Jump to content
Fero

Криви предни дискове/Сивик 5 генерация

Recommended Posts

Моето седанче са му криви дисковете.Как разбрах - след 110 при натискане на спирачката започват вибрации.Та въпроса ми е ако минат през струг предполагам проблема ще се оправи,понеже има доста хляб в тях.Пак ако не стане здраве да е!Другото което ми е интересно е че искам да ги направят "вентилирани",смисал дали дупки по тях или канали. Кое според вас би било най-удачния вариант и имат ли някакви размери за самото нарязване на каналите или се взимат от подобни дискове...Благодаря на отзовалите се !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей! И моята тресеше много силно като спирах (още като я купих, имах чувството че ще падне волана), мислех че са криви дисковете... а бяха с много месо и без ръб. Смених накладките с нови защото старите се бяха износили много и то накриво. Тресенето престана, дано и ти се разминеш като мен с малко. Не съм чувал добри отзиви за престъргването на дисковете, може да стане по-лошо положението...а и стругът на майстора трябва да е нов - без биене от износени лагери...иначе множе да ги развали съвсем.

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! И моята тресеше много силно като спирах (още като я купих, имах чувството че ще падне волана), мислех че са криви дисковете... а бяха с много месо и без ръб. Смених накладките с нови защото старите се бяха износили много и то накриво. Тресенето престана, дано и ти се разминеш като мен с малко. Не съм чувал добри отзиви за престъргването на дисковете, може да стане по-лошо положението...а и стругът на майстора трябва да е нов - без биене от износени лагери...иначе множе да ги развали съвсем.

Ами колега и при мен е така от как съм я купил.Ноо накладките са си нови понеже стария собственик е сменял апаратите барабар с накладки.А относно струговете,те са професионални използват се за ремонти на корабни части и мисля че по-добро от това няма накъде!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария собственик е сменял спирачните апарати ли?Ако проблема ти е наистина точно в дисковете според мен ги смени с нови,недей да струговаш.Само попрочети из форума каква марка да избереш,да не се натресеш на нещо което след 1000км да е по-зле от старите ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според теб не бих ли искал да сложа едни новички и да им се радвам без ядове?Проблема мисля че е ясен-парите никога не стигат.пак това ми е изпаднало като оферта за бутилка ракия,защо да не се възползвам,както и за самия експеримент!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега струговането на дисковете е вариант да минеш по тънко но има една уловка разликата между мах. и мин. дебелина на дисковете е 2-3мм.на самите дискове я пише да не паднеш след струговането под мин.че това води след себеси други последствия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия месец минах на струг предните дискове и засега нямам никакви ядове. Само ми казаха да не спирам рязко докато не се разработят. И не се занимавай с излишни перефорации ( все пак не караш Порше).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналия месец минах на струг предните дискове и засега нямам никакви ядове. Само ми казаха да не спирам рязко докато не се разработят. И не се занимавай с излишни перефорации ( все пак не караш Порше).

Само визуално да го издокарам ми е желанието,но иначе мерси за отговора! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет от мен:-Не се занимавай с глупости!Почти 99%,че пак ще ти се изкривят!Аз лично съм стъргал няколко пъти и винаги след това купувам нови.Предцени си сам.Сложи тарифата на стругара,занимавката монтажи-демонтажи и да не стане ефтиното по-скъпо :) Комплект що годе читави дискове ти е 120лв. и още 30-50лв. за нови накладки(задължително),за да не станеш пак за дискове :rolleyes:Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не се натресеш на нещо което след 1000км да е по-зле от старите ти.

че има ли алтернатива?зависи какви са дисковете в момента, ако са японски, и не са много изтънели, по-добре да ги минеш на струга. но след струговането си трябва и шлайф, да не са на канали'кривенето' на дисковете най-често е от кофти накладки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...