Jump to content
mr.Svinski

странен шум в двигателя

Recommended Posts

Здравейте от вчера съм горд собственик на хонда(D14A4). Колата е страхотна и вече е почти обслужена. Преди да сменя ангренажен ремък и ролка имаше странно виене, което се услваше с увеличаване на оборотите. Мислех че е от ролката но и след смяната й виенето остана. Казаха ми че може да е от пистовите рамъци или водната помпа. Помпата е наред(поне така изглежда), утре ще сменя и пистовите ремъци. Някой има ли представа от какво може да е?Още едно въпросче D14A4 го водят SOHC това не е ли едновален мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пускам два коментара един след друг, но нямям редактиране.Искам да сменя маслото в скоростите. Във форум видях, че препоръчвате 10W40, но на мен ми остана 15W40 от 5-те литра, които взех за двигателя. Лошо ли ще е ако го налея него в скоростите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля че трябва да е гъсто маслото в скоростите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чул съм,че двигателното масло при хонда,може да се слага и в кутията.ако нямаш проблем със скоростите не го пипай.. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва масло,което ти е останало,ще си го пазиш за двигателя.в кутията само и единствено 10в40.а странния шум е много вероятно да е от заминали лагери на динамото.като свалиш пистовите ремъци за смяна,запали я без тях.ако шума го няма,и след като сложиш новия ремък се появи пак,значи са лагерите на динамото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се наблюдава същото виене преди и след смяна на комплекта ангренажен ремък и ролка.Ако някой от лагерите на генератора блокират или се разпаднат, възможно ли е да повредят двигателя? Защото в момента тоците към и от акумулатора са ми в норма и не мисля да го пипам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо лъжете колегата? в скоростите се слага единствено MTF!!! колата му е след 96!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, не 10W40. А за виенето защо да не е водната помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има виене и е от ролката която опъва пистовия ремък на климатика,тя е метална може да се смени само и лагера и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сменях ангренажния ремък проверихме водната помпа - няма луфотове. Колата няма климатик - остават ремъците за хидравлика и за алтернатор. Една от шаибите на единия пистов ремък леко бие, но майстора каза че не е много и няма проблеми. Казаха че може да е от лагера на ролката на алтернатора. Като сменихме ангренажния ремък не мисля че е преопънат. Когато колата е студена виенето е по-слабо, след като загрее се усилва, няма разлика дали е на скорост или е изключена от скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма клима най вероятно са тези на алтернатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все пак ако се окаже че не от генератор или хидравлика - значи е пренатегнат ремък - често случващо се явление

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля че трябва да е гъсто маслото в скоростите

/Батенце като не знаеш не е срамно не се обаждай...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до проблема, при хонда това е странно явление, при студен мотор ремъка е хлабав загрее ли се изпъва значително.При мен проблема бе същия и няколко"майстори " ме убеждаваха че ремъка не е пренатегнат, да ама не отхлабих го и сега виенето почти го няма, като при мен го имаше само когато колата позагрее повечко, с две думи най вероятно найстина ремъка ти е за отпускане,интересно че сега при мен като е студена ремъка аха да изпадне много хлабав ми се вижда загрее ли се изпъва............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземи една бутилка вода, пробий капачката, запали двигателя и полей леко ремъците (ако може един по един) така че да се намокрят отвътре дето опират на шайбите. Ако е от тях-трябва да спрат да вият поне за малко. Другите причини могат да са: ролка, водна помпа и динамо. Не споменавам за ремъка на хидравликата защото той би трябвало да вие при завъртане на волана :hondarulez:

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите утре ще сменя пистовите ремъци и ще разхлабя ангренажа. Може ли някой да ми каже колко горе-долу да е стегнат.А 15W40 ще е гъсто за скоростите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скоростите 10W40 на моята го смених преди три години и няма проблеми.А и в Аутодата-та го дават таква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите утре ще сменя пистовите ремъци и ще разхлабя ангренажа. Може ли някой да ми каже колко горе-долу да е стегнат.А 15W40 ще е гъсто за скоростите?

Човече ти май не четеш добре,избии си от главата понятия като гъсто и рядко,колегите са ти написали точно от какво масло имаш нужда..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До вчера и аз бях с 10W40 в скоростите и го смених с MTF-3 от Бултрако. Продават го на шишета от 1л. Все още чакам да навъртя поне 100-ина км, за да преценя разликата, но определено още от вчера разлика в превключването има! По-лесно влизат скоростите и първата влиза при малко по-висока скорост в движение, което радва. Явно синхронизаторите работят по-добре с MTF-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, ще сложа MTF. Свиренето наиситна беше от ангренажа, на 3 пъти разхлабвахме ролката(с по 1 идея), докато спре да свири. Накрая, спря но ремъка ми се вижда доста хлабав(малко ако се стегне пак почва да свири). При 2-3 хил. оборота при махант капак на ремъка се вижда как започва да играе, при 5-6 играе на около 1,5см. Освен това след 1000-2000км ремъка ще се разтегне още т.е. ще стане още по-хлабав. Има ли опасност да прескочи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиш колата и към Омбре сервиз че ще стане голямо мазало ако верно играе с 15мм!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя шайба да не е крива. Верно го вижте че си е серизоно, въпреки че чувам че ако се скъсало ремък на едновалов мотор нямало щети обаче май,май е до късмет това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с играенето на разпределителния вал какво може да го предизвика? Какво трябва да си правил с колада, за да дава 1,5 см отклонение?? :rant: При такова отклонение шайбата няма ли да се бие в капака на ремъка? (не съм го отварял и не знам какво е разстоянието).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка играе между забчатките на валовете. Просто ремъка е хлабав (според мен). При натискане с пръст има ход около 15мм. При високи обороти също го има този ход. Обаче не свири гадната обтяжна ролка, ако е малкко по-натегнат ролката свири. Преди смяната старата ролка също свиреше. И старата и новата ролки са koyo(или нещо такова - невеж съм :rant: но ми казаха че са хубави ). Старата ролка беше съвсем запазена няма луфотове и изглежда съвсем здрава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека, който ми смени маслото също кара Хонда и каза, че и неговия ремък стои много хлабав при стандартното натягане. Каза, че сигурно може да го извади на ръка както е сложен, но ако се натегне повече - ролката почва да вие.Много странна работа с тия хондовски ангренажи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...