CONEV 1 #1 Публикувано 28 Януари, 2009 (Редактирано) че някои колеги с права нещо явно не са запознати!! етого и стока етого и др. и бих изкъл някои да ми каже как се омотава термо лента на стоковия колектор,че съм недъгав!! Редактирано 28 Януари, 2009 от CONEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
OUTLAW 24 #2 Отговорено 28 Януари, 2009 колега в никакъв случеи недеи да намотаваш стоковия колектор защото щего пръснеш идеята на термо лентата е да задържа постоянна температура на новия колектор които е от нераждавеика и е тънкостенен а стоковия си е чогунен и си подържа равномерна температура и сложиш ли му лента ще развие още по голяма температура и метала неиздържа и ще се пукне от някаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #3 Отговорено 28 Януари, 2009 (Редактирано) колега вече втора кола карам със стоков колектор с термо лента и до сега да се похваля несъм имал такъв проблем!!Въпросът ми беше да кажите разликата става въпрос че стоковия 4-2-1 че тръбитре са 2 по 2 до двоиката а не като неръждавеиката 4 тръби да слизът до двоиката ,това е разликата защото един от модераторите явно не е компетентен в тая област и ми прави забележка да си отмотая лентата и да я навия на ново и го помолих да ми прати снимка как да я омотая и тои ми праща на неръждавеика снимка при положение че моя на снимката е стоков Просто изкам колегите да знаят какви хора ни деистват Клуба!повече няма да коментирам тая тема Редактирано 28 Януари, 2009 от CONEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STANCHO 1 2 #4 Отговорено 28 Януари, 2009 (Редактирано) Нека запазим добрия тон и не се дразним за глупости.Снощи си омотавах колекторите и бих искал да ти бъда полезен но нещо не разбрах въпроса. Би ли го задал ясно и точно че нещо не можах да го схвана ? Поздрави. Редактирано 28 Януари, 2009 от STANCHO 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanko_2 0 #5 Отговорено 28 Януари, 2009 Модератора не е некомпетентен (който и да е той). Просто трябва да увиеш тръбите по страталено както при правения колектор. А именно всяка от 4-те тръби да се увие по отделно, а не 2 по 2 както ти си направил, все едно е букет рози. Теб никой не те съди за некомпетентност, така че не съди другите . А пък и работата на модераторите е да поддържат форума ни, а не да знаят наизуст ремонтите размери на всеки мотор на хонда с точност до 3-тия знак след десетичната запетая... Според мен много добре си се справят модовете, особено напоследък, имайки предвид създалите се обстоятелства, но това е съвсем друга тема. Критиките трябва да се възприемат като съвети, а не като забележки. ПОЗДРАВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #6 Отговорено 28 Януари, 2009 Разлика в двата колектора няма като динамични характеристики на двигателя. По отношени на тегло то е ясно че нераждавейката е по-лека,което си е + Главна цел на лентата е да намали тем.отделена в двигателния отсек.ЗА нераждавейката е задължителна ,тъй като тя се нагрява мн.бързо и Изтива мн.бързо което води до Завихряния на газовете и нарушаване на Правилното им изхвърляне. Омотани по отделно трабите ще имат по прилежена и приятена Визия. Въпреки прекалените трудности по подръжката на форума нека Модераторите заяпазят по-мек тон и да не са толкова Критични,А ние потребителите да бъдем Още По-Учтиви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #7 Отговорено 28 Януари, 2009 (Редактирано) Колега CONEV темата, която си пуснал е много интересна, въпреки че е пусната само за заяждане и провокация Аз лично отказвам да прочета ( твойте мнения и комнетари ), не заради друго, а заради неграмотния начин, по който е написана...няма главни букви, точки, запетайки, редове...Отделяй по 5 минути повече на мненията си, но ги докарвай до вариант, в който да можем да ги прочетем The PitBull го каза най-точно - не е пригледно направено, изглежда зле...както и постовете ти...явно нещата са свързани!п.с - не си мисли, че се заяждам, просто се опитвам да ти обърна внимание, виждам че си Фен на Марката Редактирано 28 Януари, 2009 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #8 Отговорено 28 Януари, 2009 две запетайки видях, и множество удивителни (явно тона е повишен и точките не са достатъчни)и аз не използвам много главни букви, явно ще трябва да се коригирам и аз.исках да кажа, че далеч не е толкова неграмотно и неприятно написано, не е трудно за четеше (за разлика от четворките и шестиците, където се чудиш шест ли е, Ш, или малко Б)Но съм съгласен, че темата е пусната, за да се заяжда с модератора, за леката закачка в друга (вече затворена) тема -- няма нужда от това, и никакви ползи няма да си извлече колегата Цонев от това.Има доста теми по въпроса, до колко е спорна ползата от тези бинтове дори и при тънкостенни колектори. За чугунени колектори, затиснати отгоре с ламаринен щит, ползата е още по-имагинерна. Но бих предположил, че ползата от тях е малко по-голяма, отколкото допълнителното тегло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #9 Отговорено 28 Януари, 2009 (Редактирано) Модератора не е некомпетентен (който и да е той). Просто трябва да увиеш тръбите по страталено както при правения колектор. А именно всяка от 4-те тръби да се увие по отделно, а не 2 по 2 както ти си направил, все едно е букет рози. Теб никой не те съди за некомпетентност, така че не съди другите . А пък и работата на модераторите е да поддържат форума ни, а не да знаят наизуст ремонтите размери на всеки мотор на хонда с точност до 3-тия знак след десетичната запетая... Според мен много добре си се справят модовете, особено напоследък, имайки предвид създалите се обстоятелства, но това е съвсем друга тема. Критиките трябва да се възприемат като съвети, а не като забележки. ПОЗДРАВИ ми явно и ти неси запознат с тия неща щом незнаеш че стоковия колектор 4-2-1 са 2 по 2 свързани и няма как да се овият една по една!!и на теб поздрави!!За колегите по горе,имам среден 3 по БГ такаче за това си пиша направо.а явно вие неможете да разберете какво точно ви питъм погледнете стоковия колектор и после неръждавеиката на стока няма 4 тръби до снадката и няма как да се овият а са две по две не са разделени както при неръждавеъката там са 4 тръби до снадката и секи по отделно се овива,надявам се че сега съм се уточнил ясно!!И да затова има такава тема за да се заям със съответния модератор но явно тои си е осъзнал грешката и ся мълчи за което съм благодарен. Редактирано 28 Януари, 2009 от CONEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #10 Отговорено 28 Януари, 2009 Да взема да ти ги увия та да престанеш да се репчиш. Хората ти казаха ама ти не. Прати ми го за моя сметка да видим после какво ще кажеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #11 Отговорено 28 Януари, 2009 няма ко да ти пращам ся разбра ли защо неса овити колекторите както на снимката която ти ми прати пак за млъкването маи аз трябва да си преценя ти ми прецака ника и ся си го връщам и то вами е наистина последния пост в тая тема!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #12 Отговорено 28 Януари, 2009 Просто изкам колегите да знаят какви хора ни деистват Клуба!"Тия хора/johnyboy/" прави половината коли на форума мой човек , така че едва ли ти говори глупости ! Моето мнение е че първо няма смисъл да увиваш стоков колектор ! Второ има начин да се увият тръбите по отделно ... шото така наистина е грозно ! И трето малко смекчи тона към хора , които не познаваш .. защото правиш лошо впечатление ! Айде поздрави и наздраве ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #13 Отговорено 29 Януари, 2009 Това май е първата тема в тоя раздел която виждам дето е пусната с цел заяждане.Не разбирам що се дървиш,наистина могат да се направят по-добре с лента стоковите.Никъде не е казано че трябва да се направят открай докрай с едно непрекъснато парче лента. .Айде стига с повишения тон че се излагаш.Вслушвай се в другите,понякога ще видиш неща за които не си се досещал.Вервай ми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 31 Януари, 2009 (Редактирано) не искам да се заяждам с някои но и на мен както на колегата ще ми бъде интересно някои да качи снимки на сток колектори увити с термолента по отделно,че и аз ги гледам моите и не виждам как като тръбите са слети в едно цяло ще се увият по отделно. Редактирано 31 Януари, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #15 Отговорено 31 Януари, 2009 Абе аз съм виждал и стокови увити една по една. В началото не са слети, събират по 2-3 навивки, ама става Не е точно като на ибейския, но идеята е същата. А дали така е по-добре или увити 2 по 2 е въпрос на вкус според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #16 Отговорено 1 Февруари, 2009 conev стига е мои ще те баннат... после един колега по малко.... не за друго. пък ти си ги разбираш нещата не се коси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове