Jump to content
max-1

Представяне на Сивик-Р и Сивик-С

Recommended Posts

Иии моита е като тази в ляво ;) С нетърпение чакам да излезе от бокса и отново да и се радвам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе немога да разбера защо всички модели на 2010 на всички марки са като сапунерки некви странни форми, приличат на колите от 90-те нито права форма нито обла един вид некви преходни,,,нито едни не ми харесват нито таз хонда нито тойотите....баси ще чакаме 2015-та барем нещо променят от тез икономии и семейни ванове тип...най са добри формите от 80-те и след 2000-та до 2008-ма според мен....тези новите направо незнам кой болен мозък ги е родил...или поне трябва да минат 5 години да ги гледаме по цял ден да свикнем с тях....6-та сивик много странна ми беше в началото сега много ме кефи, същата работа със странния меган с изрязаната задница...сега дори велсатито-реното е като негово подобие, но пък най новия меган е като първия от 98-ма купе....немога ги разбера дизайнерите....дръпнат напред после назад после пак....но откъм интериор хондака си е 6 отвсекъде....е няма да я гледате отвън или поне по тъмно :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе немога да разбера защо всички модели на 2010 на всички марки са като сапунерки некви странни форми, приличат на колите от 90-те нито права форма нито обла един вид некви преходни,,,нито едни не ми харесват нито таз хонда нито тойотите....баси ще чакаме 2015-та барем нещо променят от тез икономии и семейни ванове тип...най са добри формите от 80-те и след 2000-та до 2008-ма според мен....тези новите направо незнам кой болен мозък ги е родил...или поне трябва да минат 5 години да ги гледаме по цял ден да свикнем с тях....6-та сивик много странна ми беше в началото сега много ме кефи, същата работа със странния меган с изрязаната задница...сега дори велсатито-реното е като негово подобие, но пък най новия меган е като първия от 98-ма купе....немога ги разбера дизайнерите....дръпнат напред после назад после пак....но откъм интериор хондака си е 6 отвсекъде....е няма да я гледате отвън или поне по тъмно :dry:

Всичко се обезличи. Времената станаха трудни и скъпи и е наистина непосилно за голяма част от играчите да поддържат дизайнерски екип. Погледни само колко самостоятелни "творчески" студиа има по цял свят. Три марки като ти възложат дизайн - не можеш да направиш три коренно различни дизайна. Все някъде ще има допирни точки и ще изгледжа еднакво. Това е като едим музикант и композитор - пее си каквото знае и умее и рядко излиза извън себе си. Виж AC/DC - като им чуеш 3-4 песни, все едно си чул цялото им творчество!Ще чакам с някаква надежда да се върнат онези години, в които всеки автомобил беше сам за себе си. Honda също не прави изключение с изчанчен и неадекватен дизайн. Type R 8 генерация е типичното доказателство за мен. Или Ситроен С4 с гърбавия стъклен багажник, който прилича по-скоро на оранжерия, отколкото на автомобил ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а исках да кажа че 7-ма не ме кефи а 8-ма е лудница, май гледах и 9-та сивик представянето та за нея исках да кажа че е много зле.... аз бъркам моделите но добре че се поправям, а и да прав си за ц4 ....наистина некви странни форми баси .....време трябва докато свикнем....така е при автомобилостроенето...за жалост..... и да как фият (първите) прилича на лада 2107 примерно...или на полунез, просто само времето ще покаже, напоследък много взеха да ми харесват корейските форми на джиповетесори за офтопика :dry:

Редактирано от CkopnuoH

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а исках да кажа че 7-ма не ме кефи а 8-ма е лудница, май гледах и 9-та сивик представянето та за нея исках да кажа че е много зле.... аз бъркам моделите но добре че се поправям, а и да прав си за ц4 ....наистина некви странни форми баси .....време трябва докато свикнем....така е при автомобилостроенето...за жалост..... и да как фият (първите) прилича на лада 2107 примерно...или на полунез, просто само времето ще покаже, напоследък много взеха да ми харесват корейските форми на джиповетесори за офтопика :dry:

Полонез и Жигули (и някои Лади) се правиха под лиценз на ФИАТ. Там няма кражба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...