Jump to content
da6kata

Ръжда 5 ген Vs 6 ген

Recommended Posts

Здравейте приятели, както се разбира от заглавието ме интересува ламарините на 5-чките или 6-чките са по устойчиви на ръжда и курозия и на каква обработка са подложени фаричноотговори от рода на по-новото е нормално да е по-добро не ме одоволетворяват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-та май вече поостаряват и е нормално да има забележки по по купето отдолу. Като искаш да знаеш, че е добре обработена срещу корозия взимаш една от 2-те изброени от теб коли буташ боята минаваш кит, шприц, водно, боядисваш и минаваш с хубаво боди отдолу и знаш, че имаш всичко против кОрозия. Дано отговорът ми те Удовлетвори :)

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото съм чел, на английските сайтове твърдят че дори 7ген Сивик, нямат галванично нанесена защита на ламарините.

The only aspect I felt was slightly lacking is that, unlike almost every other car in the category, including the Citroen Xsara, the body is not electro-galvanized and the no-rust-through body warranty is restricted to six years rather than the 8-12 years of the competition. Not a big worry, though. Just a minor niggle.

http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/ind...mp;section=main

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ееее,пред солта и лугата няма обработки,няма защити. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така много голямо значение има от коя държава е внос автомобила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги раждата тръгва от места , на които им е нарушена цялостта :) Ако е блъскана , чуквана леко и след това майстора не си е свършил добре работата е нормално до 2-3 години да цъфне пак ;) Пред мен е пример за две 5-ти генерации , едната без удари и без ремонтиране на прогнилите вежди отзад и такава , на която й е правен ремонт ;) Но честно да ви кажа по-добри вежди от 3-та генерация не съм виждал :D 22 години не са мръднали ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6-та генерация е поцинкована 5-та не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 5 и 6та са поцинковани,4та са с по тънак слой пише го в авомобила настаро + и -90% ако има ухлузвания гният отзад веждите дето се захващат за броните,тъй като там се изливат тръбичките за отводняването на люка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тука годините си определят разликата ..Хонда нее от тия дето гният .Карам 6г. няма ражда дори и на одраното .. това значи добре обработен метал п.п сяка кола гние на по 20 г. нали и тенекеджийте ще останат без работа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото знам 6 генерация цялата е поцинкована без тавана и рамките на вратите. Четох го някъде из форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали се отнася и за Хондите но бях чел в една доста критична статия че немските производители делят колите на три нива в зависимост къде ще се продаватв европеиския съюз извън него и изобщо извън Европа\разбирай азия африка и тн\

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят сивик има по лявата вежда мн ръжда, по скоро е проядена 3-4 см :) тази зима тръгна и по дясната да покафенява изпод боята, от 1000 английски сивика който съм виждал само моя гние. та пролетта ще го мислим, инак за инфо 95та от германия, там ми казаха пак яко с луга ръсят, честно мн набрах зимата като за 3 см сняг тръгнаха да пръскат някакви бози по пътя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 5-та съм почти убеден че не е поцикнована. ( казвам почти защото си мисля моделите след 6-7 месец 94-та и 95 -та са поцинковани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички!Пиша от Шотландия-тук карам сивик англйски б18ц4(1998) и има избила ръжда по едната вежда,в БГ имам 6ген д14а3 и тя съшто има ръжда,виждал съм и много 5г с ръжда.От тук си вадя извода че не са поцинковани(мое мнение).По мое мнение също е добре да се махнат тия гуми от вътрешната страна на веждите,защото задържат много влага(кал и др.мизерия)от кадето тръгва всяка една ръжда по веждите.Мойте ги махнах преди 3-4г. и намирам смисъл.Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че няма да има значение толкова дали 5-а или 6-а генерация а каде е правена колата и как е поддържана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...