pitbuls 21 #1 Публикувано 15 Февруари, 2009 днес се хванах да изчистя дроселовата клапа и околните и части с вд 40.всичко светна както трябва. . до тук добре.преди да я разбутам студена ми държеше максимум 2000 оборота,моментно разбира се,докато позагрее.след чистенето паля,и колата вече вдига 3000.освен болччето което е челно над дроселовата клапа(то мисля е за регулиране на оборотите на празен ход при загряла кола-прав ли съм)кое друго отговаря за оборотите-когато колата е студена?и кое е така наречения електронен смукач,че аз освен датчика за положението на дроселовата клапа друго не видях,нито с букси и кабели по него,нито моторчета и т.н.и да питам този клапан какъв е и каква роля изпълнява?и ако се натегне повече или по малко пружината му какво влияние оказва и на какво? . ако някои може да ми даде инфо за това ще съм му благодарен.и още нещо-преди почистването като изгася колата и секунда след това се чуваше от въздушния филтър изсъскване,все едно затваря някав клапан и връща малко въздух,сега това вече не се чува-кое от двете положения е нормалното-да се чува или не този звук? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 15 Февруари, 2009 Това последното ми прилича на FITV или клапана за обороти при студен двигател. Колкото по-натегнато, по-ниски обороти докато загрее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 15 Февруари, 2009 и аз от там го натягах за да ги свля,но успях да ги сваля от 3000 на 2000,по надоло не иска да ги свали.от болчето на дросела се регулират оборотите на празен ход,когато е загряла,нали?а къде е тоя електронен смукач с неговото стъпково моторче? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 15 Февруари, 2009 Вероятно взима въздух от някъде другаде. Като загрее какви обороти поддържа?Клапана за празните обороти не е със стъпково моторче. До колкото виждам на дросела имаш вакум. Не съм сигурен дали имаш EACV (ел.смукач).Пробвай на работещ дригател да запушиш със лепенка или пръст каналчетата за FITV и виж до колко ще паднат оборотите (топла/студена). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 15 Февруари, 2009 топла седи на 750-850(мога да ги регулирам горе доло в тези граници)от болчето над дросела.а този клапан ще пробвам да го понатегна утре още малко,та да видим какво ще стане.а за смукача казваш че може да няма ел със стъпково моторче.то ако няма ел смукач няма ли да е механичен тогава с ръчка за пускане и спиране(такова нямам със сигурност0ръчен смукач). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 15 Февруари, 2009 Добра са ти оборотите при топла. Електрическия смукач не е със стъпково моторче И твоя е автоматичен (с вакум на дросела), просто не е електрически (поне така мисля). Някой ако е наясно с твоя двигател, да каже какъв е точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 15 Февруари, 2009 двигателя е 1,6-16 кл-136 кс-ZC1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lensman 0 #8 Отговорено 29 Май, 2010 това е fitv клапан,служи за регулиранетто на оборотите за празен ход(студен мотор),болта който е под капачето трябва де е затегнат до край,много е вероятно заради него да имаш високи обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 29 Май, 2010 нагласен е много отдавна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #10 Отговорено 29 Май, 2010 има едни много малки маркучета единият отиваше към дистрибуторната капачка то е за оборотите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #11 Отговорено 29 Май, 2010 браво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #12 Отговорено 30 Май, 2010 нагласен е много отдавна Нищо де, то като гледам колко време е минало, скоро пак ше трябва да чистиш дросела .. Тъкмо ще знаеш кое за какво е ... ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #13 Отговорено 30 Май, 2010 Оправи ли това за оборотите аз вчера оправах тази клапичка даржеше 1600 тази клапа има вилка вътре в дистрибутоирната и ми се беше откачила отворих я закачих я закачих маркучето и сега като ми загреее работи на 600 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #14 Отговорено 30 Май, 2010 Извидявам се за распраснатите отговори. Това за което питаш за какво е.В него влиза вода от системата и когато е загряла се дига някаква клапичка в него и сваля оборотите.Когато се запуши от мрасотията в системата дефектите са му попринцип оставаш колата на обороти и тя почва- 1,500 - 2,000 - 1,500 - 2,000.Незнам дали ти е правела така но след като си я зачистел нема притеснения.Пиша го за инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 30 Май, 2010 Колега ReMeR, само ти ли не разбра, че темата е от преди година и оборотите са отдавна нагласени, а човека вече нищо не пита ?.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове