SkyOne 0 #1 Публикувано 25 Февруари, 2009 Здравейте колеги, имам следният проблем. Карам сивик Д14А3 и реших да си сменя смукателния колектор от Д16З6, но колектора който намерих е само металното тяло без сензорите по него.Та въпроса ми е ако има някой технически грамотен да ме светне кои точно сензори ще ми трябват за да мога да си комплектовам колектора, защото в момента незнам какво точно да търся.Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
unnamed 0 #2 Отговорено 25 Февруари, 2009 И аз имам d14a3 и мислех да си сменям колектора с такъв от z6.Каккви са плюсовете овен че покачва мощността?Разхода намаля ли ако се сменят и 2та колектора?(4-2-1) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #3 Отговорено 25 Февруари, 2009 Ето един бърз линк http://www.dodo-upgrades.nl/imswapd14a34.htmАко имам време по-късно днеска мога да го попреведа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 25 Февруари, 2009 ми ще ти трябва дроселовата му клапа и всичките му клапани и пр по него.не знам на сивика кво точно има по смукателя.кам колегата unnamed-при положение ,че ти покачва мошноста,няма как да ти падне разхода,ако сложиш спортни колектори ще ти качи още малко мощност,но със сигурност няма ти свали разхода-повече коне-повече зоб!!но надали да ти вдигне разхода драстично,литър на 100 примерно не е болка за умиране,ако ти е много,не я разбутваи и тва е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #5 Отговорено 25 Февруари, 2009 (Редактирано) Накратко плюсовете които споменават: подобрен поток на въздуха, по-хубвав звук (по нисък), възможност да се премине към OBD1. Това са частите които казват че са нужни: Необходими части: -входящ колектор от D16Z6, с датчик за температура на входящия възду -горивна рейка от D16Z6 с гумените о-пръстени на дюзите и стандартния регулатор за налягането на бензина -дросел от D15B7, D16Z6 само заради макарата на жилото за газта-тръбни пътища за въздуха подходящи за страничен поток (при D14A4 - въздуха идва отогре) -малко маркучи за охладителна течност -охладителна течност Препоръчителни (незадължителни) части: -жило за газта от D15B7, D15Z6 пасва без преправяне и е по-късо (по-малко плетеници в коша) -горивен маркуч от D15B7 или D15Z6, оригиналния маркуч пасва но с малко преправяне -IACV (клапан за празен ход) от D15B7 или D15Z6-гарнитура за колектора (тва трбва да е при задължителните според мен поне, той и човека казва че на късмет е успял да свали старата цяла)Части от които нямате нужда: -дюзи от D16Z6 те са 240сс, D14A4 е със 190, запазете си 190сс дюзи -цял дросел от D16Z6, оригиналния дросел е същия диаметър и е необходим за да се монтира стандартната RACV Редактирано 25 Февруари, 2009 от keel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 25 Февруари, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=10668 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyOne 0 #7 Отговорено 25 Февруари, 2009 (Редактирано) Пичове, много ви благодаря за бързия и изчерпателен отговор.Още тази събота и неделя ще пообиколя магазините за чарколяци Незнам колко ще ми качи разхода след смяната, но мощността със сигурност чувствително ще се покачи, а след това със сигурност ще сменя и изпускателния колектор. Колкото и да си обичам колата, откъм скорост е много скопена и задължително трябва да се направи нещо по въпроса. Приготвил съм си и спортен интейк кит Редактирано 25 Февруари, 2009 от SkyOne Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyOne 0 #8 Отговорено 26 Февруари, 2009 Колеги, още един въпрос имам. Видях, че немога да използвам IAT сензора от моя колектор и трябва да си намеря от Д16З6-ца, но незнам дали ще станат на новия TPS и MAP сензорите от стария. Ако някой знае да пише, за да не се прецакам да си намеря нови, а пък старите да стават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове