HondaFen 1 #1 Публикувано 21 Февруари, 2009 Накратко! Преди 20 дни смених маховика с олекотен на FIDANZA - дойде с комплект съединител SECO stage1 - сложих и него, макар че нямах нужда от смяна на съединител. На следващия ден карах на Калояново. Доста спар...Сега при опит за плавно потегляне се разтриса здравата - имам чувството, че ще ми паднат калниците! Мисля, че на студено е по-добре, но покарам ли малко градско, всеки светофар ми е кошмар - или тръгвам с 3000 об. или на 2ра. Кво може да е - препържен феродоф, изкривен притискател, дано не съм прецакал маховика... Помагайте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #2 Отговорено 21 Февруари, 2009 (Редактирано) Каквото и да е идва от там-сваляш кутия(няма начин)гледаш мериш и решаваш какво да правиш ! Успех и по бързо оздравяване Редактирано 21 Февруари, 2009 от ШОТЛАНДЕЦ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #3 Отговорено 21 Февруари, 2009 Каквото и да е идва от там-сваляш кутия(няма начин)гледаш мериш и решаваш какво да правиш ! Успех и по бързо оздравяванеПо-"евтинини" предположения???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondajapan 4 #4 Отговорено 22 Февруари, 2009 А,дали е възможно,самият модел на съединителя да няма полусъединител?В началото така ли беше пак или си бе нормален....!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #5 Отговорено 22 Февруари, 2009 А,дали е възможно,самият модел на съединителя да няма полусъединител?В началото така ли беше пак или си бе нормален....!?Нормален си беше, дори и сега е 50/50 - един път нормално, следващия се разтрисам. Май не е внушение обаче, че при студен мотор е много по-добре - дали има нещо като улягане на феродовия диск или...мечтиииии! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #6 Отговорено 22 Февруари, 2009 счупил си дъмпферна пружина-сигурация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #7 Отговорено 22 Февруари, 2009 Като си Сменил Съединителя никой ли не ти обясни че 500км се кара Леко и Внимателно за да се напасне и олегне феродото.Сам си си отговорил че е Възможно 100% да си спекъл феродото.Даже в комплекта си го пише WARRNING! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #8 Отговорено 22 Февруари, 2009 (Редактирано) Идеално! До тук всички мнения ме насочват към ново сваляне на скоростната кутия!Въпрос - защо се влошават симптомите след загряване на колата - 15мин. градско каране, и така лесно ли се чупят демпферни пружини на чисто нов съединител, при това стейдж 1? Просто разсъждавам на глас! Благодаря на всички за мненията!ПС. Това за 500км внимателно каране не го знаех! Редактирано 22 Февруари, 2009 от HondaFen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 22 Февруари, 2009 Олекотеният маховик изисква обороти за потегляне. За това при студен мотор няма проблем, защото той си държи обороти. С повече газ тръгвай / дори и плавно / и няма да имаш проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #10 Отговорено 22 Февруари, 2009 Идеално! До тук всички мнения ме насочват към ново сваляне на скоростната кутия!Въпрос - защо се влошават симптомите след загряване на колата - 15мин. градско каране, и така лесно ли се чупят демпферни пружини на чисто нов съединител, при това стейдж 1? Просто разсъждавам на глас! Благодаря на всички за мненията!ПС. Това за 500км внимателно каране не го знаех!Аз имам много подобен проблем с нов, но далеч не толкова специален съединител.Досега му направих 500-600км, но гадта продължава да няма добър полусъединител, зацепва доста рязко и ако се качи човек, който не му е свикнал - често придърпва, гасне и т.н.Вече не знам дали да го чакам да уляга още или да търся проблема. Сменен е феродовия диск и аксиалния лагер.Както и при колегата сутрин в студеното отделя идеално, а и скоростите влизат по-лесно, минат ли 15-ина минути и става пълно дърво, а колкото по-дълго се кара колата в задръстванията - по-зле става...В началото не съм се правил на състезател, така че не съм сигурен дали точно в спичането на феродото е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 22 Февруари, 2009 Идеално! До тук всички мнения ме насочват към ново сваляне на скоростната кутия!Въпрос - защо се влошават симптомите след загряване на колата - 15мин. градско каране, и така лесно ли се чупят демпферни пружини на чисто нов съединител, при това стейдж 1? Просто разсъждавам на глас! Благодаря на всички за мненията!ПС. Това за 500км внимателно каране не го знаех!Че то никой не ти е казал, че си счупил демпферна пружина..... ....А това за 500-те километра вече го знаеш.......Както ти каза и sebulba , при спортните съединители се тръгва с повече газ......Освен това, можеш да си провериш спирачната система, защото като позагреят спирачките, и някое колело ти задържа, пак се появяват вибрации при тръгване...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 22 Февруари, 2009 аз смених целия комплект ,двата диска =акс лагер.сложих японски,нагласен е както трябва,карана е леко да пасне и пак като е студена отделя по добре и е по мек педала,и като поработи се повтвардява.така че явно си е нормално.но моита не тресе и си има полусъединител,просто като позагрее се повтвардява педала и отделя малко по високо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #13 Отговорено 22 Февруари, 2009 счупил си дъмпферна пружина-сигурация...Имаше и такова мнение.Последните постове звучат по-обнадеждаващо - за сега реших следното:Карам така още 1000км да речем, междувременно се надявам да намеря оптималните обороти за най-добър старт. Не се ли получи - свалям кутията да видя кво има вътре! Иначе проблеми с включването нямам както са писали други колеги - отделя си на едно и също място и студена и топла.Ще пиша ако има развитие.Други идеи?... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #14 Отговорено 22 Февруари, 2009 (Редактирано) На мен също ми отделя на едно и също място, само че в първите минути докато е студена отделя доста плавно и има що-годе добър полусъединител при преминаване през неравности и т.н., но после почва да зацепва доста по-рязко и трябва да съм подготвил добри обороти, за да не придърпва или гасне . Като маневрирам на задна е още по-шибано - кой тръгва назад да паркира между коли с мръсна газ?P.S. HondaFen моля те задължително пиши какво е развитието при теб, за да сравнявам.Още един P.S. - съединителя ми е Exedy (Daikin). Редактирано 22 Февруари, 2009 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 22 Февруари, 2009 счупил си дъмпферна пружина-сигурация...Имаше и такова мнение.Имаше, но дъмпферна, а не демпферна.... .....Пак ти казвам, виж си и спирачките да не задържат......Лесно ще разбереш......Ако греят джантите като покараш малко.......Успех..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosh 4 #16 Отговорено 22 Февруари, 2009 Здравейте. Аз съм съм цял комплект на XTD Staje 3 + лек маховик. Проблема е, че трябва да тръгваш на малко по високи обороти. Даже и да улегне съединителя, като задържиш на полусъдинител колата пак си потреперва, но по малко отколкото в началото. А относно зацепването нямам проблеми, на едно и също място си зацепва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #17 Отговорено 22 Февруари, 2009 Имаше, но дъмпферна, а не демпферна....дЪмпферна или дЕмпферна, доколкото се сещам става въпрос за пружините на феродовия диск - мисля, че за тях говори колегата policaja. Спирачките - ще ги проверя макар, че не ми се вярва да е в тях проблема - сменях маховик и съединител, не накладки... Благодаря още веднъж за мненията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #18 Отговорено 22 Февруари, 2009 Незабравяте че колкото е по-високо нивото Спортен Съединител - Толкова повече липсва полусединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #19 Отговорено 23 Февруари, 2009 дЪмпферна или дЕмпферна, доколкото се сещам става въпрос за пружините на феродовия диск - мисля, че за тях говори колегата policaja. Спирачките - ще ги проверя макар, че не ми се вярва да е в тях проблема - сменях маховик и съединител, не накладки...Колега, много на сериозно приемаш нещата....... ....Четеш само написаното, а не гледаш че отзад има емоущън.......Това за пружините беше шега......Но за спирачките, не се шегувам......Това че не си сменял накладки, е още по сигурен признак, че не знаеш в какво състояние са.......При задържане на спирачките, даже при нормалните коли (с обикновен съединител) се получава притрисане при потегляне......За това ти казах да си ги провериш и тях......Освен това, понякога и от тампоните на двигателя се получава същият ефект.....Провери си ги тези неща, нищо не ти пречи........Колкото повече причини изключиш, при търсене на даден проблем, толкова по лесно се открива той.......Успех...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #20 Отговорено 23 Февруари, 2009 по скоро е проблем от твърде лекия fidanza, и аз се бях засилил да вземам такъв и ми казаха че за нормално каране не е добре маховик под 5кг а този е 3.4кг.... това в комбинация с спортния съединител е съвсем възможно да ти притриса от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #21 Отговорено 23 Февруари, 2009 аз не съм разбирач.Но имах подобен проблем сато купих сивика.Като позагрее колата и побва 50:50 да притриса.Оправи се след ремонт на горната помпа на съединителя и замяна (протече яко) на долната помпа.Е, впоследствия смених и съединител (оказа се страшно износен, може би защото 10К км бях карал с претрисане при потегляне) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #22 Отговорено 23 Февруари, 2009 Хмм долната е потекла, а как разбра, че имаш проблем с горната помпа на съединителя?Преди да потече здраво губеше ли ти се пак течност от казанчето на съединителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #23 Отговорено 23 Февруари, 2009 първо губеше по малко от казанчето - при Омбре се направи ремонт на горната - спря да губи течност и лееко се оправи проблема (по-рядко притрисаше но все пак се случваше)В едно задръстване на 30-тата минута педала омекна - под колата локва. Смених долната - и о чудо притрисането изчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #24 Отговорено 23 Февруари, 2009 Еми аз си размърдах мързеливия задник и се наврях под волана. Резултата - там където педала на съединителя влиза в купето е здраво омаслено и на мокета под педала има петно. Основната причина за мързела ми досега е, че не се губеше течност от казанчето.Имам спешен въпрос:Според вас възможно ли е малкия полезен ход на педала, високото и ненормално зацепване (с притрисане, рязко потегляне) да се дължат само на аварии в помпите на съединителя? Възможно ли е на същото да се дължи по-трудното влизане на скоростите и дори виене при движение на 1-ва и 2-ра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #25 Отговорено 23 Февруари, 2009 (Редактирано) Оправи се след ремонт на горната помпаДобро предположение, което ми напомня, че преди година направих пълно рецикле и на 2те помпи. Естествено, по-често си вдигам капака отколкото да се навирам при педалите и знам че долната ми е добре, но сега си спомням, че майстора ми каза, че горната е била много зле и незнае колко ще ме кара. Проблема е, че тия дни се движа със служебен автомобил, но още утре ще си видя горната помпа и течността в казанчето.Ще пиша какво е положението, но има логика, при скапана помпа да пада налягането на моменти и от там да идва претрисането и - мое мнение! Редактирано 23 Февруари, 2009 от HondaFen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Evgeni_UK 0 #26 Отговорено 23 Февруари, 2009 педала на с-теля отделя високо само когато е износен феродовия......ако има проблем в помпите или има въздух в системата педала ще отделя ниско долу......кофти превключване или трудно включване на предавките има когато няма пълно отделяне.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #27 Отговорено 23 Февруари, 2009 кофти превключване или трудно включване на предавките има когато няма пълно отделяне.......което пък може да се дължи на кофти работа на помпите... или бъркам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Evgeni_UK 0 #28 Отговорено 23 Февруари, 2009 ...което пък може да се дължи на кофти работа на помпите... или бъркам?е да де....и аз това казвам.....то трудно включване може да има и от кофти масло или проблем в кутията или лостовата система за превключване.....ама сега нали за помпи говорим,,,,, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #29 Отговорено 23 Февруари, 2009 Да но моя феродов диск е на 600км, а съединителя отделя почти горе, има малък ход и т.н. (описал съм го). От друга страна е налице проблем с теч от помпата и превключването на скоростите! При мен педала в никакъв случай не отделя ниско долу.Иска ми се да чуя още мнения, за което ще съм благодарен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
automotive 0 #30 Отговорено 23 Февруари, 2009 Да но моя феродов диск е на 600км, а съединителя отделя почти горе, има малък ход и т.н. (описал съм го). От друга страна е налице проблем с теч от помпата и превключването на скоростите! При мен педала в никакъв случай не отделя ниско долу.Иска ми се да чуя още мнения, за което ще съм благодарен!Интересна тема и аз го има същи проблем долната помпа ми е за смяна тая на педала но ще сменя и другта защото е 30лв. и не се сменя трудно мисля ще ги сменя тия дни и ще видя какво ще стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #31 Отговорено 24 Февруари, 2009 тази на педала се води "горна" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #32 Отговорено 24 Февруари, 2009 HondaFen, при Stage1 комплект и олекотен маховик няма как да не ти тресе на ниски обороти! Просто там почти няма полусъединител! Нормалното зацепване на тоя съединител почва от 2500+ оборота! Почти със сигурност мога да ти кажа, че проблем нямаш със чарковете или монтажа, просто така си работи тоя комплект и наистина е много кофти за каране в градски условия, още повече за паркиране! Но за тези неща е трябвало да почетеш и да поискаш мнения преди да го купиш и монтираш Аз като купувам нещо си задавам един въпрос: За какво ми трябва това? За да разбера какво трябва да си купя! Не е зле и ти да го правиш за в бъдеще! Просто съвет. Не го приемай като заяждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #33 Отговорено 24 Февруари, 2009 тази на педала се води "горна" Е добре коя от двете помпи се ремонтира с онова буталце с гумичките дето се купува за 80 лева?Междувпрочем кой е предпочитания вариант - ремонт на оригиналната помпа с оригинално бутало или купуване на нова помпа - ментак?Вече толкова се обърках коя е горна и коя е долна, че не схващам кое колко струва и кое с кое е хубаво да се смени. Някой ще даде ли алгоритъма? (напр. сменяш горната с втора ръка, долната само с нова / ново бутало и т.н.)Ако може и някакви цени за части, труд и сложност на ремонта да ми обадите ще е перфектно! Цената на буталцето за помпата при педала я разбрах, както и труда. Какви са другите варианти и кой е най-сигурния (в смисъл, че е по-малко вероятно да се наложи нов ремонт на същата х***вина)?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosh 4 #34 Отговорено 24 Февруари, 2009 HondaFen, при Stage1 комплект и олекотен маховик няма как да не ти тресе на ниски обороти! Просто там почти няма полусъединител! Нормалното зацепване на тоя съединител почва от 2500+ оборота! Почти със сигурност мога да ти кажа, че проблем нямаш със чарковете или монтажа, просто така си работи тоя комплект и наистина е много кофти за каране в градски условия, още повече за паркиране! Но за тези неща е трябвало да почетеш и да поискаш мнения преди да го купиш и монтираш Аз като купувам нещо си задавам един въпрос: За какво ми трябва това? За да разбера какво трябва да си купя! Не е зле и ти да го правиш за в бъдеще! Просто съвет. Не го приемай като заяждане. Здрасти колега. Искам да те питам, аз съм с Staje 3 + лек маховик, защо при мен тръгвам на по ниски от 2500 + обороти и нямам проблеми ? При мен има полусъединител, само там вече почва да тресе колата. Извинявай, ако съм те засегнал с нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #35 Отговорено 24 Февруари, 2009 HondaFen, при Stage1 комплект и олекотен маховик няма как да не ти тресе на ниски обороти! Просто там почти няма полусъединител! Нормалното зацепване на тоя съединител почва от 2500+ оборота! Почти със сигурност мога да ти кажа, че проблем нямаш със чарковете или монтажа, просто така си работи тоя комплект и наистина е много кофти за каране в градски условия, още повече за паркиране! Но за тези неща е трябвало да почетеш и да поискаш мнения преди да го купиш и монтираш Аз като купувам нещо си задавам един въпрос: За какво ми трябва това? За да разбера какво трябва да си купя! Не е зле и ти да го правиш за в бъдеще! Просто съвет. Не го приемай като заяждане.Колегата didosh е отговорил вместо мен! Много мога да оспорвам писанията ти, но няма да коментирам, но и не одобрявам подобни постове в тема със строго специфичен въпрос!Както и да е - по темата: Оказва се, че помпата няма вина поне при мен - и двете са ок! Нивото на течността е ок, но смятам да я сменя превантивно с дот4, че в момента е дот3. Утре или в четвъртък ще мина през GPто на колата ми - иска да види и да чуе за кво става въпрос, макар, че по телефона останах с убеждението, че се досеща къв е проблема, но не сподели - каза, цитирам: "Или ще се оправи, или ще се влоши!" Ще пиша за прегледа и диагнозата!Поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #36 Отговорено 24 Февруари, 2009 HondaFen, при Stage1 комплект и олекотен маховик няма как да не ти тресе на ниски обороти! Просто там почти няма полусъединител! Нормалното зацепване на тоя съединител почва от 2500+ оборота! Почти със сигурност мога да ти кажа, че проблем нямаш със чарковете или монтажа, просто така си работи тоя комплект и наистина е много кофти за каране в градски условия, още повече за паркиране! Но за тези неща е трябвало да почетеш и да поискаш мнения преди да го купиш и монтираш Аз като купувам нещо си задавам един въпрос: За какво ми трябва това? За да разбера какво трябва да си купя! Не е зле и ти да го правиш за в бъдеще! Просто съвет. Не го приемай като заяждане.Колегата didosh е отговорил вместо мен! Много мога да оспорвам писанията ти, но няма да коментирам, но и не одобрявам подобни постове в тема със строго специфичен въпрос!Както и да е - по темата: Оказва се, че помпата няма вина поне при мен - и двете са ок! Нивото на течността е ок, но смятам да я сменя превантивно с дот4, че в момента е дот3. Утре или в четвъртък ще мина през GPто на колата ми - иска да види и да чуе за кво става въпрос, макар, че по телефона останах с убеждението, че се досеща къв е проблема, но не сподели - каза, цитирам: "Или ще се оправи, или ще се влоши!" Ще пиша за прегледа и диагнозата!Поздрави на всички!Кои ти е джипито ако може да попитам ?Просто за инафо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFen 1 #37 Отговорено 24 Февруари, 2009 Кои ти е джипито ако може да попитамKoutomanov MotorSport Асеновград - приятел ми е и му имам доверие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
competition 2 #38 Отговорено 24 Февруари, 2009 HondaFen аз го имам проблемът с притрисването откакто съм си я взел колата и до ден днешен е така подскача винаги само като е срудена ми прави кеф как отделя на полусъединител.Държа да кажа,че оригиналният комплект съединител съм го сменял наскоро с нов комлект съединител и проблемът си остана.Дочух и следната глупост,че може да имам и крив маховик,но следователно и работата на двигателя ще се наруши(всмисъл ще държи неравномерни обороти)и за това я изключих тази теория,заради факта че работи като часовник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #39 Отговорено 24 Февруари, 2009 Колега didosh, здравей и на теб!Не си ме засегнал по никакъв начин! Дори не ти разбрах добре поста, но мисля че си противоречиш в него - първо казваш, че нямаш проблеми, а после, че на полусъединител ти тресе, или се лъжа! Поясни, ако обичаш.Аз си изказах наблюденията и се опитах да дам някакъв отговор или гледна точка по въпроса.Което съм написал е от лични наблюдения и от наблюдения на много други хора + четене в нета! Не искам да ангажирам никой с мнението си, не претендирам то да е меродавно или експертно.Любител съм, а не професионалист! Мисля, че поста ми беше конкретно към въпроса на темата! Явно и модераторите мислят така, понеже не е изтрит! Тук сме да коментираме и да си помагаме, нали. Надявам се колегата да отстрани проблема и му пожелавам много безаварийни километри! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #40 Отговорено 24 Февруари, 2009 И при мен тресеше като сложих стейдж 2 комплект.Оправи се от самосебе си след като навъртях 300-400км градско и 2 ходения до морето.През това време съм го пазил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове