boneti 0 #1 Публикувано 8 Февруари, 2009 Здравеите колеги купих си Хонда цр-в 2000 год.автоматик.колата ми харесва много ,но имам няколко въпроса.първия ми въпрос е дали е нормално 13 литра на 100 км разход за тая паркетна джипка?второ има един бутон на скоростния лост които е обозначен с O/D и когато го натисна на таблото светва жълта лампа със същите иницяли.та някои ако знае за какво е този бутон,да ме просветли а и разбрах че скърцането в задния диференцял е от маслото но така и не разбрах какво масло и колко събира.благодаря предварително на тези които ще ми помогнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #2 Отговорено 8 Февруари, 2009 Колега нямам представа за другото обаче за маслото най-лесня варянт е отиваш в Бултрако казваш каква кола и за къде ти трябва. те ти дават каквото масло и колкото. Така ще стане лесно а и можеш да си сигурен, че точно това е маслото защото там ментаци няма Поздрави и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #3 Отговорено 8 Февруари, 2009 доколкото съм чувал този бутон е за да държи високи рпм при спускане или там когато ти е нужно бях чувал за това на щатския вариянт но за тук ЕУ моделите незнаех че го има . за маслото има доста теми и аз съм пускал ако ти се рови разгледай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #4 Отговорено 8 Февруари, 2009 доколкото съм чувал този бутон е за да държи високи рпм при спускане или там когато ти е нужно бях чувал за това на щатския вариянт но за тук ЕУ моделите незнаех че го има . за маслото има доста теми и аз съм пускал ако ти се рови разгледай моита е от англия ,но какво е рпм? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #5 Отговорено 8 Февруари, 2009 рпм = обороти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #6 Отговорено 8 Февруари, 2009 рпм = оборотинезнам дали е така,защото когато е вклиучен бутона не реди скоростите докраикара май до втора или трета предавка,а след изключването му веднага превключва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #7 Отговорено 8 Февруари, 2009 Може да е един вид "бавни".Маслото си е на Хонда за заден диференциал на CR-V-Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #8 Отговорено 8 Февруари, 2009 Може да е един вид "бавни".Маслото си е на Хонда за заден диференциал на CR-V-Бултрако. ми предполагам,ама ме гложди съмнение.искам да съм сигурен,нали ще я карам трябва да я опозная,а няма книжка с нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #9 Отговорено 8 Февруари, 2009 рпм = оборотинезнам дали е така,защото когато е вклиучен бутона не реди скоростите докраикара май до втора или трета предавка,а след изключването му веднага превключвада колега нали това ти казвам че по този начин държи само големи рпм за да може да слизаш на моторна спирачка също както при ръчните скорости ,ве едно караш по голямо надолнище вместо да натискаш спирачки и да прегряват натискаш бутона пускаш гаста и тя си слиза леко като дойде равен път изклюваш копчето и почва да си ги реди скоростите .Това е отлична екстра възползвай се от нея редовно защото иначе тя си реди скоростите падат на 1500 рпм и натискаш в несвяст спирачките докато слезеш може да ти се запалят и спирачки и най лошия случай да не ти хващат като загреят и в мантинелата ;( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #10 Отговорено 8 Февруари, 2009 рпм = оборотинезнам дали е така,защото когато е вклиучен бутона не реди скоростите докраикара май до втора или трета предавка,а след изключването му веднага превключвада колега нали това ти казвам че по този начин държи само големи рпм за да може да слизаш на моторна спирачка също както при ръчните скорости ,ве едно караш по голямо надолнище вместо да натискаш спирачки и да прегряват натискаш бутона пускаш гаста и тя си слиза леко като дойде равен път изклюваш копчето и почва да си ги реди скоростите .Това е отлична екстра възползвай се от нея редовно защото иначе тя си реди скоростите падат на 1500 рпм и натискаш в несвяст спирачките докато слезеш може да ти се запалят и спирачки и най лошия случай да не ти хващат като загреят и в мантинелата ;(аха.утре ще я тествам по голям наклон.ако е така значи съм ударил късметче с тая екстра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #11 Отговорено 8 Февруари, 2009 другото което е ако се катериш нагоре пак можеш да го пускаш няма да ти качва скоростите и няма да имаш пад в мощноста и ще катери много по добре сега ще ме попиташ ми нали мога да си я карам само на 1 2 3 е да ама в движение не е хубаво да се превключват затова слагаш копа и фиууууууу нагоре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #12 Отговорено 9 Февруари, 2009 мда прав си . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #13 Отговорено 9 Февруари, 2009 Overdrive A transmission in which the highest gear ratio is less than a one-to-one ratio. This means the drive shaft turns faster than the engine crankshaft. The overdrive feature saves fuel and, because the engine runs slower, engine wear and noise are reduced.Нямам определени спомени да е имало разлика като съм карал автоматик .. аз по принцип си я карах на цъкнато такова през цялото време. ускоряваше по добре .Явно овердрайва е предавка с по малко предавателно число от 1 и се включва при по големи скорости.Ако искаш да го изключиш натискаш копчето ...и бутона и лампата бяха 'O/D off' мисля.Един вид ако икаш да караш малко по стегнато - на по високи обороти. ( да не се ползва последната предавка) .http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission3.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #14 Отговорено 9 Февруари, 2009 абсолютно сте прави колеги.днес ходих за масло до бултрако и там ми казаха същото за тоя бутон.освен това казаха че колата ми е японска зглобка и е внесена от там,а аз си мислех че е англиискамаслото за задния мост е DPS-F и струва 28 лв.както очаквах спря да свири но не ми стигна тоя литър инивото сега е 1 см.под пробката което ме учуди,защото в бултрако казаха че ще стгне 1 литър.имам снимки на тубата с маслото но незнам как да ги кача тук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #15 Отговорено 9 Февруари, 2009 много добре с ати казали сменя се 1 л но цялото е малко повече но ти явно сиимал адски малко само за справка аз си купих масло от центъра на лондон от представителство на хонда кадето бях по друга работа но както и да е струваше ми 7,5 лири тез цени тук в Бултрако ............. Една крушка за стопа защото ми е малко по спец струваше тук 8лв ! а там само 50 пенита ! Данеказвам че и малсото за кутията сикупих от там тук щеше да си го платя двойно просто срамота ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #16 Отговорено 9 Февруари, 2009 е как само един литър се сменя?аз отидох на маслар и там отвъртяха пробката и изтече доста масло.сипаха целия литър но не протече от страничната пробка.и понеже нямах още масло го оставих такадали е проблем?а за цените нищо ново.аз също купих от германия едни крушки филипс които тук струват 15 кинта парчето,там бяха 6 евро двете.така че българия май е богата страна с висок стандарт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #17 Отговорено 9 Февруари, 2009 да колега проблем е купи си още и го долей до правилното ниво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #18 Отговорено 9 Февруари, 2009 Често се изписва, "рпм" - RPM, и ще рече: Revolutions per minute - обороти за една минута. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #19 Отговорено 9 Февруари, 2009 Да вече ще го знам това съкращение,благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове