dondobri 2 #1 Публикувано 23 Януари, 2009 здравейте имам проблем с ABS на Хонда Акорд 98г.2.0 ТДИ в един друг форум 4етох че може да е от датчиците,замерих ги с мултицед и двата работят ,колата няма задни датчици.помагайте кажете какъв може да е проблема релето е зрдаво.бушона също е здрав и въпреки всичко лампата свети ABS не бачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #2 Отговорено 23 Януари, 2009 ABS няма как да работи само с 2 датчика. Провери какви трябва да са и ги сложи. Виж и дали назъбените гривни на главината са налице Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #3 Отговорено 23 Януари, 2009 благодаря след твоя коментар веднага тръгнах към акордеона и намерх в багажника две букси за задни датчици обаче датчиците липсват и запоих по едно съпротивление от по 1кОМ оба4е пак не бачка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #4 Отговорено 23 Януари, 2009 Може самодиагностиката да е доста умна Предполагам си се досетил, че подобно "лъгане" с резистор би проработило само ако колата е неподвижна, защото еку-то веднага ще усети липсата на сигнал от задните колела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #5 Отговорено 23 Януари, 2009 няма начин в понеделник отивам да ме зака4ат на комп.и к'вото трябва да се прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inc0rrupt2000 0 #6 Отговорено 23 Януари, 2009 Колега после сподели какво са ти казали, че и аз го имам същият проблем ???? мисля си че е от помпата ?>?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkaeff 1 #7 Отговорено 23 Януари, 2009 Според мене няма смисъл от лъгане на системата, щото така или иначе си без АБС и ако някое от задните колелета блокира нищо няма да го отчете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #8 Отговорено 23 Януари, 2009 до преди минута съм бил в гаража и сум свалял колелата задните,дори няма каде да се сложат тези датчици,колата е с барабани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #9 Отговорено 23 Януари, 2009 Пич,за помпа си и ти! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #10 Отговорено 23 Януари, 2009 Хм и аз карам акорд, ама ползвах друг подход. Компютъра на АБС - а има самодиагностицираща функиция. Буксата е същата, като тази за главния компютър. Тоест колега при моя проблем аз направих следното:Изключваш от контакт, даваш на късо на двете крачета на буксата /намира се на гредата до краката на пътника до шофьора/ и даваш на контакт. Следиш миганията на лампата на абс -а на таблото и броиш. Компютъра сам си показва къде му е зора. Дългите мигвания /по-продължителни/ отброяват десетиците, а късите /по-кратките/ единиците. Тоест, ако мигне веднъж за по-дълго и после 3 пъти за кратко, това е грешка 13. Повтаряш за сигурност и после търсиш в Аутодата срещу тая грешка какъв е проблема. Звучи сложно, но всъщност е елементарно, тъй като компютъра нарочно е така нааправен, т.нар. selfdiagnostic function.При мен например показа някакво повишено налягане на моторчето. Отпуснах налягането в системата /в аутодата всичко си пише/ и от тогава нема ядове. А да, и трябва да изтриеш грешката от компа. за целта откачаш клемата на акумулатора за около 1 мин. и си готов.Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #11 Отговорено 23 Януари, 2009 Колега после сподели какво са ти казали, че и аз го имам същият проблем ???? мисля си че е от помпата ?>??Колега, твоя аордеон е точно същия като моя. И ако на колегата му няма датчиците, то ти спокойно можеш да се самотестваш и да видиш къв е проблема при теб.П.с. за колегата дето е пуснал темата: колега не видях, че си писал за липса на датчици. Сигурен ли си, че липсват? Я огледай по-внимателно, няма логика просто... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #12 Отговорено 23 Януари, 2009 благодаря пичове още утре съм започнал да разглобявам и ще пиша до какво прозрение съм стигнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dondobri 2 #13 Отговорено 24 Януари, 2009 Хм и аз карам акорд, ама ползвах друг подход. Компютъра на АБС - а има самодиагностицираща функиция. Буксата е същата, като тази за главния компютър. Тоест колега при моя проблем аз направих следното:Изключваш от контакт, даваш на късо на двете крачета на буксата /намира се на гредата до краката на пътника до шофьора/ и даваш на контакт. Следиш миганията на лампата на абс -а на таблото и броиш. Компютъра сам си показва къде му е зора. Дългите мигвания /по-продължителни/ отброяват десетиците, а късите /по-кратките/ единиците. Тоест, ако мигне веднъж за по-дълго и после 3 пъти за кратко, това е грешка 13. Повтаряш за сигурност и после търсиш в Аутодата срещу тая грешка какъв е проблема. Звучи сложно, но всъщност е елементарно, тъй като компютъра нарочно е така нааправен, т.нар. selfdiagnostic function.При мен например показа някакво повишено налягане на моторчето. Отпуснах налягането в системата /в аутодата всичко си пише/ и от тогава нема ядове. А да, и трябва да изтриеш грешката от компа. за целта откачаш клемата на акумулатора за около 1 мин. и си готов.Успех.намерих тази букса обаче има о6те един проблем тя има седем кабелчета кои трябва да дам на късо,и още един проблем на самия АБС няма от каде да се обезвъздушава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ganeca 2 #14 Отговорено 24 Януари, 2009 Не е тая буксата!. Трябва да е само с 2 крачета! Търси я да виси около педя над краката на гредата. обезвъздушава се от разпределителя. Намира се точно до въздухопровода на смукателните тръби. Като погледнеш към моторното отделение /при вдигнат капак де :blink:/ гледаш вляво към купето. Ще видиш едно казанче в което има сп. течност и в него влизат 5-6 тръбички. Има и обезвъздушител. Можеш да се ориентираш, като проследиш къде отиват тръбичките от спирачната помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове