Jump to content
Sebastianz55

Кодове за грешка и други истории

Recommended Posts

Привет,поради злощастно стечение на обстоятелствата ми се налага да понауча някои неща.Как мога да прочета кодът за грешка от конектора, който е до бушоните?Намерих в Гугъл, че се дава на контакт диод с два изхода от конектора, но не намерих за моята модел кои са.Също така търсих тяк и в Гугъл, но не откривам кодовете за грешка за моята генерация - може ли да ме насочите какво да търся?Като ходих при Обмре ми каза, че лампата ще продължава да свети. Та искам да се науча да спроверявам, за да съм сигурен, че няма да изскочи друг проблем освен ламбда сондата.+ Бонус въпрос ако знае някой: има ли начин да изключа ламба сондата и това да не се отрази на работата на двигателя? Защото вече имам проблем в ниските обороти (като освободя от скорост - за 5-6 секунди стои на 300-400 оборота и после качва до нормалните), заради описаната в линка история.Става дума за Сивик, 6-та генерация, Японка, 2001 г., 1400 кубика, 90 коня, бензин (няма газова и т.н. ексцесии)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти последно какво имаш и какво нямаш, мислех че всичко са демонтирали, вкл. ламбда сондата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондата стои - в сервиза на омбре ми показва, че е на място. Чак там онези не са пипали.add: (те ако бяха почнали да вадят части откъм двигателя, намяше как да не се усетя)

Редактирано от Sebastianz55

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че това което си намерил е obd2 конектора, за него ти трябва тестер. Другия конектор е в краката на шофьора, от страната на вратата, като си навреш там ръката ще го напипаш.А иначе мисля, че онези педеруги :) не са се съобразили, че колата ти е с две сонди и тази след катализатора ще се светне, че преди нея има нещо нередно. Сигурно са прекарали доста хора с коли, които имат само една сонда.Едва ли си взел касова бележка, което доста ще те затрудни, но ти пожелавам успех с жалбите и пиши тук какво се случва...

Редактирано от ZERO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като не искам да спамя а не откривам във форума конкретно.На Савик 6-та генерация ламбда сондата в катализатора ли се намира или в двигателния отсег?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подозирам че е като при англичанката ми, на изпускателния колектор. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подозирам че е като при англичанката ми, на изпускателния колектор. :)

Т.е. в двигателния отсег. Отпред където излизат от самия двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...