Jump to content
purkinie

ПРОБЛЕМ, изгасих колата и вече не пали

Recommended Posts

Проблема е следният, работеща и безпроблемна до сега кола, я изгасих за вътрешно почистване( 08.02.09) и от тогава до сега не иска да запали! Като дам на контакт НЕ СЕ чува бензиновата помпа да подкачва , тъй като изчетох всички подобни теми се ориентирах към презапояване на главното реле , но пак не запали (не работи все още бензиновата помпа) , а пък може да не съм оцелил Главното реле- презапоих това:http://i200.photobucket.com/albums/aa3/pur...icture001-1.jpghttp://i200.photobucket.com/albums/aa3/pur...icture002-1.jpghttp://i200.photobucket.com/albums/aa3/pur...icture002-1.jpgВсичко останало по колата е нормално и работи. Незнам дали е от значение но миналата седмица ми сложиха газов инжекцион - той също неработи - монтажниците казаха, че той вземал сигнал от бензинова помпа и инжектори.Дори по техни наставления по телефона подкарах ГИ като му дадох директен + с един кабел , заобикаляйки главното захранване ?Немога да я закарам и до най-близкият сервиз :)Ще се радвам ако успея по някакъв начин да я запаля, Благодарение на Вас!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не си откачил буксата която е в жабката. Има един черен бутон отляво на жабката. ако буксата му не дава контакт няма да запали. Под вътрешно чистене прахосмукачка ли имаш предвид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и незнам каде се намира тази букса , а и не вярвам като съм чистил с прахосмукачката да съм направил нещо по-различно от това, което 3'и години я чистя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и комутатора да е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като се беше прецакало главното реле (точно това от твойте снимки) , помпата се чуваше ясно да подкачва но не палеше. Трябва да знаеш че веригата за помпата минава през него. Съветът ми е да си провериш бушоните. До колкото знам имаш отделни бушони за помпата и за главното реле. Провери ги всички, както тези в купето под волана, така и тези в двигателният отсек до акумулатора. Предполагам че няма голяма разлика в моделите на колите ни. Щом не се чува помпата-значи не отива ток до нея...или е изгоряла (което не ми се вярва). Идва ми още нещо на ум, моята кола е внесена от Италия, като разглобявах веднъж конзолата на пепелника, видях едно скрито ключе за което незнаех цяла година че е там, прибавено е от предният сбственик, то прекъсва захранването на помпата, дали и ти нямаш такова и да си го цъкнал без да си забелязал? :) Прибавям една схема на главното реле

 

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен! Благодаря на manniakk за ориентирането в проблема - днес след дълго четене открих , че на Сивик , 6 генерация , 5 врати този "Inertia Switch"(авариен бутон) се намира точно над десният крак под таблото. Ясно като съм чистил с прахосмукачката съм го задействал и сега с едно натискане и ...О ЧУД0! Ето и снимки и дано на някои колега да му бъде полезно за в бъдеще. http://i200.photobucket.com/albums/aa3/pur...icture002-2.jpghttp://i200.photobucket.com/albums/aa3/pur...icture001-2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...