pamo 346 #1 Публикувано 4 Февруари, 2009 Колеги, тази машина си хареса мой приятел, и от негово име ви занимавам. За съжаление се продава в София, и засега няма как да я видим на живо. Говорих с продавача по телефона, но не може да каже нито номер на рама, нито на двигател. Внос от Италия е - хем добре, хем зле. Няма сервизна книжка. Нека някой собственик на такова возило ни каже впечатления или нещо повече. Какъв е мотора, разход, поддръжка? А и нищо чудно някой от форума вече да е видял колата на живо... За съжаление сайта на mobilen.bg не позволява директен линк към обявата цена 3000 ЛВ. Хонда Акорд Дата на производство юли 1993 г. Тип двигател Бензинов Скоростна кутия Ръчна Категория Купе Пробег 199000 км Цвят Тъмно син мет. Особености: 2(3) Врати, Airbag, Климатик, Кожен салон, Металик, Нов внос, Серво управление, Стерео уредба, Халогенни фарове, Центр. заключване, Шибедах Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #2 Отговорено 4 Февруари, 2009 Няма кво да му мисли , това е едно от най готините купета , имах такова преди време , даже гледам и с кожен салон което си е рядкост.ако има кинтите да се мята , а двигателя е от най издрържливите 2,0 л 136 коня и разхода е напълно нормален 8-10 л. зависи как се кара . е нормално да смени ремък и масло като я купи ,, но ако са реални тия 200 хил. ..е направо нищо ...може да тества спирачките само че понякога има с криви дискове ..но и тва не е болка голяма . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #3 Отговорено 4 Февруари, 2009 по кожата на седалките го определям над 300 дори 400.000км, но и това не е болка за умиране - това е култова серия на акорд и са ужасно издръжливи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Brutalism 1 #4 Отговорено 4 Февруари, 2009 Колко са рядки тия купета,аз лично само 1 съм виждал...Седана е бил номер 1 по продажби в щатите като е излязъл.И двигателя наистина е стабилярка и е корава машина..Аз много му се кефя на този акорд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #5 Отговорено 4 Февруари, 2009 Цената е перфектна, направо я взимайте няма какво да се чудите...това е един от онези модели, в които ще усетите магията Хонда... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #6 Отговорено 4 Февруари, 2009 изглежда учудващо запазена и на снимката на ДВГ-то не се вижда теч или нещо друго, е не изключваме варианта и да е измит, но колицата си изглежда супер, паричките и са добри а с едни хубави джанти ще изглежда уникално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #7 Отговорено 4 Февруари, 2009 Няма кво да му мисли , това е едно от най готините купета , имах такова преди време , даже гледам и с кожен салон което си е рядкост.ако има кинтите да се мята , а двигателя е от най издрържливите 2,0 л 136 коня и разхода е напълно нормален 8-10 л. зависи как се кара . е нормално да смени ремък и масло като я купи ,, но ако са реални тия 200 хил. ..е направо нищо ...може да тества спирачките само че понякога има с криви дискове ..но и тва не е болка голяма .Помня я твоята, доста съм я карал и аз, и още я срещам из София.за 3к кораб с климатик си е повече от далавера - бърза проверка на двигател, окачване, удари и тенекии, и я грабвайте! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 4 Февруари, 2009 (Редактирано) ..бърза проверка на двигател, окачване, удари и тенекии, и я грабвайтeКолко добре звучи И нито едно отрицателно мнение. Изненадани сме. Е, Хонда-Форум е какво да очакваме, но и не пропускаме да се майтапим, че марката "ФИАТПРОДАВАСЕ"нямат форум Все пак добре дошли са и още мнения. Вече се замисляме как ще я движим без номера ...КАТ-МАТ ....временни номера и как ще се оправим в София изобщо. Лудница Редактирано 4 Февруари, 2009 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #9 Отговорено 4 Февруари, 2009 За инфо, днес бях в КАТ, няма коли и е перфетния сезон за регистриране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #10 Отговорено 5 Февруари, 2009 Ако има възможност я тествайте, невероятен автомобил е това! Жалко че в БГ не са много популярни, поразгледай тук www.cb7tuner.com. Заради една такава навъртях над 4000км и съм повече от доволен. Дано да няма нещо скрито...Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #11 Отговорено 6 Февруари, 2009 Резервни части почти не се намират, в Бултрако са убийствени цените. Примерно чупите предно или странично стъкло или страниично огледало, какво следва? Предполагам ,че в Бултрако е над 1000 лева предното, страничното огледало 500 лева, откъде ще си ги купите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #12 Отговорено 6 Февруари, 2009 Точно по тази причина не съм почитател на старите автомобили. А това определено минава за старо и твърде екзотично. Ако това е втора кола за удоволствие - да! Ще си стои в гаража. Ще си я кътка...Ако ще е за ежедневно каране и момчето тия 3.000 лева едва ги е отделило - по-добре да не се занимава.Извинявам се на феновете, ако разсъждавам сухо, но това е моето виждане - да се кара кола, която има сносна поддръжка. А само заради Имането не си струва според мен.Ето и отрицателно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #13 Отговорено 6 Февруари, 2009 (Редактирано) е неможе всеки да си вземе кола като твоята , на по старите поддръжката винаги е по скъпа от новите , но да те светтна нещо , този модел ще надживее твойта x2 , колата е класика а , който иска да ми вярва аз съм виждал такава на 800 000 км. за жалост отиде за скрап защото не беше поддържана цялостно. Погледнете и това ако искате.http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details Редактирано 6 Февруари, 2009 от activity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #14 Отговорено 6 Февруари, 2009 Напълно те подкрепям, че днешните автомобили не са това, което бяха техните по-големи братя от преди 20-30 години.С думите си не желая да изпъквам по някакъв начин над когото и да било, а да споделя, че автомобилът трябва да е по възможностите ни - както като покупка, така и като поддръжка. За 3.000 може да има нещо малко по-актуално и същевременно по-евтино като части.На старата техника това е голямата въпросителна - ако сега е здрава, колко дълго още ще бъде. Защото легендите са си легенди, а реалността бърка в джоба дълбоко.Иначе с удоволствие бих карал нещо старо като концепция, но здраво като изработка. Стига да можеш да си го позволя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #15 Отговорено 6 Февруари, 2009 колата е бомба.а тия дето търсят части само в бултрако да надникнат по-навън от черупката си.предно стъкло на моят прелюд е 170лв.за всички останали стъкла и огледала си има цака.влизаш в първия форум на модела в САЩ или в ибей и си купуваш квото искаш за без пари.аз имам два комплекта огледала,два комплекта фарове,3 комплекта халогени......да продължавам ли?и са ми стрували сигурно всичките 500лв.айде преди да се изказвате неподготвени помислете малко.най-лесно е в бултрако , но ако идеш там няма никакво значение дали огледалата са за акорд '93 или сивик '03.....цената винаги ще е отзад.взимайте я тази кола на момента,че цената й е повече от смешна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #16 Отговорено 7 Февруари, 2009 българина не е свикнал така да пазари чрез онлайн магазини, но ибей е истината. Американците карат много коли класика, обожават ги и части има винаги за тях, това го знам от няколко приятели, които живеят в щатите от години и единия кара една доста дърта тойота, не се сещам точно каква, но не се е оплакал от липса на части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #17 Отговорено 7 Февруари, 2009 Никой не вниква в идеята, а после Ото се заяжда.Опитвам се да кажа, че ако въпросното купе е втори автомобил - ок. Здрава кола. Дори и да се счупи нещо - американският пазар е достъпен повече от всякога. Ако обаче на тази кола разчиташ всеки ден, питам, как ще си позволиш да я оставиш за 15-20 дни и да не я караш, чакайки части по ebay, например? За това идеше дума, а не дали можеш да купиш части и колко ще струват те. Това обаче е друг въпрос, който няма смисъл да дискутирам, най-малкото защото не съм запознат с цените на частите за този модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #18 Отговорено 7 Февруари, 2009 да но не е и толкова стар модел, че пък да ги няма...незнам, ако момчето има мерак може винаги да се позаинтересува от вносители и магазина в България, сега ситуацията не е като преди 5 години и вносители и морги за японски коли колкото искаш, само във форума са 10-тина човека, които се занимават с това...няма да си купува летяща чиния, че чак толкова да се притеснява, а риска винаги си го има, хора като нас които нямат много парици си купуват стари коли и просто няма как, като ни стане истинска европейска държавата и почнем да печелим по 1000 евро ще си позволяваме нови автомобили и няма да се притесняваме много за частите...дотогава все така ще я тикаме. И във всеки случай избора е хубав, акордчето е готино и пожелавам успех на колегата Това са моите елементарни расъждения, поправете ме ако бъркам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #19 Отговорено 9 Февруари, 2009 какво стана с акордчето, купихте ли го, че живо съм заинтригуван Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #20 Отговорено 11 Февруари, 2009 Танкисте, не знам какво да ти кажа... Манията все още си стои на автокъщата в Орландовци Явно грешката ми е, че още не съм дал купето си на приятелчето, да направи едно кръгче, и да му видя после ухилената пача После сам да си решава дали да се заглежда по Фордпродавасе, Фиатпродавасе, и разни други такива марки автомобили, или ще взима тази.Благодаря на всички колеги за мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #21 Отговорено 11 Февруари, 2009 дай му едно кръгче аз първия път като карах мойто купе и излязох с широка усмивка и като излезеш от колата и видиш освен другото и колко е красива и усмивката става още по-широка !!! ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Madgo 2 #22 Отговорено 21 Февруари, 2009 (Редактирано) Колега, току що се връщам от оглед на въпросния Акорд и съм меко казано разочарован. Аз съм лаик и затова преди да тръгна на огледа изчетох точка по точка темата във форума "Какво да гледаме при покупка на автомобил" и сега ще споделя впечатлението ми на непрофесионалист. Колата като фасада изглежда страхотно. Има леки драскотини по бронята, но определено нищо особено. Салона е много запазен като изключим волана, който в горната си част е перфектно загладен от употребата и също така липсва гумата на педала за съединителя (доколкото разбрах по него също може да се ориентираме за пробега на колата). Дотук са "белите" кахъри! Колата естествено беше със "паднал" акумулатор и се наложи да й се даде ток. Запали добре, не пушеше и поддържаше нормални обороти. Двигателя е измит, но след няма и 5 минути работа започна да се стича черна маслена струйка някъде зад изходната генерация . Както и да е - все пак говорим за кола на 15+ години и 3000 лв. Това което окончателно ме накара да пожелая всичко хубаво на продавача беше, че като развъртях капачката на маслото отвътре не само че духаше зверски а двигателя много осезаемо промени шума си . Доколкото знам това не е никак добър признак и затова се отказах от по- нататъшни преговори. Това е моето впечатление. Надявам се да съм бил полезен ако някой е хвърлил око на тази кола. Редактирано 21 Февруари, 2009 от Madgo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #23 Отговорено 21 Февруари, 2009 (Редактирано) това с капачката са пьлни щуротии, естествено че ще промени леко работата, проблем е когато подухва от щеката за маслото...така че...трябвало е да я покараш и тьрсиш други кусури.по капачката можеш да огледаж за бели гадни налепи виждал сьм такива,свидетелстващи за духната гарнитура... Редактирано 21 Февруари, 2009 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #24 Отговорено 21 Февруари, 2009 Това с капачката е голяма глупост , пробвай на твоята хонда да видим тя как ще идържи теста............................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Madgo 2 #25 Отговорено 21 Февруари, 2009 За съжаление за каране на колата ня можеше и да става въпрос, защото е без номера. Доколкото знам полицаите не са много благосклонни към такива автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #26 Отговорено 24 Февруари, 2009 Щуротии може да са направени всякакви по колата, може да е наджаскал някакви добавки в маслото както правеха по едно време разни съмнителни "търговци" и като си смениш маслото и след 30-40 км става един голям ..... не искам да звуча като разбирач, понеже не съм от най-големите разбирачи, но цялата работа ми намирисва на издухани гарнитури, според мен трябва колата да я пробва някой който знае какво да пипне и да пробва, а ако си се отказал нацяло вече колега, здраве да е, ще изкочи някоя по-читава хондичка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #27 Отговорено 24 Февруари, 2009 Ако беше обърнал внимание откъде точно тече, щеше да има по-точна диагноза. Гарнитури, ала-бала, много бързо всичко стана ясно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Madgo 2 #28 Отговорено 24 Февруари, 2009 (Редактирано) Егати, колеги вие направо ме изядохте с парцалите Както вече казах не съм експерт по автомобилите! Огледа приключи бързо, защото се придържах към темата в технически въпроси "Какво да гледаме при покупка на автомобил", където има следния пасаж: "Отвийте капачката на маслото при работещ двигател, от там не трябва да духа!! Това е много важно!! Ако духа бягайте далеч от такъв двигател. " А както се оказва това явно не е толкова определящ критерии Утре сигурно ще отида пак да погледна колата с един познат, който е по-в час. Редактирано 24 Февруари, 2009 от Madgo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #29 Отговорено 24 Февруари, 2009 Аз не бих купил кола без да я покарам поне 5-6 км- достигаш работна температура, виждаш прегрява ли или не ,хвьрля ли вода в разширителя , маркучите нормално твьрди ли са , какви са оборотите при топьл мотор ... и ... второ вдигни 120-140 км виж я как се дьржи на пьтя - дьрпа ли на някьде , рейката как е , тресат ли спирачните дискове, тоест все неща, които можеш да разбереш само и единствено ако я покараш.Просто намери начин да и се метнеш,успех!!!!!!П.С-виж кьде отделя сьединителя, всички скорости влизат ли еднакво без хьркания,огледай за изпуснали амортисьори,тракащи карета ,виещи лагери,и какво пуши отзад топла........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове