SH3M37A 5 #1 Публикувано 11 Март, 2009 колеги сутрин като запаля ми са чуват повдигачите/клапаните/.лак лак лак незнам от какво е казаха ми маслото смених го същата работа .. и от извесно време може би 1 месец след 2000 оборота са чува някакав странен шум на ламарина наподобяващ звука на ладичките едно време предполагам сигменти но не съм сигорен докато не отворя да видя а играчката е голяма затова питам 1-во тука и мошноста от време на време са губи .... казаха ми че можело да е от въздушния филтар понеже го смених с карбонов,но не е в кутия само накрайника,който наподобява конус...... другата глупост която ми казаха-понеже смених гарнето с спортно ж /вдига врява / че оригиналното гарне имало някакво сапротивление на газовете,което съпротивление било нужно на двигателя за по добрата му работа и си зададох вапроса за какво са 2-те преди крайното но глупостите са налице.....ако можете да ми помогнете,че тука само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Snatch 0 #2 Отговорено 12 Март, 2009 Колега здравей, няма как да ти тропат повдигачи, защото нямаш такива, ако наистина се чува шиене на клапани трябва да отидеш при майстор да ти ги регулира. Размерите за регулиране на клапани на този мотор са: INLET/0,18-0,22 cold, EXHAUST/0,23-0,27 cold (това са данни от AUTODATA).За другите три неща които си изброил нямам мнение, но според мен е малко вроятно да е от тях!Поздрави,Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #3 Отговорено 12 Март, 2009 И аз имам същият странен писклив шум на ламаринка някъде от двигателя и идея си нямам от какво е и двигателя е по-шумен от нормалното в последно време. Ако се разбере при теб какво е казвай Мисля да сменям маслото скоро и средното гърне и се надявам да се пооправят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #4 Отговорено 12 Март, 2009 (Редактирано) Подобен шум чувам и аз при 2000-2100 оборота при подаване на газ - едно дрънчене/звънтене като вибрираща ламарина. Аз по-скоро подозирам гърнета, ламарини по катализатора, общо взето изпускателната система. Утре се надявам да имам възможност да я закарам и да се види от там ли е (днес е на реглаж на клапаните ). Колата е 6-та D14A4Ако още не си погледнал предпазната ламарина на катализатора определно и хвърли едно око да не се е откачил някой болт - обикновено при повечето коли към 2000 оборота изпускателната система изпада в някъв резонанс и почват да дрънчат хлабавите елелементи. Редактирано 12 Март, 2009 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #5 Отговорено 12 Март, 2009 (Редактирано) keel, сподели къде ще ходиш за реглаж на клапаните, доволен ли си и какъв ефект има от това. Мерси много.Иначе по темата - и аз съм почти убеден, че дрънченето е някъде от изпускателната система и затова ще сменям средното гърне и тогава ще погледна и катализатора на какъв хал е. Редактирано 12 Март, 2009 от victor_xtz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #6 Отговорено 12 Март, 2009 Изтьрбушен катализатор дрьнчи по начина който описвате.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #7 Отговорено 12 Март, 2009 кофти закачен накрайник за ауспух също произвежда такова ламаринено дрънчене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #8 Отговорено 12 Март, 2009 Реглажа го направиха - шума като от шевна машина на празен ход го няма вече. А за звънтенето и аз се замислях за изтърбушен катализатор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #9 Отговорено 12 Март, 2009 Благодаря колеги.погледнах предпазната ламарина на забраих му името трабите от двигателя дето излизат имам 1 предпазна ламарина и тя яко е напукана около болтовете а за болтовете няма да ви говора клеясали немога да ги отвия,че утре ще земам горелка да ги нагрявам за да я сменя .... за катализатора небях се сетил но май е от него.Възможно е да сам го издънил обичам да я настапвам на 1-2-3-та до край... пак и си е стара колицата неможе да не са издане нещо Благодаря още веднаж и за клапаните искам да питам на машина ли се настройват или ако повече са разбира може и на рака че тука за една вдлъбнатина от удар с рамо ми искаха 600 евро ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #10 Отговорено 12 Март, 2009 Катализатор не се "издънва" по начина който описваш................. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #11 Отговорено 12 Март, 2009 (Редактирано) това показва,че идея си нямам и показва че сам бос на тази тема "коли" тепарва трупам опита просто предположих от какво може да е ако някой каже от какво се изданват да не правим грешки ако е наша вината де и има ли смисал да изолирам 2-те гарнета и да оставя само на спортното гарне всичко... освен в шума одзад др полза има ли Редактирано 12 Март, 2009 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 12 Март, 2009 Няма полза и недей да изолираш ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dr. CEZ 0 #13 Отговорено 13 Март, 2009 Погледни бренерите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #14 Отговорено 13 Март, 2009 майстора или там какавто е ми каза,че са ми автоматични и сами са регулирали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dr. CEZ 0 #15 Отговорено 13 Март, 2009 майстора или там какавто е ми каза,че са ми автоматични и сами са регулиралиВсе пак ми се струва ,че е объркал рейса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #16 Отговорено 13 Март, 2009 незнам колега аз съм на мнение,че в много неща неги бива ама тоз беше в оторизиран сервиз на хонда .... тука няма обикновенни сервизи за сяка кола..и нз ако става на рака да се регулира ще са пробвам имам приятел дето се занимава с такива работи,но неискам да го занимавам докато не съм сигорен,че става номера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
go6i11 6 #17 Отговорено 13 Март, 2009 регулират се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamen_h 2 #18 Отговорено 13 Март, 2009 Здравей колега!По отношение на шума наподобяващ дрънкане на ламарина, мисля че ще се окаже предпазната ламарина около катализатора!Поне при мен е така!поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #19 Отговорено 13 Март, 2009 незнам колега аз съм на мнение,че в много неща неги бива ама тоз беше в оторизиран сервиз на хонда .... тука няма обикновенни сервизи за сяка кола..и нз ако става на рака да се регулира ще са пробвам имам приятел дето се занимава с такива работи,но неискам да го занимавам докато не съм сигорен,че става номераТърси приятеля, "майстора" ти сигурно е новопостъпил в сервиза и незапознат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #20 Отговорено 13 Март, 2009 Ето накратко как става реглажа на клапаните, не че е съвсем елементарна процедура, но с малко познания и прецизност става: За цялото сервизно ръководство погледни от тука: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14345 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spezov 63 #21 Отговорено 14 Март, 2009 Аз имам същия проблем със дрънкане на тенекия под колата, но аз сам махнал катализатора и сам на средно и проходно крайно първите 1 2 седмици се кефих на хубав дебел звук и после взех да чувам савсем леко подрънване едвам едвам се забелязваше но след няколко мсеца толкова се бе усилило че не се трае паля колата и на 1000 1200 оборота дрънка така че заглушава гърнето и двигателя още не съм ходил на майстор да го оправя а не е от тенекиите защото първат ми работа беше да ги точковам за трабата ама цент преди 1 седмица бях под колата и разклатих трабата между средното гърне и колектора в трабата има нещо нз от каде се е появило можеби отварена преграта от средното гърне, но това не се случи преди да махна катализатора. Та изписах всичко това за да ти кажа да си погледнеш средното гърне може то да еизторбушено или да има отварена преграда която като дадеш малко повечко гас да дранчи. пък и ако някой друг е имал такъв проблем може да сподели от какво е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #22 Отговорено 14 Март, 2009 Ето накратко как става реглажа на клапаните, не че е съвсем елементарна процедура, но с малко познания и прецизност става: За цялото сервизно ръководство погледни от тука: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14345 Благодаря колега утре ще пробвам да видя какво ще стане или са опраи или нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове