Jump to content
manniakk

повдигане на колата с около 1см

Recommended Posts

имам проблем. откакто сложих b16ката отпред колата ми клекна и почна да ми опира лявата гума в подкалника и вече отсене няколко пъти щипките. Колега ми каза че единия начин е като се завари още 1 чашка върху сегашната. Има ли други методи? Евентуално ако взема нови амортисьори дали няма да се оправи... знам ли и аз. Колата е смъкната с пружини с 4см. гумите са 185/60/15 но нямах проблем преди swapa :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караш с 185 гуми на б16а2 :punk: ти тея гуми отпред трябва да ги сменяш през месец...моето мнение сложи поне 195/50 тогава трябва да спре и да опира в подкалника...Поздрави :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

летните са 195/50 но исках по-високи зимни на нормална цена. а още е студено за летни гуми че как го дават сняг weekenda. Но проблема е че и колекторите опират и като цяло стана мега ниска отпред

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да мине номера с ниски гуми,по добре надигни от едната страна,аз така мислех да правя,ама смених тампоните на задната стабилизираща щанга и всичко си доиде на място

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам проблем. откакто сложих b16ката отпред колата ми клекна и почна да ми опира лявата гума в подкалника и вече отсене няколко пъти щипките. Колега ми каза че единия начин е като се завари още 1 чашка върху сегашната. Има ли други методи? Евентуално ако взема нови амортисьори дали няма да се оправи... знам ли и аз. Колата е смъкната с пружини с 4см. гумите са 185/60/15 но нямах проблем преди swapa :huh:

Със нови амортисьори няма да стане, виж с други пружини да........Точно от пружините зависи, колко ще е клекнала колата....Освен този вариант с още една чашка, има и друг......Твоята чашка се премества 1 см. нагоре и се заварява, но има риск да се пробие амортисьора.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквито и гуми да слагаш Двигателя е по тежък и винаги ще опира,най вече при маневри и напълно завъртян волан.Друго решение е да подложиш метални или алуминиеви фланци горе в чашката дето ляга пружината.Подобни има при куиловърите,като в средата са изпъкнали за да центрират пружината.Имай в предвид че оригиналния размер гуми за VTi е 195/55/15 и промяната в диаметъра води до грешни показания на скоростомера.

Редактирано от The PitBull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си пружините с малко по-високи твърди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пружините са си хубави и не ми се сменят. интересно ми е как е решен проблема при vti защото ги дават че стават и за нея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи подложки на пружините има ги в всеки магазин за ВАЗ Лада части 4-5 лв броя :)

Редактирано от Baspower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вти пружините и амортисьорите са с друг парт номер. Не заварявай нищо по амортисьора!!!Имам оригинални амортисьори и пружини от 5-та генерация вти хетч в добро състояние както и от агличанка само пружини (амортисьорите са потекли). Пиши лично при интерес.Да не са прекалено изнесени джантите?

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...