ganeca 2 #1 Публикувано 19 Февруари, 2009 Колеги, карам Акорд f20z1. Влязъл ми е бръмбар в главата да му вдигам мощността. Замислям се дали да не му сложа ВТЕК глава от 2.0 литра мотор. Обаче искам помощ от вас.Интересува ме:Има ли разлика в изпускателните /смуктелните колектори?Трябва ли задължително да сменям компютър /инсталация?Трябват ли някакви допълнителни датчици?И въобще възможно ли е и какви са "подводните" камъни на такава интервенция? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #2 Отговорено 19 Февруари, 2009 На този блок не можеш да сложиш ВТЕК глава.Можеш на Н23 блок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #3 Отговорено 19 Февруари, 2009 Колега, отговора ти ме изненада неприятно. А H23 не е ли 2,3 литра? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #4 Отговорено 20 Февруари, 2009 До колкото знам H23 - 2.3 160к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #5 Отговорено 20 Февруари, 2009 Ф20 няма витек поне така знам,Х23 е 2.3 ,колега когато правиш такова нещо се сменя напълно обновяване(галава със всмукателни колектори изпускателни,букси ,ЕКУ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #6 Отговорено 20 Февруари, 2009 Ето TEMA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #7 Отговорено 12 Април, 2009 С извинение към колегата че ще ползвам неговата тема но освен всмукателен и изпускателен колектор,какво друго се сменя за да стане главата от Н22 на двигател Н23.Моля за вашия изчерпателен отговор понеже такмо ми предлагат много изгодно една оборудвана глава от Н22. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #8 Отговорено 12 Април, 2009 Ф моторите имат и Втек.и аз останах мноо изненадан че има и Ф22 и Ф20 мотори на акордите и прелюдите от 93 до 97-ма с ВТЕК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #9 Отговорено 13 Април, 2009 (Редактирано) Ф моторите имат и Втек.и аз останах мноо изненадан че има и Ф22 и Ф20 мотори на акордите и прелюдите от 93 до 97-ма с ВТЕК.Да,има но са едновалови.Двувалова глава от Н22 неможеш да сложиш!Колега,трябва ти още компютър П13-ка,делкото от Н22 и малко окабеляване за да ти включва ВТЕК-а.Помпите и стойките на климатик,хидравлика и алтернатор ще ти станат от твоя мотор,с леко преправяне на стойката на хидравликата Редактирано 13 Април, 2009 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 13 Април, 2009 човека никъде не е писал, че иска да слага vtec от H22 .. F-серията си има повече от една vtec глави и не виждам защо това, че не е правено трябва да го прави автоматично невъзможно ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #11 Отговорено 13 Април, 2009 (Редактирано) Ето тука може да извлечеш малко информация ,аз бях тръгнал да мисля за такива работи ,но съотношението пари/мощност, ме разубеди. Послушах съвети и реших да направя по-лесното... да сменя двигателя ,но късмета не ми изневери "ударих на камък".http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%82%D0%B5%D0%BA Редактирано 13 Април, 2009 от Aleksandyr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #12 Отговорено 13 Април, 2009 Май най-добрият вариант ще се окаже твоят блок с глава от F22B1 (SOCH VTEC) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #13 Отговорено 13 Април, 2009 (Редактирано) F20B5/6/7 всичко в VTEC. Гледам, че допреди малко и DJ-a четеше темата. Говорите глупости! Май бъркате DOHC и VTEC?В темата за чип тунинг, предложих на колегата да проучи въпроса за смяна на глава, но явно това не буди интерес у никого и всеки предпочита да вярва в черни магии и черни кутии.99% съм сигурен, че F20B5 глава ще пасне и на F20Z1. Странно ми е, как двигателите на Accord 6 не са особено на мода?!Edit: Забравих да отбележа, че F20B* са по 147 кс., което си е 10% над Прелюдовските F20-ки. Редактирано 13 Април, 2009 от Didko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #14 Отговорено 13 Април, 2009 това се опитах да обясня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #15 Отговорено 14 Април, 2009 (Редактирано) Няколко линка които може да са от помощ:In-Depth F and H-Series Motor SpecsH/F motor specsEdit: Една допълнителна информация от википедия: F22B1 е избиран две поредни години в Ward's 10 Best Engines- '95 и '96Намерих още един интересен линк. Някой ако иска да превежда.VTEC Headswap for F-series Motors [Complete] Редактирано 14 Април, 2009 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове