За съвместимост не мога да кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #3 Отговорено 7 Април, 2009 Мерси за инфото Keel.Някой може ли да каже къде се намира модела/номера на кутията. Ако някой случайно има снимчица ще е върха!Мога ли да намеря някъде спецификация на тая 1M и на други ск. кутии за двг. от D-серията? В смисъл предавателни числа и т.н., за да мога да сравнявам и ако изпадне друга кутия евентуално да преценя дали е по-умряла или по-добра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 7 Април, 2009 http://www.hondaworld.ru/manuals/civic95-97_1-4.htmhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11869 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #5 Отговорено 7 Април, 2009 Ето малко данни: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #6 Отговорено 7 Април, 2009 (Редактирано) А тук може да заложиш данни и да посмяташ:Transmission Gear Ratio Calculator Редактирано 7 Април, 2009 от emod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #7 Отговорено 7 Април, 2009 Ауу мерси много за информацията. В интерес на истината предавателните числа дадени за 1,5 VTEC-E от линка на sebulba и таблицата на emod не съвпадат.Кое ли е истината? Снимката най-вероятно е от някое ръководство и може би е по-достоверна??Засега съм намерил една кутия от същата англичанка, дано да имам късмет.Моля ви да ми помогнете със съвет при купуване на кутия на старо - има ли разни неща, които мога да проверя преди да купя и монтирам кутията или всичко се разбира чак когато се подкара колата с новата кутия??Например може ли да се изкриви вала при демонтиране на кутията или някои зъби да се премажат, счупени елементи и т.н. - изобщо какво трябва да гледам при покупката?Предполагам, че човека ще ми даде някаква възможност за рекламация, но тъй като е от Пловдив, ще е трудно да се разкарвам по 100 пъти.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 7 Април, 2009 не знам какво имаш точно предвид под "умряла". Ама всичко различно от Втек - Е е по - късо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #9 Отговорено 7 Април, 2009 Аз не разбирам много от предавателни числа, но изглежда крайното число (Final) е по-малко от на останалите, което означава, че кутията на икономиката е по-различна. Кутиите на D14-ката и на B18-ката имат доста различни числа на отделните скорости, но крайните са близки. Както и да е - явно за да се запази икономията на гориво, предавките трябва да са по-дълги и да се влачат на по-ниски обороти при ускорение. Това хем е кофти хем е добре, защото търкалям главно из големия град, където поради инициативите на бат Бойко мощен ряз ми трябва уви все по рядко.Някакви съвети за купуване на кутия на старо? Какво да й гледам или нещата са винаги на късмет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #10 Отговорено 7 Април, 2009 късата скоростна кутия е доста по приятна за каране в града. Дори и да не ти трябва ряз. Крайното предавателно число по принцип не го гледам. По важно е (за мен ) предавателните числа на различните предавки. Гледай да е с къси 1, 2, 3-та(за каране в града) и по дълги 4,5-та при което ще ти е по приятно карането на дълги разстояния . Естествено най-добре е кутията да е на двигател така ще може да я тестваш как е. Успех с търсенето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #11 Отговорено 8 Април, 2009 Като гледам до 3-та предавките на мойта са същите като на D14-ките. За 4-та се получава малко по-голям луфт и мисля, че там оборотите ще паднат и поради това 4-та и 5-та ще са по-икономични, но това са си мои лаишки разсъждения. Иначе сегашната кутия ми се струва доста пъргава на 1-ва, 2-ра и 3-та - според мен са достатъчно къси, особено като вдигне котвата (след 3000 об.) Кутията няма да е на двигател, а и почти няма кутии, които да се продават директно от цели коли в движение.Затова ми е интересно как се избира скоростна кутия и двигател на старо? Всичко ли е само до късмет или има неща, които могат да се проверят предварително?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове