Jump to content
stanislav_stz

6 ген. англичанка

Recommended Posts

Добър вечер! Прибирам се аз преди час в родния си град и скачам в таралясника, да го видя дали е жив. Предположих, че ще имам проблеми с акумулатора, понеже колата не е барана от около месец. В момента е в състояние на доста сериозен застой. Проблем имаше, но честно да ви кажа не съм сигурен дали е от акумулатора. Пускам и линк към темата, направих клипче на един от опитите ми за запалване. Най-вече ме смущава звука, който издава. Все едно някой ме стреля :) Предполагам че звука идва от самите датчици на таблото, понеже се пускат и спират многократно (рестартират), когато се опитам да запаля. Все пак искам да ви помоля и за още едно мнение, че честно казано нямам никакъв опит с проблеми по ел. инсталацията. Поздрави!

 

Клипчето е с ужасно качество, но мисля че най-важното се разбира - ЦЪК!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти сто процента съм сигурен че е от акумулатора, последно ми се случи подобно нещо с подобен звук в реното на едно аверче. Прехвърли си ток с кабели от друг акумулатор за да помогнеш на своя, ако запали...зарядка :)

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опитът ми от Фиеста може да не е супер полезен, но там беше доста подобно и беше от разреден акумулатор. само чатка и нищо. дано да е само това

Редактирано от gin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти сто процента съм сигурен че е от акумулатора, последно ми се случи подобно нещо с подобен звук в реното на едно аверче. Прехвърли си ток с кабели от друг акумулатор за да помогнеш на своя, ако запали...зарядка :)

Ако успея все пак да запаля колата с него, да го свалям и да тичам за кабели и токоизправител от някъде и да го пускам в нас да се зарежда? А друг начин да го възбудя и да пробвам да запаля, освен от друг акумулатор? Имам сериозен опит с бутането :) А ако изобщо не иска да запали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако изобщо не иска да запали?

едно по едно :)бутай, или подай ток, за да отхвърлиш този вариант. после ако е това, провери си зареждането, и ако зареждането е наред, проблема е изцяло в акумулатора, щом е паднал за месец не е особено читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те съветвам да буташ, може да скъсаш ангренажният ремък и да стане "играчка-плачка" Прехвърли си ток от някоя съседна кола колкото да се увериш че е от акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам да звуча тъпо ама да питам. от какво точно ще се скъса ремъка. ако палиш, буталата бутат коляновия вал. ако буташ, колелата бутат коляновия вал. къде точно е разликата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те съветвам да буташ, може да скъсаш ангренажният ремък и да стане "играчка-плачка" Прехвърли си ток от някоя съседна кола колкото да се увериш че е от акумулатора.

Преди карах една Felicia 1.9 дизелче. Бутал съм я повече пъти отколкото съм я палил нормално. При нея проблема обаче беше в стартера. Все пак не съм късал ремък (пази Боже!) Ще пробвам да я запаля по цивилизаования начин, само да намеря отнякъде ток. Дано да е акумулатора, без това съм му вдигнал мерника от известно време насам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм късал ремък но в дебелите книги го пише ясно и с големи букви...не палете колата на скорост с бутане или по наклон...потърси във форума и ще намериш постове с препатилиси точно от това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

окей, намерих нещо по въпроса: http://www.wikihow.com/Push-Start-Your-Car-by-Yourselfизглежда ремъкът понася повече ударни натоварвания и може да прескочи, и затова съветват ако е съвсем неизбежно, да се пали с много по-плавно пускане на съединителя. има логика...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехееее, егати филмите! Ще видя какво ще направя по акумулатора и ще пиша за какво иде реч. Благодаря много на отзовалите се!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същото ми се случи и на моята англичанка. Акумулатора ми беше на 1.5 год. в гаранция още и аз се обзалагах с майстора, който ми се притече на помощ, че не е от него ;) Но уви, оказа се прекъсната връзка в акумулатора и след покупката на още един нов, цък и пал от един зъб ;)Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще му търся начин да му прехвърля ток. Почти сигурен съм, че ще му трябва заряд. Надявам се да съм прав. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

За темите:2. Заглавията на темите е крайно желателно да са обяснителни, изчерпателни и в съответния раздел. Теми от вида "Вижте..." (или по-лошото "Vijte") ще бъдат директно модерирани! Примери за лоши заглавия са: "Помогнете ми", "Имам проблем", "HELP: PROBLEM", "ПОМОООЩexcl.gif!!!", "Molqvi kajete .......", "nqkoi znae li..." и т.н. Пример за добри заглавия са: "Търся ключалка за контактен ключ за АХ"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...