Sebastianz55 0 #1 Публикувано 5 Февруари, 2009 Привет,поради злощастно стечение на обстоятелствата ми се налага да понауча някои неща.Как мога да прочета кодът за грешка от конектора, който е до бушоните?Намерих в Гугъл, че се дава на контакт диод с два изхода от конектора, но не намерих за моята модел кои са.Също така търсих тяк и в Гугъл, но не откривам кодовете за грешка за моята генерация - може ли да ме насочите какво да търся?Като ходих при Обмре ми каза, че лампата ще продължава да свети. Та искам да се науча да спроверявам, за да съм сигурен, че няма да изскочи друг проблем освен ламбда сондата.+ Бонус въпрос ако знае някой: има ли начин да изключа ламба сондата и това да не се отрази на работата на двигателя? Защото вече имам проблем в ниските обороти (като освободя от скорост - за 5-6 секунди стои на 300-400 оборота и после качва до нормалните), заради описаната в линка история.Става дума за Сивик, 6-та генерация, Японка, 2001 г., 1400 кубика, 90 коня, бензин (няма газова и т.н. ексцесии) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #2 Отговорено 5 Февруари, 2009 ти последно какво имаш и какво нямаш, мислех че всичко са демонтирали, вкл. ламбда сондата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebastianz55 0 #3 Отговорено 5 Февруари, 2009 (Редактирано) Ламбда сондата стои - в сервиза на омбре ми показва, че е на място. Чак там онези не са пипали.add: (те ако бяха почнали да вадят части откъм двигателя, намяше как да не се усетя) Редактирано 5 Февруари, 2009 от Sebastianz55 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebastianz55 0 #4 Отговорено 6 Февруари, 2009 Никой ли не знае от форума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #5 Отговорено 7 Февруари, 2009 (Редактирано) Предполагам че това което си намерил е obd2 конектора, за него ти трябва тестер. Другия конектор е в краката на шофьора, от страната на вратата, като си навреш там ръката ще го напипаш.А иначе мисля, че онези педеруги не са се съобразили, че колата ти е с две сонди и тази след катализатора ще се светне, че преди нея има нещо нередно. Сигурно са прекарали доста хора с коли, които имат само една сонда.Едва ли си взел касова бележка, което доста ще те затрудни, но ти пожелавам успех с жалбите и пиши тук какво се случва... Редактирано 7 Февруари, 2009 от ZERO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebastianz55 0 #6 Отговорено 23 Февруари, 2009 Тъй като не искам да спамя а не откривам във форума конкретно.На Савик 6-та генерация ламбда сондата в катализатора ли се намира или в двигателния отсег? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 23 Февруари, 2009 Подозирам че е като при англичанката ми, на изпускателния колектор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebastianz55 0 #8 Отговорено 23 Февруари, 2009 Подозирам че е като при англичанката ми, на изпускателния колектор. Т.е. в двигателния отсег. Отпред където излизат от самия двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове