asentchernaev 0 #1 Публикувано 14 Февруари, 2009 (Редактирано) Здравейте колеги, идеята ми е следната: пускам тук снимани от книжката ми двете гнезда за бушони, и ще опитам след това чрез гугъл да попреведа, а който ги знае, да помага. Където е празно не съм успял да преведа. Схема бушони Гнездо 1: 1-не се използва 2-подгряване седалки 3- 4-фар десен 5-фар ляв 6- 7-не се използва 8-не се използва 9-бобина 10-електрически стъкла 11-електрически стъкла При 10 и 11 не можах да се ориентирам точно, но и двата бушона се ползват и при моделите с ляв и десен волан за електрически стъкла - мисля че 10 бушон е модела с ляв волан е за ляво стъкло, при десен за десно, за бушон 11 при модела с ляв волан е за дясно стъкло, при модела с десен волан за ляво - но не съм сигурен в това 12-мигачи 13-горивна помпа - звено SRS 14 - не се използва 15-алтернатор, сензор SP 16-реле отопление заден прозорец 17- 18- 19-задна светлина 20-дневна светлина - за някои модели, нещо за мъгла - за някои модели 21-десен мигач 22-ляв мигач 23-SRS за някои модели 24-реле ел. стъкла, реле отваряне шибедах 25- 26-чистачки, пръскалки 27-запалка 28-радио, часовник 29- 30-осветителни уреди 31-сигнал първоначално запалване - може би стартер 32- 33- 34-38- резервни Схема Гнездо2: table 1 - защитени вериги 1-акумулатор 2-запалване 1 3-не се използва 4- 5- 6-не се използва 7-заден прозорец отопление 8- 9-вентилатор нагревател ?? 10-плафониера 11- 12-резерв или резерва ?? 13-централно заключване, покрив отваряне 14-вентилатор кондензатор (може би вентилатор климатик) 15-вентилатор охлаждане 16-детектор шум, светлини стоп(може би стопове) 17-аварийки table 2 - защитени вериги 1-помпа ABS 2-ABS+B 3-проверка двигател 4- Забележка - тези схеми са от книжката на колата ми, която е 6 генерация японка, и не знам дали съответства за англичанките - мисля че отговаря обаче Редактирано 14 Февруари, 2009 от asentchernaev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 14 Февруари, 2009 Не можах да хвана смисъла на темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #3 Отговорено 14 Февруари, 2009 Аз пък не разбрах каква е връзката с жабката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TaNo 7 #4 Отговорено 12 Юни, 2011 Видях, че е малко стара ноо има смисал! Малко късно вечерта е но ми се прееба клемата на акумулатора и трябва някак си да изключа алармата да може да запала колата.. резултата е следния алармата пищи обаче няма ток на таблото съответно немога и да е спра от дистанционното. Ако някой знае дали има бушон алармата да го свала или да е откача някак си да може да запала с бутане пък утре ще търся клеми и ще е права.. ще се радвам ако някой ми влезне в полужение и ми помогне с информация възможно най-бързо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #5 Отговорено 12 Юни, 2011 Е то тя като и се спре тока после при закачането на клемата се пуска и просто я изключи от дистанционното... После си знаеш. Ако не под волана обикновенно ги монтират алармите. Прост я изключи от буксата. Обаче ако има имобилайзер и той не е на стартера е кофти. Пробвай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TaNo 7 #6 Отговорено 18 Юни, 2011 Е то тя като и се спре тока после при закачането на клемата се пуска и просто я изключи от дистанционното... После си знаеш. Ако не под волана обикновенно ги монтират алармите. Прост я изключи от буксата. Обаче ако има имобилайзер и той не е на стартера е кофти. Пробвайтой имобилайзера пречише да запали колата.. проблема се оказа алармата която е някъв боклук китайски отдоло кадето каза дирекно е изключих и колата си запали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #7 Отговорено 13 Май, 2012 (Редактирано) Темата е хубава и има смисъл,колегата е описал гнездата на бушоните и тяхното предназначение в случей че някой е загубил схемата Моето капаче го нямаше но за щастие схемата ми беше оставена в жабката.Може да се обновят снимките за да е ясно на съфорумниците как да се ориентират в номерацията и местонахождението на даден бушон отговарящ за съответният проблем!Другото което е забравил колегата да посочи съответните ампреи за всеки бушон ОФФ: С "жабката" колегата е имал впредвид "хечбек" Редактирано 13 Май, 2012 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki_r 3 #8 Отговорено 27 Юни, 2020 (Редактирано) Здравейте, някой може ли да ми помогне с габаритите. Изчезнаха предните и за дни габарити, а не успявам да намеря кой предпазител е. Колата е 6та генерация японска, D15Z6 Благодаря Поздрави Редактирано 27 Юни, 2020 от niki_r Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #9 Отговорено 27 Юни, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове