Jump to content
asentchernaev

схеми бушони за сивик 6-та ген (жабка)

Recommended Posts

Здравейте колеги, идеята ми е следната: пускам тук снимани от книжката ми двете гнезда за бушони, и ще опитам след това чрез гугъл да попреведа, а който ги знае, да помага. Където е празно не съм успял да преведа.

 

Схема бушони Гнездо 1:

Публикувано изображение

1-не се използва

2-подгряване седалки

3-

4-фар десен

5-фар ляв

6-

7-не се използва

8-не се използва

9-бобина

10-електрически стъкла

11-електрически стъкла

При 10 и 11 не можах да се ориентирам точно, но и двата бушона се ползват и при моделите с ляв и десен волан за електрически стъкла - мисля че 10 бушон е модела с ляв волан е за ляво стъкло, при десен за десно, за бушон 11 при модела с ляв волан е за дясно стъкло, при модела с десен волан за ляво - но не съм сигурен в това

12-мигачи

13-горивна помпа - звено SRS

14 - не се използва

15-алтернатор, сензор SP

16-реле отопление заден прозорец

17-

18-

19-задна светлина

20-дневна светлина - за някои модели, нещо за мъгла - за някои модели

21-десен мигач

22-ляв мигач

23-SRS за някои модели

24-реле ел. стъкла, реле отваряне шибедах

25-

26-чистачки, пръскалки

27-запалка

28-радио, часовник

29-

30-осветителни уреди

31-сигнал първоначално запалване - може би стартер

32-

33-

34-38- резервни

 

 

 

 

 

Схема Гнездо2:

Публикувано изображение

 

table 1 - защитени вериги

1-акумулатор

2-запалване 1

3-не се използва

4-

5-

6-не се използва

7-заден прозорец отопление

8-

9-вентилатор нагревател ??

10-плафониера

11-

12-резерв или резерва ??

13-централно заключване, покрив отваряне

14-вентилатор кондензатор (може би вентилатор климатик)

15-вентилатор охлаждане

16-детектор шум, светлини стоп(може би стопове)

17-аварийки

 

table 2 - защитени вериги

1-помпа ABS

2-ABS+B

3-проверка двигател

4-

 

 

Забележка - тези схеми са от книжката на колата ми, която е 6 генерация японка, и не знам дали съответства за англичанките - мисля че отговаря обаче

Редактирано от asentchernaev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да хвана смисъла на темата :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че е малко стара ноо има смисал! Малко късно вечерта е но ми се прееба клемата на акумулатора и трябва някак си да изключа алармата да може да запала колата.. резултата е следния алармата пищи обаче няма ток на таблото съответно немога и да е спра от дистанционното. Ако някой знае дали има бушон алармата да го свала или да е откача някак си да може да запала с бутане пък утре ще търся клеми и ще е права.. ще се радвам ако някой ми влезне в полужение и ми помогне с информация възможно най-бързо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то тя като и се спре тока после при закачането на клемата се пуска и просто я изключи от дистанционното... После си знаеш. Ако не под волана обикновенно ги монтират алармите. Прост я изключи от буксата. Обаче ако има имобилайзер и той не е на стартера е кофти. Пробвай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то тя като и се спре тока после при закачането на клемата се пуска и просто я изключи от дистанционното... После си знаеш. Ако не под волана обикновенно ги монтират алармите. Прост я изключи от буксата. Обаче ако има имобилайзер и той не е на стартера е кофти. Пробвай

той имобилайзера пречише да запали колата.. проблема се оказа алармата която е някъв боклук китайски :angry: отдоло кадето каза дирекно е изключих и колата си запали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Темата е хубава и има смисъл,колегата е описал гнездата на бушоните и тяхното предназначение в случей че някой е загубил схемата :) Моето капаче го нямаше но за щастие схемата ми беше оставена в жабката.Може да се обновят снимките за да е ясно на съфорумниците как да се ориентират в номерацията и местонахождението на даден бушон отговарящ за съответният проблем!Другото което е забравил колегата да посочи съответните ампреи за всеки бушон :) ОФФ: С "жабката" колегата е имал впредвид "хечбек" :)

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, някой може ли да ми помогне с габаритите. Изчезнаха предните и за дни габарити, а не успявам да намеря кой предпазител е. Колата е 6та генерация японска, D15Z6

Благодаря 

Поздрави

Редактирано от niki_r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...