Jump to content
nastezatelq

Гарнитура на глава

Recommended Posts

колеги моля помагайте колата ми почна да надува ще сменям г-ра ,но не знам за мотор D14A1 на колко килограма се стяга главата къдели не четох за другите мотори (май беше 6.5кг)ама за моя няма и ако знае някой точния ред за стягане ще съм ви много благодарен

Редактирано от nastezatelq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами купи си хубава гарнитура-да речем на виктор реинц и с нея идва и схемата и силата на стягане.няма смисъл да питаш,щото за всяка гарнитура си е различно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре за стягането на гарнитурата на главата разбрах ама за държача да го наречем на кобилиците на колко килограма се стяга че днеска като ги развивах бая бяха стегнати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете на главата, 1-етап 30 N.m2-етап 68 N.mДържача на кобилиците и лагери на разпределителен вал-12 N.m :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държача на кобилиците и лагери на разпределителен вал-12 N.m :)

това не е ли малко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е ако невярваш на японеца, вярвай тогава на руснака. Стегаи на 10кг и да вива на полтовете. Баце тегаи на 6,8кг с метална гарнитура и гледаи да спазиш всички изисквания защото ще береш ядове, ако я прависх ти тази красавица!!! а на кобилиците това е напално достатъчно!

Редактирано от taz1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не е ли малко ?

Ами ако ти се вижда малко, стягай до скъсване, :) .. ама толкова е по каталог....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е ако невярваш на японеца, вярвай тогава на руснака. Стегаи на 10кг и да вива на полтовете. Баце тегаи на 6,8кг с метална гарнитура и гледаи да спазиш всички изисквания защото ще береш ядове, ако я прависх ти тази красавица!!! а на кобилиците това е напално достатъчно!

казахами че за Д14А1 няма метална гарнитура и е само от клингерит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.pmconsult-bg.com/

 

Колегата който ги продава е от форума но му забравих ник-а

 

Гарнитурата на главата е трислойна метална!

 

Поздрави

Редактирано от hondaracing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за да не пускам нова тема ще пиша в тази ,значи колата претърпя смяна на гарнитура шлайфане гумички пасване на клапани,нов термостат нова капачка на радиатора . Карам си я вече цял месец без никакви дертове до днеска прибирам се и реших да видя как са маркучите отварям капака гледам горния маркуч на главата надут като "салам камчия" долния си беше нормално загрял приблизително еднаква температура отворих леко капачката излезна каквото имаше махнах я на цяло запалих колата не хвърля никаква вода от радиатора,на какво може да се дължи това дали не е била хубаво обезвъздушена или на новата капачка не й работи клапана и не може да изпусне налягането защото водата в разширителя си стоеше толкова колкото съм налял

Редактирано от nastezatelq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако ти вдига налягане, а в разширителя не влиза вода, анячи капачката не струва.възможно е и въздух да е имало в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен това ме съмнява ама преди 1-2 дена ми спука маркуча на парното входния дали от старост щото бая е такъв омекнал и един калпав долях вода напълни се радиатора и тръгнах без да обезвъздушавам и днеска маркуча "надут като салам" ама и няма вода в разшерителя смисъл не се е покачило нивото дали ще е от капачката уш оригинална японска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли това нещо което съм споменал по горе да се дължи на термостата ако той не отваря на цяло п.п. моля помагайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми свали термостата, цопни го в съд с вода на котлона и с термометър наблюдавай на колко градуса отваря. по сигурен метод няма. като махнеш капачката на радиатора и запалиш, за да ти хвърли вода ще трябва да я изфорсираш-при високи обороти ти прехвърля вода в разширителя. нагласи го на студена кола да е на мин, запали да загрее до нормална темп и форсирай тогава от механиката на дросела и гледай дали ще прехвърля в разширителя. ако не, нова капачка или най-добре вземи за проба първо от някой, който няма проблеми.ако ти е пак гарнитурата, няма да ти надува само единия маркуч! да не ти е затлачен радиатора в долната част, промивал ли си го някога? като загрее нормално колата, радиатора еднакво топъл ли е отвсякъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да питам блока на сивика Д14А1 от алуминий ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да... като вдигнеш капака не се ли вижда?съветче, закарай си колата в адекватен сервиз, не се учи на нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

мерси за съвета ама защо да я карам на сервиз като мога да си оправя сам и да спестя някой лев а отностно блока има лека пукнатина (2мм) между 3-4 цилиндър без да са засегнати самите цилиндри и ме съмнява че от там ми надува по малкоп.п. ако някой има някаква снимка на блок ще покажа къде точно е ако не сте ме разбрали ,че аз нямам

Редактирано от nastezatelq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

модератора може да слага катинар на темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

развръзката е тази че предния път шлайфаха главата с 0.24 колата си тръгна нормално ама след 300км пак наду водите и напълни трети цилиндър с вода, майстора който я шлайфа я гледа днеска и какво се оказа че блока и той крив (иска шлайфане)засега е това ако искаш не я заключвай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...