Jump to content

Recommended Posts

Такаа, Прелюда е 2,3 двигателче. Имам няколко въпроса и ще бъда благодарен на отговорилите1. Когато колата е студена ми държи около 1900-2000 оборота- Това нормално ли е?2. Когато я понастъпя малко повече след това я изгася и след малко я запаля, започва или да държи ниски обороти около 500 или започват да играят като стигат до 1000.Питам тъй, като искам да знам що годе за нещо сериозно ли да се готвя или за нещо не чак толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем и моита държи студена към 2000,но за кратко.при мене се регулират от клапан за обороти при студен мотор(не знам как се казва точно-при тебе сигурно е ел смукач.играенето на оборотите сигурно и то е от него.свали и си почисти стъпковото моторче,ако имаш такова,дроселова клапа и тн и сигурно ще се оправи.при мене след почистването играенето на оборотите изчезна напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данке май фройнд ;) Сега остава да разберем дали ги имам :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъпково моторче и ел. смукач със сигурност нямаш. Пробвай с ЕАЦВ, ТПС и дросел :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай Ай тук вече ме вкарахте в приключение. То, че се е видяло, че няма да си го оправям аз поне кажете проблема сложен и скъп за решаване ли е или е само скъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей ДжониБой ти си пълен с положителни отговори човече за което искренно благодаря. Значи за да не ставам нахален, ако някой има желание и може да ми обесни дори и със снимков материал кое как изглежда, но повтарям само ако някой има желание и възможност. Понеже тук в Севлиево незнам защо, но нещо хондаджии няма и няма с кого да се консултирам. Благодаря ви момчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста теми по въпроса, но има и подвеждащи съвети в тях. Ако искаш сам да се справиш, дръпни си мануал и чети. Ако не, търси някой който се е справял с подобен проблем в Хонда. Последното е важно :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Джони Бои,стъпковото моторче и Еацв-то не е ли едно и също?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега Джони Бои,стъпковото моторче и Еацв-то не е ли едно и също?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре дайте линк да си сваля мануал щото намирам все за H23A1, а пък моя е А2 и незнам има ли някаква съществена разлика. Логично погледнато не трябва да има, но все пак е добре човек да се допита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега. Предназначението им е едно и също.п.п. за Метака. И да има разлика, тя не е от значение за твоя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стъпковото моторче и Еацв-то не е ли едно и също?

Не е моторче.Още по-малко е стъпково.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

А е клапан, електрически. Питай търсачката да си изясниш въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги особености при почистването му, че май го открих кое е в мануала, но все пак да попитам съвети нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка на клапана за свободният ход...свалил съм я от този форум, твоят сигурно е подобен, по съвети на колеги(аз не съм го правил това още) вземаш едно флаконче WD40 и го пълниш с тази почистваща смазка, изсипваш след няколко мин. и пак...2-3 пъти. Дано се оправят оборотите само с това. :hondarulez:

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...