ivaivalito 8 #1 Публикувано 4 Февруари, 2009 Имам гаден проблем с съединителя от година някъде тече помпата на педала .Като карам примерно на 2ра и като натисна съединителя и малко рита имам чуството че не плавно отляпя .Може ли тва да е само от помпата а и къде има ремонтни комплекти искат ми 130 лв за ремонтен комплект Хонда Оригинален ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #2 Отговорено 4 Февруари, 2009 за толкова ще вземеш нова помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 5 Февруари, 2009 Даже няколко помпи може да си вземе....... ......Ето какво излиза, в Евро 07 за Сивик-96г. например Резултати от търсенетоЦени при покупка на място от Централен склад с ДДС. Код Каталожен № Марка Артикул Цена магазин Нал. 1 D1 531 D1 531 SEIN РЕМОНТЕН К-Т ПОМПА СЪЕДИНИТЕЛ 8,59 лв. 2 TCD 7328 TCD 7328 TECNODELTA ПОМПА СЪЕДИНИТЕЛ 65,59 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Panayot Karadjov 0 #4 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) а знае ли някой дали има ефект от отремонтирана помпа в смисъл издържа ли или се скапва бързо пак Редактирано 3 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #5 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) Ами трябва първо да ти отворят помпата и да видят в какво състояние е, защото аз исках да си взимам ремонтен комплект, а и човека който ми обслужва колата също каза, че е по-добре, обаче като отворихме помпата, не беше износено буталото, а се виждаше как има износване по стената на цилиндъра. Тогава и да бяхме взели ремонтен комплект... пак щеше да протече, то течността си пробива много лесно път.Аз взех помпа от Пловдив за 85 лв, само че протече на втората седмица, а може още от самото начало да е протекла Смениха ми я безплатно и за сега проблеми не съм имал вече няколко дена Кой ги знае колко са читави неоригиналните помпи, ама като оригиналната ти се износи...Така че все пак може би оригинален ремонтен комплект е по-добре, стига да няма износване по цилиндъра на оригиналната помпа.А относно ритането... и аз понякога усещам такова нещо и се чудя какво е, то всякакви вибрации и звуци се появяват, особено зимата, възможно е някое от вътрешните карета да е тръгнало, ама да дава отражение на съединителя... то за това е хубаво човек да има хубава стерео уредба Редактирано 3 Февруари, 2010 от nch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Panayot Karadjov 0 #6 Отговорено 3 Февруари, 2010 (Редактирано) като гледам тази снимка която намерих из форума ми се струва че на моята помпа до педала липсва някакво маншонче от външната страна на помпата от страната на купето към педалите където влиза оста която натиска буталото,в ремонтният комплект има ли го това маншонче или продава ли се въобще отделно Редактирано 3 Февруари, 2010 от nelikb Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #7 Отговорено 3 Февруари, 2010 Това уплътнение предпазва от прах и замърсяване, хубаво е да го има, според мен във всеки сервиз където са сменяли такива помпи и не са хвърлили старите, би трябвало да са им останали такива гумени уплътнители, а защо да не ти го дадат и без пари надявам се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове