Georgiev 0 #1 Публикувано 9 Март, 2009 може ли някои да ми каже с колко трябва да си шлайфам главата за да има най голям ефект и има ли нужда от портване на отворите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #2 Отговорено 9 Март, 2009 http://www.zealautowerks.com/dseries.htmlако някой каже дали със ZC ще станат сметките и си ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #3 Отговорено 10 Март, 2009 има ли някой който да е правил тази процедура на тъкъв мотор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #4 Отговорено 10 Март, 2009 аз едно време го смятах за 0.5 и 95 бензин но без валове и електроника която да връща аванса няма особен смисъл Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 10 Март, 2009 за най-голям ефект, пилиш колкото може...после се сещаш, че не става баш както си го намислил защото си забравил 3-4 други фактора преди да свалиш 1-2мм сумарно от блока и главата."има ли нужда от портване на отворите"Ами няма нужда. Не е и задължително. Портването по никакъв начин не е свързано с шлайфането на главата.Портването е свързано са целта на двигателя. Дали да се порта, къде и колко се определя от този който проектира двигателя. Ако този същия хабер си няма какво гони, обикновено се прпоръчва само леко да заглади неравностите на отливката в самите портове. Горивните камери също се портват, но това там е малко черна магия сравнено с другите машинни операции.горецитирания сайт дава доста точни резултати, но за съжаление не е много точен като става дума за разни специфични размери.за пресмятане на степ. на сгъстяване при зададено пилене на главата обаче върши чудна работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #6 Отговорено 10 Март, 2009 Дали да се порта, къде и колкоДа видим колко ще се изпортиш на B16ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #7 Отговорено 10 Март, 2009 (Редактирано) имам валове, маховик със керамичен съединител и някакъв чип и мога да ви кажа че хонди vti ги правя на смешни. на 400 метра давам 14.122 със сликове 13' 14.850 със 17' Редактирано 10 Март, 2009 от Georgiev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #8 Отговорено 11 Март, 2009 Georgiev, всички имаме валове... аз даже имам пружини. Какви са тия валове? повдигане? продължителност? това с "хонди vti ги правя на смешни" не е за тая тема освен ако не държиш да се перчиш. Освен това с мойто 1.5 със сликове съм давал 14.8 на равна писта така че, по-добре спри с тия хвалби че ще настане голямо пишкомерене. та да продължа с въпросите щото все още не си дал достатъчно информация че да може който и да било да ти даде смислен отговор. колко е сгъстен двигателя в момента? или казано по друг начин, тоя дето е слагал незнайните валове колко е пилил главата? валовете на нула градуса ли са или имаш раздвижени ролки? ако е второто на какви градуси са валовете в момента. какви са ти пружините на клапаните? Предполагам че в момента се чудиш "Тоя пък за кво ме пита тия глупости" Отговорът е, че ако валовете ти са с близка до фабричната продължителност, не ти трябва особено сгъстяване защото ще опреш до проблем с детонации. Ако пък са с голяма продължителност, ще трябва да я сгъстиш на 11:1 или даже нагоре. Обаче ще трябва и да я въртиш на високи обороти, от където идва проблемът с пружините. И на всичкото това време, не знаме колко е сгъстена в момента. Ако не знаеш отговорите на горните въпрости, просто карай. Другия вариант е да свалиш главата, да измериш колко още има до маркери и на база на това да я сгъстиш още малко (0.2 до 0.5мм в зависимост от това колко имаш до маркерите) Примерно ако маркерите са на 0.8мм, пилиш 0.5мм, затваряш и каквото стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #9 Отговорено 11 Март, 2009 господин разбирачев не ме мислете за толкова тъп. аз изобщо не се хваля имам валове имам и пружини имам и подходяшта електроника за тях естествено съм с раздвижни ролки по4ти вси4ко по мотора ми е на mugen тази кола съм я купил така направена от италия от един приятел.преди една седмица им мерих кубатурата и разбрах 4е не е пилена главата затова ме интересува дали ще има ефект да я намаля малко или да и сложа остри бутала,но явно в този форум няма компетентни да ми кажат.ако искаш ела на 2ри май на сливен да ги дръпнем с твоята d15ка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #10 Отговорено 11 Март, 2009 Този е от онея въздушните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #11 Отговорено 11 Март, 2009 щом казваш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 11 Март, 2009 е какво "щом казваш"?като толко разбираш що тряя ти вадя думичките с ченгел.пак пропусна да ми кажеш градусите и повдигането на валовете. И пак не ми каза на колко градуса са ти колелата в момента...Баси как искаш да ти дам информация за абсолютно неизвестен вдигател?Аре че се заяждам леко, вярно е ама дай малко информация де. Измежду заяждането се опитвам да ти помогна.Това за хваленето беше във връзка с времената и с цепенето на вти-ки. Заядох се само защото това са неща които по абсолютно никакъв начин не казват нищо смислено за мотора ти. В общи линии каза "мноо бега" а каква информация дава това? Никаква.отговор ти дадох: Отговорът е, че ако валовете ти са с близка до фабричната продължителност, не ти трябва особено сгъстяване защото ще опреш до проблем с детонации. Ако пък са с голяма продължителност, ще трябва да я сгъстиш на 11:1 или даже нагоре. Обаче ще трябва и да я въртиш на високи обороти, от където идва проблемът с пружините. И на всичкото това време, не знаме колко е сгъстена в момента.Ако този отговор не те устойва, дай точни данни и ще ти дам по-точен отговор.п.п.с Като почти всичко ти е на Муген, кажи някой конкретен парт номер или нещо, каквото и да било, че белким се ориентирам какъв е този мотор и колко има смисъл да се пили.п.с. Съжалявам, но на драг състезание няма да се видим.п.п.с чип на Муген (ако и чипа ти е муген) не се брои. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #13 Отговорено 11 Март, 2009 Georgiev защо първо не изкараш книжка и тогава да се дърпаш?Нищо лично ама малко ми се струва че леекинко си съчиняваш част от информацията, която даваш. Мое мнение. Дано греша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 11 Март, 2009 каде каза че даваш 14.1 ? на коя писта ?и за портване щом имаш валове трябва по голям порт за по висок ефекто оТ ТЯХ. (може да е портвана...) а ТОва така наречено пилене на глава ..е глупост според мен наи вече при тунингован двигател !за тая работа си има бутала за висока степен а твоята кола наи вероятно има щом дава такива времена. (кадето и да ги дава) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #15 Отговорено 11 Март, 2009 Мисля че почнахме да задаваме неудобните въпроси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #16 Отговорено 11 Март, 2009 Пич,ако 14.1 не е хвалене,не знам кво е.И не слагай етикети на хора които не познаваш и не знаеш кой колко е "в час".С тоя тон няма да получиш помощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #17 Отговорено 12 Март, 2009 Georgiev защо първо не изкараш книжка и тогава да се дърпаш?Нищо лично ама малко ми се струва че леекинко си съчиняваш част от информацията, която даваш. Мое мнение. Дано греша.имам книжка от 12 години и според мен няма смисъл да си съчинявам каквото и да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #18 Отговорено 12 Март, 2009 е какво "щом казваш"?като толко разбираш що тряя ти вадя думичките с ченгел.пак пропусна да ми кажеш градусите и повдигането на валовете. И пак не ми каза на колко градуса са ти колелата в момента...Баси как искаш да ти дам информация за абсолютно неизвестен вдигател?Аре че се заяждам леко, вярно е ама дай малко информация де. Измежду заяждането се опитвам да ти помогна.Това за хваленето беше във връзка с времената и с цепенето на вти-ки. Заядох се само защото това са неща които по абсолютно никакъв начин не казват нищо смислено за мотора ти. В общи линии каза "мноо бега" а каква информация дава това? Никаква.отговор ти дадох: Отговорът е, че ако валовете ти са с близка до фабричната продължителност, не ти трябва особено сгъстяване защото ще опреш до проблем с детонации. Ако пък са с голяма продължителност, ще трябва да я сгъстиш на 11:1 или даже нагоре. Обаче ще трябва и да я въртиш на високи обороти, от където идва проблемът с пружините. И на всичкото това време, не знаме колко е сгъстена в момента.Ако този отговор не те устойва, дай точни данни и ще ти дам по-точен отговор.п.п.с Като почти всичко ти е на Муген, кажи някой конкретен парт номер или нещо, каквото и да било, че белким се ориентирам какъв е този мотор и колко има смисъл да се пили.п.с. Съжалявам, но на драг състезание няма да се видим.п.п.с чип на Муген (ако и чипа ти е муген) не се брои.според мен най добре е да се видим на някоя среща да го погледнеш и да ми кажеш дали му е това макса или може още да се пипа.искам да падне под 14 ако не може ще я продам и ще минавам на турбо кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #19 Отговорено 12 Март, 2009 Емо, на националната да си носиш стробоскоп и шублер :lol:Georgiev, без мерене няма да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #20 Отговорено 12 Март, 2009 Защо просто не кажеш "незнам с какви валове съм" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #21 Отговорено 12 Март, 2009 Защо просто не кажеш "незнам с какви валове съм"skunk racing пише на тях и на шайбите и на тази на коляновия вал.само знам че тази на коляновия вал е супер лека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #22 Отговорено 12 Март, 2009 Ето,че не е трудно........някакви други подробности знаеш ли???п.п:Между другото не съм въждал валове на Skunk за двуваловите Д серии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #23 Отговорено 13 Март, 2009 ....Другия вариант е да свалиш главата, да измериш колко още има до маркери и на база на това да я сгъстиш още малко (0.2 до 0.5мм в зависимост от това колко имаш до маркерите) Примерно ако маркерите са на 0.8мм, пилиш 0.5мм, затваряш и каквото стане.Свалянето ще ти каже дали главата е пилена и преди. С калкулатора от 2-рия пост ще разбереш колко можеш да си позволиш да я пилиш, за да я сгъстиш на около 10.5 - 11. Над 11 с този двигател ще е добре да не я караш с 95. Свещи 7-ци, настройваш валовете и чип-а и си готов.И ако ще сваляш главата да я пилиш да не забравиш да си провериш valve-to-valve и piston-to-valve клиренсите и да отбележиш максималните градуси на валовете за да не счупиш нещо при последващата настройка.Мога да ти препоръчам и друго.... Докарваш ми колата и след две седмици си я взимаш сгъстена, с портната глава, настроена и с дино графика доказваща какви съм ги свършил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
АЛЕКС БУРДИН 1 #24 Отговорено 13 Март, 2009 имам валове, маховик със керамичен съединител и някакъв чип и мога да ви кажа че хонди vti ги правя на смешни. на 400 метра давам 14.122 със сликове 13' 14.850 със 17'уау поредната драг звезда "някъв чип" .... тия времена от 0-100 ли са ам туй нещо колко вдига Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #25 Отговорено 13 Март, 2009 ....Другия вариант е да свалиш главата, да измериш колко още има до маркери и на база на това да я сгъстиш още малко (0.2 до 0.5мм в зависимост от това колко имаш до маркерите) Примерно ако маркерите са на 0.8мм, пилиш 0.5мм, затваряш и каквото стане.Свалянето ще ти каже дали главата е пилена и преди. С калкулатора от 2-рия пост ще разбереш колко можеш да си позволиш да я пилиш, за да я сгъстиш на около 10.5 - 11. Над 11 с този двигател ще е добре да не я караш с 95. Свещи 7-ци, настройваш валовете и чип-а и си готов.И ако ще сваляш главата да я пилиш да не забравиш да си провериш valve-to-valve и piston-to-valve клиренсите и да отбележиш максималните градуси на валовете за да не счупиш нещо при последващата настройка.Мога да ти препоръчам и друго.... Докарваш ми колата и след две седмици си я взимаш сгъстена, с портната глава, настроена и с дино графика доказваща какви съм ги свършил.колко ще излезе като цена горе долу? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #26 Отговорено 13 Март, 2009 по груби сметки ги докарах 1180лвмога да ти пратя подробна разбивка на ЛС ако те интересува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev 0 #27 Отговорено 13 Март, 2009 по груби сметки ги докарах 1180лвмога да ти пратя подробна разбивка на ЛС ако те интересуваако може ми прати на лс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове