Nikolay Kozloduy 6 #1 Публикувано 14 Февруари, 2009 Здравейте колеги!Вчера погледнах казанчето на съединителя дали има спир. течност в него .. и познайте - беше празно! На самото му дъно се беше утаило някаква чернилка, далеч от бистрата течност която е била. Купих спир. течност да долея, но като сложих всичката гадост се разтвори и сега е .. някакъв ужас във въпросното казанче. Мисля, да се захвана със смяна на цялата спир. течност на системата на съединителя и почистване на казанче/тръбички и прочие .. Има ли някой от вас който е правил това и изобщо да се залавям ли сам. Четох мануал-а и както се досещате на картинка е просто . Мисълта ми е ако някой го е правил това нещо да драсне стъпките които трябва да следвам като цяло? После незнам ... обезвъздушава ли се системата и как? За какво трябва да внимавам (кое мога да разглобя/почистя и кое да не пипам). Не искам да ме пращате на майстор, щото кризата финансовата ... . В смисъл не се хващам да сменявам нещо сам по колата и да ми е за първи път.. Мисля че ще се справя, но първо искам да прочета няколко мнения преди да се захвана. Пък после ще направя снимки на процедурата стъпка по стъпка и ще направя тема във "технически" за да го има като помощ на някой друг, който ще се захване със горното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan74 3 #2 Отговорено 14 Февруари, 2009 Развиваш пробката до скоростната кутия, като в същото време , доливаш от новата те1ност в казан1ето. След като поте1е бистра те1ност,затягаш пробката и доливаш до указаното ниво.Внимавай да не влезе въздух,не оставяй казан1ето без те1ност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 14 Февруари, 2009 Щом няма течност, значи има теч.. съветвам те да намериш теча преди да сменяш каквото и да е. Виж да не ти тече горната помпа, не се разбира, защото тече под килима ВЪТРЕ в колата. Набутай се под кормилото и опипай хубаво съединителя. Ако е мазен, но не с грес, ще разбереш.. то ще се и види къде е текло. Иначе става горе-долу както каза колегата над мен, ама не е май и толкова просто. Ти хубаво не искаш да те пращаме на сервиз ама... май си е за сервиз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #4 Отговорено 14 Февруари, 2009 Готово .. осрах се )) .. Ай сега ново двайсе - като работи на място се чува един звук като триене а след като натисна съединителя не се чува. Съвсем леко и падат оборотите като отпусна съединителя .. май съм се понаакал със обезвъздушаването нали? ... Помагайте, че друг няма кой да ми помогне Какво да правя?Вече е със нова спир. течност и съединителя стана малко по-мек .. Връща се нормално педала, но шума откъм скоростната кутия ме притеснява сериозно .. не отделя както трябва докрай и се чува тоя звук .. не е силен но преди го нямаше ..Накратко - ПОМОЩ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #5 Отговорено 14 Февруари, 2009 Доста странно преди да обезвъздушиш го нямаше тоя шум?Евентуално аксиалния лагер на съединителя, обаче тои би трябвало да шуми при натискане на педала пробвай пак да обезвъздушиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #6 Отговорено 14 Февруари, 2009 5 пъти я обезвъздуших ... вече не излиза никакъв въздух .. само бистра спир. течност, но тоя шум си остава при отпускане на съединителя .. Баси майката кво стана .. Не е някакъв зверски шум, но се чува как трие нещо си и съвсееемм леко падат оборотите като работи на място и отпусна съединителя. Казаха ми и на мен сега преди малко, че може да е лагера, ама аз ли си въобразявам вече или тоя шум преди го нямаше д**а. Омазах се целия и омазах о клавиатурата докато пиша това и леката паника почва да ме обзема .. Дали не си прецаках колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #7 Отговорено 14 Февруари, 2009 Като отпуснеш съединителя започват да се въртят и половината карантий в скоростната кутия, нормално е да ти паднат малко оборотите и да се увеличи но слабо и шума, и при мен е така, особенно при студено време и студен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #8 Отговорено 16 Февруари, 2009 Съжалявам, че вдигам темата си, но искам да прочета още няколко мнения .. Дали е възможно (както си мисля аз), че долното хидр. апаратче е "заяло" и не иска да отпусне изцяло съединителя и се чува тоя шум? Карам я вече втори ден и не усещам разлика при тръгване от място и движение на скорост .. но тоя шум не ми дава мира, щото се появи след като смених смотаната течност в системата Представям си к'во мазало ще стане със съединителя ако не "залепва" добре след няколко хил. км. ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #9 Отговорено 16 Февруари, 2009 Спи спокойно бе човек.......Притискателя отваря при натиск 110/120 кг.......Няма начин да не върне вилката, колкото е необходимо......Ти сигурен ли си, че шумът се е появил точно след смяната на течноста..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #10 Отговорено 17 Февруари, 2009 Да... появи се след смяната на течността и съединителят стана малко по-мек отпреди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове