Jump to content
kalos

Маркуч илизащ от входящ колектор?

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

След като смених главата на D15Z6 с такава от Д16Z6 ми остана ето този маркуч свободен.

Къде трябва да ходи той?

 

И още един въпрос, след суап-а очаквах VTEC-a да се усеща доста по силно отколкото при Д15ката, но уви немога да разбера дали изобщо се включва.

VTM и VTS кабелите са вързани към VTEC клапана.

Компютра си дава сигнал за включване но не се усеща по вървежа на колата.

Този зеления датчик за VTEC-a не съм го вързал.

Идеи??

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

D15Z6 е VTEC-E тук усещаш кога се изключва,а при D16Z6 ще усетиш как се включва. Но не съм запознат дали ECU-то от D15Z6 може да подкара D16Z6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик ти е за температура на маслото,без да свържеш него няма да ти включва ВТЕК-а!

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще включи. аз си карах без него. само свети грешка. сменил ли си компа и аз не разбрах....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kalos, този маркуч дето ти е останал е отоплението на дросела.

 

Ако не си сменил компа или да се чипне (до колкото знам на икономика не може) предполагам ще стане голяма манджа.

Първо тоя заления датчик няма къде да го включиш защото икономиките нямат такова нещо.

Второ ако компа не е баран при пускане на Витека по скоро ще забие муцуна от колкото да тръгне да върви повече. Защото предполагам горивната смес ще е бедна.

 

Прикарай си един диод до вътре да гледаш да ли подава 12 волта на клапана.

 

п.п. Al_Capone, и на икономиките се усеща кога се включва :P :P

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го с P28.Последно ще включва или няма да включва без този датчик? как да го свържа?От старата инсталация на тази позиция идват 3 кабела:Зелен/черен, жълт/черен и бял/черенНовия датчик е с 2 кабела син/черен, черен?А маркуча за отопление къде трябва точно да го вържа, че на дросела не виждам такава работа?На икономика си се усеща много добре разликата, при vtec-а усеща ли се добре?

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kalos, този маркуч дето ти е останал е отоплението на дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зеленият датчик ти е за налягането на маслото .Най вероятно за това не усещаш разлика във вървенето, понеже в момента нямаш втек .Не ти ли вади грешка ЕЦУ-то ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча ти влиза в дросела за отопление, ето снимка:

Публикувано изображение

Втека може да се оправлява само от компа (без да мери маслото), за целта трябва да преминеш към OBD1 ECU. Свързва се само към компа който трябва да е подготвен и естественно със чип тъй като заводски няма такъв двигател. За да видиш дали/кога се включва Втека е достатъчно да прекараш 1 кабел със съпротивление и диод към копето(кабела с червена букса е точно такъв(street made by teror1sta)) и когато се включва ти светва. Снимка моля:

Публикувано изображение

Абе в тоя сняг да ме караш да снимам навън, направо ми дължиш една греяна ракийка на националната :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благораря за снимките и ето моитеhttp://www.snimka.bg/album.php?album_id=343951AMD: доколкото знам като се вържат VTM и VTS кабелите от ЕКУ-то се елиминира този зеления датчик.

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На P28 трябва да прекараш кабел от Втек соленоида, може и само да свържеш един от тези 3-те във пина на компа.

ACC - A/C relay

 

ACS - A/C switch

 

ALTC - Alternator relay, for control purposes, not present on all ECU’s and can be ignored

 

ALTF - Alternator switch

 

BKSW- Brake switch, for control purposes, not present on all ECU’s and can be ignored

 

CKP - Crankshaft position, (P)ulse or (M)ass, gives several pulses (~20?) during each cam shaft rotation

 

CYP - Cylinder position, (P)ulse or (M)ass, gives one pulse during each cam shaft rotation

 

DLC - Diagnostic connector, communication signal to the 3 wire connector next to the SCS connector

 

ECT - Engine coolant temperature

 

FANC - Fan relay, for control purposes, not present on all ECU’s and can be ignored

 

FLR - Fuel relay, 1 is always present, 2 can be ignored

 

IACV - Idle air control valve, controls the 2 wire type IACV valve

 

IAT - Intake air temperature

 

ICM - Ignition pulses, 1 is always present, 2 can be ignored

 

IGP - Battery feed, only active when key is turned

 

INJ - Injector, the number refers to the cylinder used (1 is on the side with the belts)

 

LG - Ground for battery circuit

 

MAP - Manifold absolute pressure

 

MIL - Motor indication light, this one gives the control engine light (CEL) signal

 

PCS - Control solenoid, this one is for the small black cylindric valve on the back of the IM

 

PG - Ground for battery circuit

 

PO2H - Primary oxygen sensor heater, connects with the ground of the car to activate the heater

 

PO2S - Primary oxygen sensor signal

 

SCS - Service connector switch, checks if the SCS connector is hot wired (for reading engine error codes)

 

SG - Ground for 5V circuit, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors

 

STS - Starter switch

 

TDC - Top dead centre, (P)ulse or (M)ass, gives four pulses during each cam shaft rotation

 

TPS - Throttle position signal

 

VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed)

 

VCC - 5V feed, 1 is for the MAP sensor, 2 is for the other sensors

 

VSS - Vehicle speed sensor

 

VTM - Oil pressure switch, only -but not always- present on VTEC equiped vehicles

 

VTS - VTEC solenoid, only present on VTEC equiped vehicles

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Док. незнам дали забеляза ама снимките ти изчезнаха?!На моя дросел няма такава тръбичка, по-горе съм го снимал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя дросел няма такава тръбичка, по-горе съм го снимал.

колега, ами тези според теб какви са ?

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя дросел няма такава тръбичка, по-горе съм го снимал.

колега, ами тези според теб какви са ?

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

ето този омасления маркуч ми стой с болт накрая за да не изтича антифриз. А тези които си оградил са си топли т.е. има циркулация.

 

Утре ще се видя с 1нет той ще помогне :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това зеленото е VTM и е с 2 кабела. 1 черен го връзваш на масата за 12v датчици. Другия кабел го връзваш на VTM от ECU-то. Втек сензора го закачаш на VTS позиция. При мен втека си работеше и при разкачен VTM сензор но даваше грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

manniakk- чип имаш ли слаган?Заштото на мен за момента ми дава само грешка 41 /за ламбда сонда - 4дълги 1късо/ и предполагам е от това че се наложи да режем кабелите за самата сонда и после нещо неискаха да се запоят добре.Само да попитам нали на 4жилна сонда няма значение черните кабели ако се разменят?

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам чип и ми даваше 22 грешка. относно черните кабели мисля че няма значение, ходят на 1 и съща маса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не неходят на маса, единия тр да е към IGP2, а другия SG2 /или поне така мисля/едит: ама като помисля малко май не е така :angry: сега ще видя пак

Редактирано от kalos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не неходят на маса, единия тр да е към IGP2, а другия SG2 /или поне така мисля/едит: ама като помисля малко май не е така :angry: сега ще видя пак

да, прав си, сега като разгледах описанието едната черна е маса другата е на крачето на компа (PO2H). зелената отива на SG2. която е маса на сензора.моя грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе и аз не съм прав напълно ама важното е, че поради твоето мнение се замислих, че съм вързал подгряването към заления и поради тази причина ме кьоравеше онази оранжева лампа! :P1нет си каза експертното мнение: маркуча се реше и се слага тапа!А VTEC-a не се включваше заради глупавата букса на самата клапа. На пръв поглед буксите са еднакви ама не точно ;)Сега колата сякъш тръгна по-добре ама утре ще пробвам пак, че днес поледици и чудесии...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...