stykiaz 0 #1 Публикувано 7 Март, 2009 Здравейте,проблемът ми е следния :повечето лампички не ми светят по централната конзола ( парното, врътките на духалката, бутоните там, часовника).Не ми е кой знае каква болка, но ме дразни особенно часовника защото дори през деня трудно се чете ... Та въпроса ми е, как се сваля тази конзола и дали изобщо има нужда тя да се сваля за да се реши проблем ( часовника се е случвало да светне и да угасне, което ми прилича на слаба връзка или прегоряла клема някъде ? затова си мисля, че трябва да се види .. )Става дума за Англичанка Сивик.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #2 Отговорено 7 Март, 2009 търсачката иска да ти каже нещо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #3 Отговорено 7 Март, 2009 Аз разполагам с диаграма къде има болтове и кое да се свали, но не мога да сваля бутоните зад които има винтове ( реотаните за задното стъкло и авариините ). Отдолу има място, пише първо там да бръкн, но с какво и как ? Не разбрах къде са чоповете на бутона ... все ми се струва, че ще го счупя .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BP1 0 #4 Отговорено 7 Март, 2009 Не се пробваи колега ще счупиш нещо. По добре иди в сервиза на ХОНДА за да ти ги сменят. Просто не си струва да се мъчиш и по лошото да счупиш някоя пластмаса и да трябва да си купуваш после. Там трябва да знаят, поне така мисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #5 Отговорено 7 Март, 2009 Кое му е интересното на това ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #6 Отговорено 7 Март, 2009 Бутончетата се свалят елементарно,но просто не трябва да те е страх да напънеш. Зимаш една тънка,права отверка едно малко меко памуче или парцалче да подложиш на него за да не надереш самата пластмаса ръгваш около средата(горната или долната) и чекнеш.. здраво но нежно.. без да се притесняваш. Не се чупи лесно,моите ги вадих няколко пъти,докато намеря правилната крушка за тях,че са едни дребни и много странни. Дай схемата с болтчетата да видим,че така и не разглобих цялото тябло понеже не открих всички болтчета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #7 Отговорено 7 Март, 2009 Водя се по едно ръководство за Aerodeck, за което някой тук беше публикувал линк към pdf. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #8 Отговорено 8 Март, 2009 колега преди месец свалих цялата средна конзола,попринцип задая махнеш прябва да развиеш болчетата от ляво,дясно,под ръчната и на задната седалка кадето ти е пепелника сищо има две винчета,след тва вдихаш лоста за ръчната в наи горно положение след тва издърпваш пластмасата внимателно,после нете знам дали имаш клима но ако нямаш наи левия бутон под врътките за топло леко го изваждаш че има закачена букса за клима-от там нататък немога да се сетя как продължава,общо взето смених всички лампички за 2 часа колата си бесе сглубена,само внимаваи при махането на лампичките да не ги счупиш че после неможеш да ги извадиш от буксите(буксите се въртят при измъкване от платките.Успех с начинанието Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #9 Отговорено 9 Март, 2009 (Редактирано) само да добавя че копчетата за авариините и за подгряването на задното стъкло се свалят наи напред и се откачат от буксите! Редактирано 9 Март, 2009 от CONEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #10 Отговорено 9 Март, 2009 Запецнах на друг момент аз, болтовете които са точно под лоста за ръчната, не излизат, тоест единия излезе другия явно се е окислил вътре или не знам, тръгна малко и спря да върви ... а нямах нерви и време да използвам груби средства ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #11 Отговорено 9 Март, 2009 колега аз само се опитвам да помагам немога да ти го махна нали се сещаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #12 Отговорено 10 Март, 2009 Здравейте,проблемът ми е следния :повечето лампички не ми светят по централната конзола ( парното, врътките на духалката, бутоните там, часовника).Не ми е кой знае каква болка, но ме дразни особенно часовника защото дори през деня трудно се чете ... Та въпроса ми е, как се сваля тази конзола и дали изобщо има нужда тя да се сваля за да се реши проблем ( часовника се е случвало да светне и да угасне, което ми прилича на слаба връзка или прегоряла клема някъде ? затова си мисля, че трябва да се види .. )Става дума за Англичанка Сивик.Поздрави.и аз имам същия проблем като теб и за да сваля таблото трябва да махна на скоросния лост пластмасите и от там вече излиза целия панел но ме предопредиха за копчетата на парносто смисъл,че ако ги разбаркам трудно се наместват смятам да я отворя тази събота ако е хубаво времето след работа и ще дам снимков материял за по лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
outoflimit 2 #13 Отговорено 11 Март, 2009 Аз миналата седмица се захванах с цялосна подмянан на осветлението сложих и плазми на таблото и на конзолата на парното и сега е много доволно, но за съжаление не мога да ти помогна за англичанка, ако някой му трябва съвет за 5ген. да пита поздрави колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stykiaz 0 #14 Отговорено 11 Март, 2009 колега аз само се опитвам да помагам немога да ти го махна нали се сещаш Колега, никой не иска това Просто си споделям какво ми се е случило Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #15 Отговорено 11 Март, 2009 незнам дали ще ти помогнат снимките и дали на това му викате англичанка бях купил 1 вид крушки но са оказаха няколко вида ! имайте го в предвид 1 вид крушки са с гнездо зад тях тази на часовника на парното крушчицата е като на габаритите само че по малка смисал вида.и ако и по ключовете са ви изгорели крушките те пак са 3ти мн малаки за фасника по голяма крушка без гнездо има по 2 болта от 2-те страни на този капак на рачната в задната част.. и капака на рачната има 4 чопа дето даржат стегнато гнездото с 2-та болта при мен бяха счупени явно и друг пат е отваряна другите 2 болта са в гнездото под ръчната и там има 1 малко капаче.с нож или някаква отверка го отваряш и има 2 болта.1-вия излезе лесно невидях голям зор но 2-рия ми изкара нервите мн трудно излезе....даже повредих и главата на болта ... аз направих 1 грешка с тези бутини... напанах бутона на аварийните и се счупи самото капаче отстрани /с супер глу стана като ново-допалнителна играчка/ изваждате сд или кастофончето ако сте с уригиналното../там има малка танкост при оригиналното.трябват ви 4 танки отверки и отсрани в ляво и дясно има по 1 капаче след като се отстрани има по 2 дупки за контрите на касетофона.Вкарвате 4-те отверчици и излиза мн лесно/ и отдолу бутате пластините дето даржат ключа и излизат веднага /това не го знаех после го видях/махате бутоните и копчетата на парното те излизат мн лесно поне при мен с 1 отверка надигнах и излязоха след това от двете страни има по 2 болта и още 2 болта зад авариното копче и копчето за нагревателя на задното стакло и още 1 зад сд-то след това има 4 болта на панела на който са копчетата/това е 1 начин да ги смените ако са ви танки прастите/.след като се развият има място колкото да вкараш прасти ватре и толкова понеже жилата са закачени.аз не съм махал жилата просто махнах капака на тази конзола и преди нея махате 4-те копчета долу под 3-те копчета на вентилатора/това е 2-рия начин/.за капака няма винчета просто 6 ушички 3 горе и 3 долу след тях е тапета който показва 1-2-3-4 и там останалите джиджавки.махате го и има 1 бял капак просто дарпате и излиза и ще видите 2-те крушки.дърпате и излизат. относно фасника и него трябва да развийте по 2 винчета от сяка страна и 1 най отдолупосредата и крушката се намира отгоре посредата зглобяването по същия ред дано съм помогнал отне ми 2 часа понеже ходих да копувам крушки трафик бе някаде час и половина разглобяване с чистенето ,още не съм я зглобил понеже нямам нужните крушки 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове