Tino 293 #1 Публикувано 1 Март, 2009 Колеги , имам въпрос към притежателите на тези акорди / седан , комби - дизел , бензин / колко ви е висок автмобила - от земята до тавана , от земята до прага , от края на гумата до началото на калника / предно и задно разстояние / ??? Въпроса ми възникна оня ден като застанах до един Акорд седан дизел - досущ като мен / преди фейслифта / и очевидно седана стоеше доста по-високо от мен което страшно ме озадъчи . В последствие си помислих , че съм със спортно окачване ( има доста факти за това ) , но понеже на друг Акорд не съм се качвал нямам база за сравнение .Погледнах в нет-а и комбито излиза , че е малко по-високо от седана - комби и седанАз днеска ще направя измерванията с рулетката , ако имате някакъв съвет какво още измерване да направя , за да е максимално точно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #2 Отговорено 2 Март, 2009 Относно Акорд дизел 2,2 iCTDi с гуми 17цола, така като го гледам отстрани най- високата точка на покрива е там където е колонката на вратите и там ми дава точно 1метър и 45 сантиметра. Отдолу точно под шофьора има някаква греда и там е 175мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 2 Март, 2009 Измерих я и аз с рулетката - 1 метър 42 см егати , цели 5 см от това , което показва auto.ru-to , и 3 см по-ниско от това , което ти ми казваш . Аз съм с 16'' комби , ти предполагам си седан ? Мислих си , че като е версия Sport е само заради карбоновите елементи и джанти , а сега да не се окажа и със спортно окачване ??? Някой има ли идея , ако е със спортно окачване дали се явява само в това , че е по-ниска колата или се отнася и до комфорта ? Не за друго , но имам вече доста големи подозрения за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #4 Отговорено 2 Март, 2009 Да седан е, мисля че е със спортно окачване, защото вози доста твърдо. Все пак ти си оригиналните 16" затова си по-нисък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 2 Март, 2009 Ама в каталог-а го дават , че с моите гуми е 1метър и 47 , но явно не е прав , защото в стара брошурка на Бултрако когато е излизал Акорд-а го дават 1метър и 44.5 със същия размер гуми 205/55 16 като моите . Виждам обаче , че клиренса на комбито е 150 , на седана 151 - много не разбирам , ама това е 1см разлика , т.е. комбито е по-ниско , но при моите измервания ми излиза 1метър 42 Пак казвам , че като видях седана до мен ми се виждаше поне 3-4 пръсти разлика Явно най-добре ще се разбере като застана кола до кола с някой друг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 204 #6 Отговорено 2 Март, 2009 Ама в каталог-а го дават , че с моите гуми е 1метър и 47 , но явно не е прав , защото в стара брошурка на Бултрако когато е излизал Акорд-а го дават 1метър и 44.5 със същия размер гуми 205/55 16 като моите . Виждам обаче , че клиренса на комбито е 150 , на седана 151 - много не разбирам , ама това е 1см разлика , т.е. комбито е по-ниско , но при моите измервания ми излиза 1метър 42 Пак казвам , че като видях седана до мен ми се виждаше поне 3-4 пръсти разлика Явно най-добре ще се разбере като застана кола до кола с някой друг150 до 151 е 1мм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kicko 6 #7 Отговорено 3 Март, 2009 Tino, при мен е 19.5 от земята до долната част на прага и около 143 до тавана... то малко трудно се мери заради извивките, затова казвам приблизително. Това е с гуми 225/45/17. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #8 Отговорено 3 Март, 2009 Сега остава и някой седан , който има мойте гуми да напише резултат А някой по-запознат знае ли дали оборудването Тайп С е съпроводено и с по-ниско окачване или спортно такова ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове