MAD DOG 445 #1 Публикувано 16 Февруари, 2009 Някой знае ли отде мога да изчопля инфо схемата на свързване на аларма за която нямам книжка.Марката е МАК но не пише модел...изглежда така: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 16 Февруари, 2009 В http://www.autoelectric.ru/alarm.html обаче не ги виждам въобще. А тук http://audibg.com/index.php?showtopic=13676 имат само описанията по модели и по функции на МАК алармите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_fen_stz 0 #3 Отговорено 17 Февруари, 2009 Търсих инфо за тази аларма, но не намерих нищо съществено... Все пак кажи коя схема ти трябва: тази за датчиците каде да поставиш или на самото устройство? Мисля че мога да ти бъда от полза но нищо немога да ти обещая... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #4 Отговорено 17 Февруари, 2009 http://forum.eshop.bg/viewtopic.php?t=10705 това трябва да е решението на задачката ако има и други с подобен проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #5 Отговорено 18 Февруари, 2009 Да Красе,благодаря.Интересува ме по принцип подвързването на алармата - кой кабел за какво и къде.Не схема на електрониката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #6 Отговорено 18 Февруари, 2009 (Редактирано) За какво ти е схема тогава? Трябва ти само един мултицет, който да мери съпротивление и напрежение. Важно е да не объркаш плюса и минуса, другото се намира. Нямаш ли познат който е по наясно?ПС: Можеш ли да направиш малко по добра снимка на кабелите така, че да се виждат всички, ако можеш я отвори да се вижда и платката за да се опитам да подскажа. Последната която вързах нямаше схема и процедирах по този начин. Намерих всичко което ми трябваше. Редактирано 18 Февруари, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #7 Отговорено 18 Февруари, 2009 (Редактирано) Ами това са.Редът на кабелите отляво надясно по цветове: Зелен с жълто Зелен с жълто Голяма букса: Червен Син Сив Жълт Жълт Черен Зелен Бял с жълто Бял Кафяв Малка букса: Черен Бял Малка букса: Черен Червен На малката букса най-вдясно стои закачен светодиода,той е ясен.На другата малка букса има бутон(не знам дали не е за резет на алармата или за програмиране нещо?) и завършва с друга малка букса(към шоков датчик?).Черния и зеления кабел от голямата букса са вързани за някакви реленца,предполагам че те управляват машинките за централното.Червения от голямата букса предполагам е захранване +12V,синия маса?Не ми се ще да гадая,затова питам вас.Дано снимките свършат работа... .Гледам че нещо сякаш не ги качвам както трябва,като цъкнете върху нея ще излезе в пълен размер.Благодаря на всички отзовали се. П.П.Описанието от линка дето го прати мафия мен донякъде съвпада,но има и разлики. Редактирано 18 Февруари, 2009 от MAD DOG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #8 Отговорено 18 Февруари, 2009 (Редактирано) Сега според мен от пръв поглед нещата стоят така:Двете зелено/жълто са за мигачите, вижда се от релето, което ги управлява.+ е ясен, масата също (син).Моят съвет е следния, свържи и само захранването и посредством уред бързо ще ги намериш. Ако решиш да мериш, премери дали релето подава 12 V на импулси към зелено-жълтите жици. Това разбира се когато алармата е активирана и се очаква да сигнализира в този момент.След това търсиш примерно централното. При повечето има най малко 2 варианта за управление с цел универсалност на алармата. Единия вариант е: нормално отворен контакт (между 2 кабела, като може единия от тях да е общ) и нормално затворен(между други 2, като отново може да има общ) когато алармата е деактивирана, а втория е при активирана аларма се случва същото но с други цветове. За да ги намериш ти предлагам да деактивираш алармата и да хванеш в едната ръка кабелите които подозираш и да мериш късо между два от кабелите. Ако намериш такова, веднага правиш проверка, като активираш алармата и видиш че късото изчезва, значи си намерил първата двойка (нормално затворена, отключена). След това активираш алармата и пак търсиш късо между 2 кабела. Намираш го и веднага проверка, деактивираш и ако изчезне късото си намерил втората двойка(нормално затворен, заключена). До колкото си спомням, аз ползвах точно тези, така че си мисля че за сега други няма да ти трябват.Кафявата обикновено е за сирената, това отново се проверява с уреда. след това трябва да намериш най вероятно 3 кабела за регистриране на отворена врата и за багажник . 3 защото може да има за управление с + и управление с маса и отделна за багажник или преден капак. При хондите обикновено се управлява с маса, така че на теб ти трябват точно това. Една маса да намериш ти стига. Обикновено е бяла, но не залагай на 100 %. За съжаление ще трябва и нея да я установиш опитно. След това можеш да потърсиш ACC (контакт). Обикновено е жълта или жълто зелена, но съм виждал и други цветове. Нея можеш да я намериш примерно ако алармата е активирана и подадеш 12 волта на нея, алармата реагира и се пуска сирена и мигат мигачи. Да не забравяме също така че може да има и други неща, но за сега не ги разглеждам тях. Най добре намери централното и ще останат доста по малко жици и тогава ще видим какво остава. Редактирано 18 Февруари, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
micro 1 #9 Отговорено 19 Февруари, 2009 Ето и моето мнение.Двата зелено жълти са за блокиране на запалването (през реле).Червен = +Син = -Сив = плюс от контактДвата жълти = мигачиЧерен и зелен = управление на модул за централно (или по схема с външни релета).Трябва да се замери дали вадят плюс или минус , че не се вижда добре.Зелено\бял = минус от капак на дв. отсекБял = минус от вратиКафяв = управление на външен модул (може би)Това е само предположение и не се ангажирам с достоверност на писанките ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове