No Limit Performance 180 #1 Публикувано 1 Април, 2009 Някой по компетентен да каже за кво иде реч при 4wd при сивик седан и при шатъл?Разлики, прилики, по-добро , по-лошо и каквото друго може да бъде полезно като инфо.Става дума за кола 780кила , д16а? мотор , подготвяне за драг.Всичко освен плявата ще ми е от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #2 Отговорено 2 Април, 2009 ъ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #3 Отговорено 2 Април, 2009 Real time ако не ме лъже паметта беше постоянно зацепено 4х4. С предимства и недостатъци малко ще се поразровя за да мога да пиша с примери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #4 Отговорено 2 Април, 2009 Real time - е когато забоксуват предните колела се включват задните на помощ А Full time - са постоянно зацепени , последната разработка е страшно рядко срещана както и Only time/това аз си го исмислих/ или Шътъли само с предно предаване Мисля , че Омбре или АДХ-то така го бяха обяснили в стари теми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 2 Април, 2009 А къде е сега ADH да даде малко инфо , знаци , цифри , спецификации .. както той си знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 927 #6 Отговорено 3 Април, 2009 Real time - е когато забоксуват предните колела се включват задните на помощ Това е отговора!Като подготвяш колата за драг трябва да знаеш, че муфата може и да не издържи на многото Нм и к.с.!Дано това да не обезсмисля 4wd-то,но все пак опитай!Другото, което съм чувал е, че зацепването на задните може и да те пообърка като поведение на колата, но това важи в завоите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 3 Април, 2009 трябва да е постоянно 4х4 ... я кажи само за тая кола че сега ме чопли и.....защо не вземеш един джаз не го направиш 4х4 д 16 с турбо тои маи е 700 кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 3 Април, 2009 Off-roud Club-aWikipedia surce Има и още доста друга информация в Google-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #9 Отговорено 3 Април, 2009 (Редактирано) трябва да е постоянно 4х4 ... я кажи само за тая кола че сега ме чопли и.....защо не вземеш един джаз не го направиш 4х4 д 16 с турбо тои маи е 700 кг Защото неможах да си намеря джаз , е за тва Има тук един ама дядото не го продава ... кво да се прави - шанс А за колата .. какво да ти кажа ? Скоро ще го видите изруда ... а и междудругото си търся блок от д16а8/а9/з5 окомплектован Редактирано 3 Април, 2009 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове