mEtaka 68 #1 Публикувано 25 Март, 2009 Такаа, Прелюда е 2,3 двигателче. Имам няколко въпроса и ще бъда благодарен на отговорилите1. Когато колата е студена ми държи около 1900-2000 оборота- Това нормално ли е?2. Когато я понастъпя малко повече след това я изгася и след малко я запаля, започва или да държи ниски обороти около 500 или започват да играят като стигат до 1000.Питам тъй, като искам да знам що годе за нещо сериозно ли да се готвя или за нещо не чак толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 25 Март, 2009 ем и моита държи студена към 2000,но за кратко.при мене се регулират от клапан за обороти при студен мотор(не знам как се казва точно-при тебе сигурно е ел смукач.играенето на оборотите сигурно и то е от него.свали и си почисти стъпковото моторче,ако имаш такова,дроселова клапа и тн и сигурно ще се оправи.при мене след почистването играенето на оборотите изчезна напълно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #3 Отговорено 25 Март, 2009 Данке май фройнд Сега остава да разберем дали ги имам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 25 Март, 2009 Имаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #5 Отговорено 25 Март, 2009 Стъпково моторче и ел. смукач със сигурност нямаш. Пробвай с ЕАЦВ, ТПС и дросел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #6 Отговорено 25 Март, 2009 Ай Ай тук вече ме вкарахте в приключение. То, че се е видяло, че няма да си го оправям аз поне кажете проблема сложен и скъп за решаване ли е или е само скъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #7 Отговорено 25 Март, 2009 Нито едното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #8 Отговорено 25 Март, 2009 ей ДжониБой ти си пълен с положителни отговори човече за което искренно благодаря. Значи за да не ставам нахален, ако някой има желание и може да ми обесни дори и със снимков материал кое как изглежда, но повтарям само ако някой има желание и възможност. Понеже тук в Севлиево незнам защо, но нещо хондаджии няма и няма с кого да се консултирам. Благодаря ви момчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #9 Отговорено 25 Март, 2009 Има доста теми по въпроса, но има и подвеждащи съвети в тях. Ако искаш сам да се справиш, дръпни си мануал и чети. Ако не, търси някой който се е справял с подобен проблем в Хонда. Последното е важно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #10 Отговорено 25 Март, 2009 колега Джони Бои,стъпковото моторче и Еацв-то не е ли едно и също? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #11 Отговорено 25 Март, 2009 колега Джони Бои,стъпковото моторче и Еацв-то не е ли едно и също? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #12 Отговорено 25 Март, 2009 Абре дайте линк да си сваля мануал щото намирам все за H23A1, а пък моя е А2 и незнам има ли някаква съществена разлика. Логично погледнато не трябва да има, но все пак е добре човек да се допита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #13 Отговорено 25 Март, 2009 Не колега. Предназначението им е едно и също.п.п. за Метака. И да има разлика, тя не е от значение за твоя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #14 Отговорено 25 Март, 2009 стъпковото моторче и Еацв-то не е ли едно и също?Не е моторче.Още по-малко е стъпково. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #15 Отговорено 25 Март, 2009 А е клапан, електрически. Питай търсачката да си изясниш въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #16 Отговорено 25 Март, 2009 А колеги особености при почистването му, че май го открих кое е в мануала, но все пак да попитам съвети нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #17 Отговорено 28 Март, 2009 Ето снимка на клапана за свободният ход...свалил съм я от този форум, твоят сигурно е подобен, по съвети на колеги(аз не съм го правил това още) вземаш едно флаконче WD40 и го пълниш с тази почистваща смазка, изсипваш след няколко мин. и пак...2-3 пъти. Дано се оправят оборотите само с това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове