Jump to content
Nikolay Kozloduy

Смяна на спир. течност на съединителя

Recommended Posts

Здравейте колеги!Вчера погледнах казанчето на съединителя дали има спир. течност в него .. и познайте - беше празно! На самото му дъно се беше утаило някаква чернилка, далеч от бистрата течност която е била. Купих спир. течност да долея, но като сложих всичката гадост се разтвори и сега е .. някакъв ужас във въпросното казанче. Мисля, да се захвана със смяна на цялата спир. течност на системата на съединителя и почистване на казанче/тръбички и прочие .. Има ли някой от вас който е правил това и изобщо да се залавям ли сам. Четох мануал-а и както се досещате на картинка е просто :thumbs1:. Мисълта ми е ако някой го е правил това нещо да драсне стъпките които трябва да следвам като цяло? После незнам ... обезвъздушава ли се системата и как? За какво трябва да внимавам (кое мога да разглобя/почистя и кое да не пипам). Не искам да ме пращате на майстор, щото кризата финансовата ... :huh:. В смисъл не се хващам да сменявам нещо сам по колата и да ми е за първи път.. Мисля че ще се справя, но първо искам да прочета няколко мнения преди да се захвана. Пък после ще направя снимки на процедурата стъпка по стъпка и ще направя тема във "технически" за да го има като помощ на някой друг, който ще се захване със горното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиваш пробката до скоростната кутия, като в същото време , доливаш от новата те1ност в казан1ето. След като поте1е бистра те1ност,затягаш пробката и доливаш до указаното ниво.Внимавай да не влезе въздух,не оставяй казан1ето без те1ност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма течност, значи има теч.. съветвам те да намериш теча преди да сменяш каквото и да е. Виж да не ти тече горната помпа, не се разбира, защото тече под килима ВЪТРЕ в колата. Набутай се под кормилото и опипай хубаво съединителя. Ако е мазен, но не с грес, ще разбереш.. то ще се и види къде е текло. Иначе става горе-долу както каза колегата над мен, ама не е май и толкова просто. Ти хубаво не искаш да те пращаме на сервиз ама... май си е за сервиз :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово .. осрах се :huh:)) .. Ай сега ново двайсе - като работи на място се чува един звук като триене а след като натисна съединителя не се чува. Съвсем леко и падат оборотите като отпусна съединителя .. май съм се понаакал със обезвъздушаването нали? ... Помагайте, че друг няма кой да ми помогне :o Какво да правя?Вече е със нова спир. течност и съединителя стана малко по-мек .. Връща се нормално педала, но шума откъм скоростната кутия ме притеснява сериозно .. не отделя както трябва докрай и се чува тоя звук .. не е силен но преди го нямаше ..Накратко - ПОМОЩ :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста странно :huh: преди да обезвъздушиш го нямаше тоя шум?Евентуално аксиалния лагер на съединителя, обаче тои би трябвало да шуми при натискане на педала :thumbs1: пробвай пак да обезвъздушиш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 пъти я обезвъздуших ... вече не излиза никакъв въздух .. само бистра спир. течност, но тоя шум си остава при отпускане на съединителя .. Баси майката кво стана .. Не е някакъв зверски шум, но се чува как трие нещо си и съвсееемм леко падат оборотите като работи на място и отпусна съединителя. Казаха ми и на мен сега преди малко, че може да е лагера, ама аз ли си въобразявам вече или тоя шум преди го нямаше д**а. Омазах се целия и омазах о клавиатурата докато пиша това и леката паника почва да ме обзема .. Дали не си прецаках колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отпуснеш съединителя започват да се въртят и половината карантий в скоростната кутия, нормално е да ти паднат малко оборотите и да се увеличи но слабо и шума, и при мен е така, особенно при студено време и студен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че вдигам темата си, но искам да прочета още няколко мнения .. Дали е възможно (както си мисля аз), че долното хидр. апаратче е "заяло" и не иска да отпусне изцяло съединителя и се чува тоя шум? Карам я вече втори ден и не усещам разлика при тръгване от място и движение на скорост .. но тоя шум не ми дава мира, щото се появи след като смених смотаната течност в системата ;) Представям си к'во мазало ще стане със съединителя ако не "залепва" добре след няколко хил. км. ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спи спокойно бе човек.......Притискателя отваря при натиск 110/120 кг.......Няма начин да не върне вилката, колкото е необходимо......Ти сигурен ли си, че шумът се е появил точно след смяната на течноста.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да... появи се след смяната на течността и съединителят стана малко по-мек отпреди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...