stamatov 4 #1 Публикувано 27 Март, 2009 Момчета проблема е следния карам си днеска си карам на 5-та 3000 об. изведнъж оборотите започват да падат давам газ още повече падат, включвам 4-та същатата работа така до 2-ра като почти спрях... изкл. от скорост форсирах я няколко пъти и с малко мъки тръгна да набира, но някакси глъхне не е пъргава, а много мудно ускорява. Това го е правила и в града и почти винаги започва от 2500 оборота... давам газ а тя намалява скороста чувасе едно глухо бучене дава илюзия че набира но всъщност оборотите падат... на празен ход оборотите се менят много леко и има едно прекъсване сякъш се мъчи като върти на празен ход нямая тая тяга както преди... ако имате идеи, предположения казвайтеп.п. не ми е вързан спиид сенсора нямам километраж само оборотомер сменена е генерацията от двувалова хонда 4-2-1 незнам мотора ако трябва някъкво друго инфо ще казвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
unnamed 0 #2 Отговорено 27 Март, 2009 на мен така ми прави когато не и сипвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #3 Отговорено 27 Март, 2009 на мен така ми прави когато не и сипвам еи такива шегаджии хич не ме радват в момента ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #4 Отговорено 27 Март, 2009 От много неща може да е Пробвай първо с горивния филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #5 Отговорено 27 Март, 2009 нов е ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #6 Отговорено 27 Март, 2009 То тва не пречи, виждали сме всякакви Запушен катализатор или гърне. Задръстен въздушен филтър. Бензинов регулатор. И ако всичко това си сигурен че е наред, почваш да ровиш в делкото.п.п. И запушени цедки на инжекторите сме виждали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #7 Отговорено 27 Март, 2009 май целия входящ колектор да се ревизира ... аз си мисля токове ама ако някой го потвърди с обяснение "причина-следствие" инъче на диагностика нямали да е по лесно вместо да проверявам всичко наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stamatov 4 #8 Отговорено 28 Март, 2009 каква е вероятноста да е от въздушния филтър въпреки че е на няколко месеца .... преди да я взема е карана на газ ако има значение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #9 Отговорено 29 Март, 2009 (Редактирано) Ако имаш възможнос първо я закачи на елкон...май струваше около 30лв. но може да си спестиш доста лутане и догатки. После си провери визуално състоянието на кабелите, свещите и палеца в делкото за нагар и суфатизация (позеленяване)на медните части. Запали я на много тъмно място и отвори предният капак, виж дали нямаш цветомузика по кабелите и капачката на делкото...това поне е лесно. После може да си провериш изпускателната генерация за евентуално запушване от разни прогорели ламаринки в гърнето или задръстен катализатор които да пречат на изходящите газове. Пиши какъв е бил проблема след като го отстраниш Редактирано 29 Март, 2009 от chopper1969 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #10 Отговорено 29 Март, 2009 не знам пич ,но като гледам си я закъсал с Y3 -ката. аз си я имам но днес и сложих нова генерация изцяло правена уж за нея. засега нямам твоите проблеми, но и не бих казал че съвсем гладко набира. просто в момента не мога да разбера дали постигнах нещо от колекторите или маи не ?? имам и свещи за слагане иридиеви на дензо ,имам план и за спортен филтър, но ако след тея неща не усетя видим ефект просто спирам тунинга докато не съм се вътрил много повече от 1000 лева , а ти дано отстраниш твоито че знам колко ти е тъпо сега........искаш да лети ама тя не ще Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове