Jump to content
тошката

климатик Акорд 98г

Recommended Posts

някой знае ли колко фреон събира хонда акорд 98година благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

725 ± 25

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за бьрзото сьдеиствие но след като заредих климатика имам чувство че не работи както триабва.Компресора включва работи 30секунди и спира,ниакаде толкова почива и пак трьгва и така постоянно си включва и изключва.Да не би да има датчик за вътрешната температура защото като го зареждах и го пробвах не беше много топло и за това да изключва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има, да. нормално си работи :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за бьрзото сьдеиствие но след като заредих климатика имам чувство че не работи както триабва.Компресора включва работи 30секунди и спира,ниакаде толкова почива и пак трьгва и така постоянно си включва и изключва.Да не би да има датчик за вътрешната температура защото като го зареждах и го пробвах не беше много топло и за това да изключва.

да и моя климатик е така, и аз не съм доволен.по принцип има термо датчик, и като охлади достатъчно, и спира, докато се загрее изпарителя - и пак включвано при мен дори на празен ход (минимална работа на климатика) и перката на вентилатора на 4, пак изключваа в колата далеч не е студено. дори като го включа да духа към стъклото, и в колата става по-горещо, отколкото отвън. ако духа към мен, се усеща студения въздух, но се схващам такалятото съм си правил експеримент да оставя колата за 20 мин на слънце на включен климатик на рециркулация и празен ход, и като вляза в колата е по-горещо от отвън :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава имаш друг проблема. Пробвай да свалиш предната броня и с маркуч и четка да почистиш ламелите на радиатора на климатика. но в никакъв случай с пароструйка!!!Между другото най ефективната работа на климатика е след 2500 оборота...

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предният радиатор е ОКи на 4000 оборота, пак не може да изстуди - лятото на магистралата, вентилатора на МАХ към стъклото, и 10 секунди работи, 30 секунди не. при това ме е страх за съединителя на компресора да не сдаде багажа да включва и изключва от такива високи оборотиа преди това пълних климатика, и никаква разлика преди и след пълненето. тръбите от компресора са ледено студени, явно работиимам съмнения за радиатора на изпарителя - там филтър няма, и може да се е затлачил с листа и други боклуци, и да не охлажда добре въздуха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има, да. нормално си работи :rolleyes:

Балагодаря ти за бьрзия отговор,лятото в жегите ще го видим как работи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата да не пускам нова. Та проблема е следния като пусна климатика и карам всичко е наред, но ако спра на светофар или някъде и оборотите полудяват падат до 50-100 и колата аха за загасне и се вдигат пак на нормалните и се чува как компресора на климатика включва и изключва. Повече не съм го и пускал да не изгори но идва лято и ще ми се налага да го пускам а не ми се седи по светофарите и задръстванията с крак на газта. Някой колега ако има някаква идея от какво може да е нека сподели.пс. четох в други теми с миене на радиатора на климатика се оправяло УЖ при мен радиатора е ОК.Благодаря предварително на колегите.

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ще следя темата дано някой намери решение на вапроса щот и при мен всичко работи а в колата жега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с тъмен цвят кола и като се напече от слънцето вътре става пещ, климатика духа студено (ръката на духалката измръзва), но в колата не става достатъчно хладно. Имам чувството, че капацитета на климатика е малък или не знам от какво.Да не говорим, че това е тествано при външна температура 15-20 градуса, а какво ще е като стане 30+...Според вас реална ли е процедурата на допълване с фреон, след като ти замерят налягането? Аз мисля, че единствения начин да се зареди климатик (какъвто и да е) с нужното количество фреон е да се изтегли напълно стария, да се вакумира системата и да се напълни с везна с точния грамаж фреон (и масло за компресора?).Моля кажете къде действат по такъв начин, за да отида при тях да си заредя климата, защото си мисля, че на повечето места просто допълват. Сигурен съм, че препълнения климатик работи не по-добре от недопълнения...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В купето има датчик, който отчита температурата и компресора изключва при достигане на зададената такава.Намери датчика, свали температурата и мръзни... !!! :bye:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клега а кажи каде е този датчик де то моя климатик си работи както трябва но все пак да знам аз сам акорд CC7 F18A3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на повечето хонди въпросния датчик се намира точно пред изпарителя - така че той мери температурата на въздушната струя която минава през изпарителя и като падне температурара на струята под 5 градуса и изключва климатика - за малко естествено - като се стопли струята пак включва и така трябва време да се охлади цялото купе навсякъде където заредат климатици първо източват фреона от системата и после вакумират и зареждат точно колкото трябва по каталог - естествено има и самозвани майстори които само допълват - като е много фреона също не вклюва климатика така че трябва да е точно тества се с термометър на около 1500 об

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моя Сивик 2003г има един датчик на средата на таблото точно там където започва предното стъкло, и втори отдясно на волана до контактния ключ. В италианската книжка за колата пише, че климатика работи само при околна температура над 20 градуса. Моят охлажда много добре :)

Относно оборотите - двигателят е 101 кончета дизел и почти няма разлика в оборотите на автомобила при включен и изключен климатик. На същия Сивик, но бензинов 1,4 90к.с. на празен ход оборотите падат с около 100-150 :)

Редактирано от jorko74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е важно как си настройвате духалките в колата за да е хладно. Аз си настройвам да духа към краката, през централната конзола и страничните. Тези от централната конзола ги настройвам да духат нагоре, без да ми вее в лицето нали. Тези отстрани също. в колата ми е приятно хладно и в най големите жеги... а е черна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...