BLEIN MONO 148 #1 Публикувано 23 Февруари, 2009 След доливане на около 500 - 600 милилитра охладителна течност, се появи неприятен, гъргорещ звук, който е доловим и на празен ход, и в движение, лек на 750-800 и по- осезаем от около 1700 - 2000 оборота, нещо смесено между гъргорене, и подсвиркване, след тези обороти изчезва. Течността я долях в разширителния съд, а не в радиатора /стори ми се на минимум/ и оттогава този звук....Появява се когато колата е напълно загряла, докато е студена не се чува нищо, също така преди 1000 километра са сменени всички ремъци, ролки и филтри, но появата шума съвпада с доливането на охлаждащата течност, а не с тяхната смяна!Въпросът ми е следният : Каква може да е причината, обезвъздушава ли се нещо, какво може да е решението?Благодаря предварително на отзовалите се ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 23 Февруари, 2009 водна помпа сменял ли си скоро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #3 Отговорено 23 Февруари, 2009 Не не съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 23 Февруари, 2009 Според мен системата си се самообезвъздушава. Аз също съм доливал в разширителния съд, но не съм имал тези звуци, най вероятно защото съм доливал не повече от 100 мл. Покарай още малко, би трябвало да се обезвъздуши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #5 Отговорено 23 Февруари, 2009 колега може би е трябвало да провериш и нивото в радиатора това гъргорене е сигурно въздух които излиза в разширителния съд и трябва да си обезвъздушиш системата не си писал с кой двигател си но на прелюд с двигател F20A4 там където влиза долния маркуч от радиатора в двигателя там се намира и термостата има една пробка \мисля че беше за ключ 12\от която се обезвъздушава системата радиатора ти трявва да е със свалена капачка и пълен до преливане и тогава развиваш тази пробкадано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #6 Отговорено 23 Февруари, 2009 колега може би е трябвало да провериш и нивото в радиатора това гъргорене е сигурно въздух които излиза в разширителния съд и трябва да си обезвъздушиш системата не си писал с кой двигател си но на прелюд с двигател F20A4 там където влиза долния маркуч от радиатора в двигателя там се намира и термостата има една пробка \мисля че беше за ключ 12\от която се обезвъздушава системата радиатора ти трявва да е със свалена капачка и пълен до преливане и тогава развиваш тази пробкадано съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #7 Отговорено 23 Февруари, 2009 Благодаря за съвета колега KONI, на студен или топъл двигател, също работещ или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #8 Отговорено 23 Февруари, 2009 на студен и неработещ двигател и което е по важно на равно място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #9 Отговорено 23 Февруари, 2009 Благодаря ще пробвам, дано това да е причината! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #10 Отговорено 28 Февруари, 2009 Благодаря на колегата KONI, обезвъздуших, покарах и шумът изчезна, единствената подробност се оказа, че след затварянето на обезвъздушаващия болт в мануала препоръчват на отворена капачка на радиатора да се загрее колата - до включване на вентилатора поне два пъти, и след това да се затвори, както и направих и сега всичко е наред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #11 Отговорено 28 Февруари, 2009 Трябвало е и да си пуснеш парното на топло да духа докато обезвъздушаваш както е в мануала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #12 Отговорено 28 Февруари, 2009 колега радвам се че съм помогнал а тази втората подробност с отворената капачка и аз нея знаех ночовек се учи докато е живпоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svencho 1 #13 Отговорено 2 Март, 2009 Преди да обезвъздушавате оставете колата да загрее докато включи и перката.Чак тогава е отворен и вторият гръг и може да обезвъздушите.Спокойно и след доливането може да го направите.Оставете колата да работи след като сте я покарали,да включи перката и тогава леко развийте да излезе въздуха.Аз дори и постисвам малко мъркучите да раздвижа течността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове