Jump to content
kaweeo

Civic 1.4is 6g

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Скоро се сдобих със сивиче 6 ген 98' с широките фарове ,хетчбек , с тип двигател D14A4 сиреч 90 к.с. на 140 000 км , изглежда доста запазена както вътре така и вън , смених ангренажен ремък + ролка , масло + филтър и сега наливам само бенз :) .. това е първия ми персонален автомобил и за сега не мисля че съм сбъркал с избора си ни най-малко ! Очаквам от тази сладурана : издражливост ( доколкото е възможно по бг пътищата ) , икономичност , сигурност и добро поведение на пътя , колата е доста пъргава , лека и се кара лесно , пълни бързо оборотите на 1 и 2 скорост , очаквам още и да казвам "чао" на по дъртичките квадратни голфове по сфеторите , макар и само 90 к.с. всяки сивик е запазил в себе си спортния дух на японската сила :) ! Как мислите , ще оправдае ли надеждите ми и като хора с повече опит какво още мога да очаквам ?!П.С. Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката и със здраве да си я караш.Давай снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:(Честито колегасъс здраве да си я караш колицата :(В никакъв случай няма да съжаляваш, само когато се наложи (или малко по- рано) си сменяй частите по възможност с оригинални, но всеки си преценява сам- напр. всякакви филтри не е необходимо да са оригиналните.По- евтиното понякога наистина излиза по- скъпо :(Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката и със здраве да си я караш.Давай снимки.

10х за приветстващия дух . Същата като на твоя аватар , само дето сега е със зимни гуми отпред :( иначе светлосив металик , в най-скоро време ще прекача снимчици , отностно чарколяците гледам всичко да е сменено и съм на ващо мнение като ще сменям нещо 100 про ще гледам да е качествено от такива неща пари не се пестят :( и вие да сте живи и здрави и драив сафеити !! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! Гаранция ти давам, че колата ще удовлетвори всичките ти очаквания. А на светофарите ще има доста сеч - голфчета, аудита, че и някои bmw-та ;):)

Редактирано от vesso_varna

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! Гаранция ти давам, че колата ще удовлетвори всичките ти очаквания. А на светофарите ще има доста сеч - голфчета, аудита, че и някои bmw-та :P:lol:

това исках да чуя колега джапеин пауер форевер хуху мн сум доволен колеги тия японски автомонили работят като часовник бръъм тик тик тик тик тик тик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това исках да чуя колега джапеин пауер форевер хуху мн сум доволен колеги тия японски автомонили работят като часовник бръъм тик тик тик тик тик тик

Аха, тия с Мицубишитата също така си мислят :P Честито и полека на светофарите. Бъди мъж в леглото, а не на пътя :P Като скъсаш някого на светофара, пишката няма да ти стане по-голяма. Каквото расло - расло. Сега расти на акъл и учи родни и чужди езици :PP.S. Не се засягай - такъв съм :lol: Редактирано от Oto Kluge

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Със сигурност повечето от ръбатите голфчета както ти ги наричаш ще ти гледат стоповете. Пожелавам ти много безаварийни километри зад волана на тази красавица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

очаквам още и да казвам "чао" на по дъртичките квадратни голфове по сфеторите , макар и само 90 к.с. всяки сивик е запазил в себе си спортния дух на японската сила :P ! Как мислите , ще оправдае ли надеждите ми и като хора с повече опит какво още мога да очаквам ?!

...аз да ти кажа не се изсилвай и надценявай щото лесно може да получиш урок от подобни автомобилчета :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Скоро се сдобих със сивиче 6 ген 98' с широките фарове ,хетчбек , с тип двигател D14A4 сиреч 90 к.с. на 140 000 км , изглежда доста запазена както вътре така и вън , смених ангренажен ремък + ролка , масло + филтър и сега наливам само бенз ;) .. това е първия ми персонален автомобил и за сега не мисля че съм сбъркал с избора си ни най-малко ! Очаквам от тази сладурана : издражливост ( доколкото е възможно по бг пътищата ) , икономичност , сигурност и добро поведение на пътя , колата е доста пъргава , лека и се кара лесно , пълни бързо оборотите на 1 и 2 скорост , очаквам още и да казвам "чао" на по дъртичките квадратни голфове по сфеторите , макар и само 90 к.с. всяки сивик е запазил в себе си спортния дух на японската сила ;) ! Как мислите , ще оправдае ли надеждите ми и като хора с повече опит какво още мога да очаквам ?!П.С. Благодаря предварително !

Ех да можех и аз да си намеря такава вече 2 месеца търся сивик след 98 с две врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега много безаварийни километри ти пожелавам с нея.Радост безпорно ще ти донесе,ще оправдае надеждите ти,а за голфове абе не ми се говори :) .Мен такава ме радва вече 3г. по БГ пътищата.Единствения съвет кото ще ти дам е:да я гледаш много,повярвай ако се грижиш за нея никога няма да те изостави.Все пак е хонда :):cool::rolleyes::bg: П.П.Смени си и филтъра на климатика също.П.П.П.Аз моя чак сега го смених за пръв път.....абе ей има разлика да ти кажа :) (във силата на парното става въпрос).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката!От скоро и аз съм със Civic 6th gen, но с друг мотор. Доста горди притежатели на марката VW вече ми гледаха стоповете - не знам защо, но само като ме видят по светофарите и нещо ги човърка отвътре да ме предизвикват да се дърпаме (сигурно джантите и крилото отзад имат нещо общо, но най-вече емблемата H отпред и отзад! :) ). Със здраве да си я караш и съм сигурен, че няма да ти създава ядове, щом в момента е в толкова добро състояние.

:rolleyes:Честито колегасъс здраве да си я караш колицата :cool:В никакъв случай няма да съжаляваш, само когато се наложи (или малко по- рано) си сменяй частите по възможност с оригинални, но всеки си преценява сам- напр. всякакви филтри не е необходимо да са оригиналните.По- евтиното понякога наистина излиза по- скъпо :bg:Поздрави

Оригиналните филтри май са доста по-скъпи от алтернативите. Аз слагам марката VIC - Japan. Според теб не е ли добро решение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеИма разлика между части и консумативи. Консумативите не е необходимо да са 100% оригинални. За частите- има примери, в които след слагане на някаква част, се налага отново нейната смяна с оригинална такава (напр. двата големи тампона на задните носачите).Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега много безаварийни километри ти пожелавам с нея.Радост безпорно ще ти донесе,ще оправдае надеждите ти,а за голфове абе не ми се говори :huh: .Мен такава ме радва вече 3г. по БГ пътищата.Единствения съвет кото ще ти дам е:да я гледаш много,повярвай ако се грижиш за нея никога няма да те изостави.Все пак е хонда :D;):D;) П.П.Смени си и филтъра на климатика също.П.П.П.Аз моя чак сега го смених за пръв път.....абе ей има разлика да ти кажа :D (във силата на парното става въпрос).

Отностно филтъра на климатика колега , този които се намира под жабката мисля че става въпрос !?! или се бъркам ?! , един приятел пак с хонда имаше точно този проблем парното не духа струя , степен 2 3 4 почти никаква разлика тръгна да сменя разни термостати .. а се оказа че е точно от този филтър .. Имали възможност тои да бъде почиства през определено време или направо трябва да се сменя ? Не съм много информиран но ми казаха , че махането му не е много лесно смисъл трябва да се позаиграеш и да поразглобяваш ..П.П. Колега наистина за сега нямам никакви оплаквания от количката не ме е предавала и няма цигъркания , тракания и др ненужни шумове от този вид .. грижа се за нея като за дъщеричка !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колегаНов филтър за климатик е около 18-20 лева- не е толкова скъп- вземи си нов и го смени. По принцип е почти безмислено да се перат тези филтри- от хартия са, и са набити с прахоляк.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра се сменя лесно-обикновенно е зад жабката.Сваля се жабката-държи се от два болта,след което се сваля планката на която се държи жабката-още 4 болта и готово.После само махаш капака на филтъра и го сменяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...