manniakk 22 #1 Публикувано 12 Февруари, 2009 имам проблем. откакто сложих b16ката отпред колата ми клекна и почна да ми опира лявата гума в подкалника и вече отсене няколко пъти щипките. Колега ми каза че единия начин е като се завари още 1 чашка върху сегашната. Има ли други методи? Евентуално ако взема нови амортисьори дали няма да се оправи... знам ли и аз. Колата е смъкната с пружини с 4см. гумите са 185/60/15 но нямах проблем преди swapa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KU4E_DUX 2 #2 Отговорено 12 Февруари, 2009 чисто и просто си сложи по ниски гуми и ще се оправи всичко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lesov 0 #3 Отговорено 12 Февруари, 2009 Караш с 185 гуми на б16а2 ти тея гуми отпред трябва да ги сменяш през месец...моето мнение сложи поне 195/50 тогава трябва да спре и да опира в подкалника...Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 12 Февруари, 2009 (Редактирано) летните са 195/50 но исках по-високи зимни на нормална цена. а още е студено за летни гуми че как го дават сняг weekenda. Но проблема е че и колекторите опират и като цяло стана мега ниска отпред Редактирано 12 Февруари, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 12 Февруари, 2009 няма да мине номера с ниски гуми,по добре надигни от едната страна,аз така мислех да правя,ама смених тампоните на задната стабилизираща щанга и всичко си доиде на място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 13 Февруари, 2009 имам проблем. откакто сложих b16ката отпред колата ми клекна и почна да ми опира лявата гума в подкалника и вече отсене няколко пъти щипките. Колега ми каза че единия начин е като се завари още 1 чашка върху сегашната. Има ли други методи? Евентуално ако взема нови амортисьори дали няма да се оправи... знам ли и аз. Колата е смъкната с пружини с 4см. гумите са 185/60/15 но нямах проблем преди swapa Със нови амортисьори няма да стане, виж с други пружини да........Точно от пружините зависи, колко ще е клекнала колата....Освен този вариант с още една чашка, има и друг......Твоята чашка се премества 1 см. нагоре и се заварява, но има риск да се пробие амортисьора..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #7 Отговорено 13 Февруари, 2009 (Редактирано) Каквито и гуми да слагаш Двигателя е по тежък и винаги ще опира,най вече при маневри и напълно завъртян волан.Друго решение е да подложиш метални или алуминиеви фланци горе в чашката дето ляга пружината.Подобни има при куиловърите,като в средата са изпъкнали за да центрират пружината.Имай в предвид че оригиналния размер гуми за VTi е 195/55/15 и промяната в диаметъра води до грешни показания на скоростомера. Редактирано 13 Февруари, 2009 от The PitBull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #8 Отговорено 13 Февруари, 2009 Смени си пружините с малко по-високи твърди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #9 Отговорено 13 Февруари, 2009 пружините са си хубави и не ми се сменят. интересно ми е как е решен проблема при vti защото ги дават че стават и за нея... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Baspower 0 #10 Отговорено 15 Февруари, 2009 (Редактирано) Сложи подложки на пружините има ги в всеки магазин за ВАЗ Лада части 4-5 лв броя Редактирано 15 Февруари, 2009 от Baspower Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #11 Отговорено 15 Февруари, 2009 (Редактирано) На вти пружините и амортисьорите са с друг парт номер. Не заварявай нищо по амортисьораИмам оригинални амортисьори и пружини от 5-та генерация вти хетч в добро състояние както и от агличанка само пружини (амортисьорите са потекли). Пиши лично при интерес.Да не са прекалено изнесени джантите? Редактирано 15 Февруари, 2009 от PARADOX_sf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове